Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: Reverze Interconnected
Datum: 11-03-2017
Tijd: 00:00 - 07:00
Locatie: Sportpaleis & Lotto Arena Antwerpen
Leeftijd: 16+
Ticketsale: http://www.reverze.be/
Prijs:
Regular: 49,50 EUR (51,50 EUR from 02.11.16)
Vip: 75,00 EUR - Incl. VIP entrance, VIP bracelet, VIP locker, access to both VIP decks (Sportpaleis & Lotto Arena), VIP bar (drinks not included), free toilets.
Transactiekosten: 4,00 EUR

Line-up:
Afbeelding

http://www.reverze.be/line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project One ook op Reverze als we de omslagfoto mogen geloven. Lekker uitmelken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahaaa 18+ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Ahaaa 18+ :thumbsup:


Nog steeds 16+ volgends de reactie van Reverze op fb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Indyy schreef:
Ahaaa 18+ :thumbsup:


Nog steeds 16+ volgends de reactie van Reverze op fb.


ja het is 16+, was foutje
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Vorig jaar voor het eerst geweest. Was 4 uur rijden voor ons xd vond het wel erg vet, de show en alles er om heen. Alleen de drukte was gewoon kut. Dit jaar echter niet aanwezig omdat we waarschijnlijk niet weer iemand zo gek krijgen om dat eind te gaan bobben :lol:


Drukte? aan het eind van de avond was de halve zaal leeg.
Dit word voor ons gewoon een jaarlijks feestje denk ik. Veel bekende, lekker dichtbij. En qua show is het gewoon het kleien broertje van Qlimax. Nu maar hopen op een interessante line-up :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de Lotto Arena vond ik het wel erg druk vorig jaar, vond de editie van vorig jaar sowieso maar matig tegenover andere jaren. Wellicht gewoon aanwezig want veel bekenden en dichtbij en bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in! hopende op Project One wordt mijn 6e editie alweer :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Exterkate schreef:
Vorig jaar voor het eerst geweest. Was 4 uur rijden voor ons xd vond het wel erg vet, de show en alles er om heen. Alleen de drukte was gewoon kut. Dit jaar echter niet aanwezig omdat we waarschijnlijk niet weer iemand zo gek krijgen om dat eind te gaan bobben :lol:


Drukte? aan het eind van de avond was de halve zaal leeg.
Dit word voor ons gewoon een jaarlijks feestje denk ik. Veel bekende, lekker dichtbij. En qua show is het gewoon het kleien broertje van Qlimax. Nu maar hopen op een interessante line-up :thumbsup:


Het was behoorlijk druk, vooral als je van de ene naar de andere zaal wilde lopen. Gelukkig gaan Belgen altijd heel vroeg naar huis en werd het later op de avond rustiger. Hoop dat ze dit jaar de doorgang naar de Lotto Arena verbeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap trouwens niet waarom mensen aannemen dat Project One hier zal staan. De man op de foto lijkt in mijn ogen niet op Wildstylez en niet op Headhunterz. Lijkt me gewoon een random man.
Hoop eigenlijk ook niet dat Project One nu heel erg uitgemolken gaat worden. Misschien is het beter als het exclusief blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Project One ook hier staat dan vind ik de comeback op qlimax een stuk minder bijzonder. Ze moeten het gewoon bij Qlimax houden. Voor de echt grote feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Als Project One ook hier staat dan vind ik de comeback op qlimax een stuk minder bijzonder. Ze moeten het gewoon bij Qlimax houden. Voor de echt grote feesten.


Want Reverze is geen groot feest natuurlijk haha. Voor de rest wel met je eens hoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
TSFH schreef:
Als Project One ook hier staat dan vind ik de comeback op qlimax een stuk minder bijzonder. Ze moeten het gewoon bij Qlimax houden. Voor de echt grote feesten.


Want Reverze is geen groot feest natuurlijk haha. Voor de rest wel met je eens hoor! :D


Naja, het heeft niet dezelfde naam als Qlimax of Defqon etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Indyy schreef:
TSFH schreef:
Als Project One ook hier staat dan vind ik de comeback op qlimax een stuk minder bijzonder. Ze moeten het gewoon bij Qlimax houden. Voor de echt grote feesten.


Want Reverze is geen groot feest natuurlijk haha. Voor de rest wel met je eens hoor! :D


Naja, het heeft niet dezelfde naam als Qlimax of Defqon etc.


Als het dezelfde naam zou hebben dan zou Q-Dance ze wel aanklagen denk ik. Reverze is daarom best een goede optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij zijn Reverze en Bassleader de grotere feesten van onze zuiderburen. Ik zou er niet raar van op kijken als P1 hier ook staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:

Als het dezelfde naam zou hebben dan zou Q-Dance ze wel aanklagen denk ik. Reverze is daarom best een goede optie.


:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 07:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach reverze... Nu 2 keer geweest en het feest zelf is echt geweldig.
Alleen het volk wat er loopt maakt het feest gewoon minder leuk.
Belgen zijn sowieso niet de meest gezellige mensen op feesten vind ik persoonlijk. Daarnaast een hoop ge-hee-hoo de hele avond (en McVillain die iedereen aan loopt te moedigen dat mee te doen).
Verder is het mega druk (overal, maar vooral in de Lotto).
En dan een hoop 16 jarigen die voor het eerst naar een feestje gaan en je vreemd aankijken (of zelfs filmen...) als je een beetje los gaat.

Groot voordeel is dan weer wel dat na 3/4 uur de zalen wel leeglopen en met name bij de laatste 2 acts je alle ruimte van de wereld hebt.

Show is ook altijd top en het geluid ook. :drool:

Zeker een aanrader als je er nog nooit geweest bent, maar ik sla m deze editie over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Word men 7de keer :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

1x geweest. Vriendin liep stage in Antwerpen. Echt 3min. Met tram. Was nog nooit zo snel thuis naa een feest. Maar echt geweldig show alleen echt te druk en kloten volk.

Conclusie :
"1x om mee te maken was geniaal maar verder reizen niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 16:56 
 
Hardtraxxer

Aan het plaatje te zien krijgt iedereen een VR-bril tijdens het feest, vette shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Betwijfel of t project one word. Ik volg degene die dit ontwerp heeft gemaakt en iemand reageerde er ook met project one onder en hij had niet eens een idee wie het waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thuismatch :cool: Op naar de 7de keer :) Hopen op een uurtje extra raw in het Sportpaleis. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Pre-register now to purchase your ticket on Monday the 31st of October 2016 at 19:00h CET, 3 days earlier than the rest of the world.
www.reverze.be/preregistration

This means, no waiting in queues and a 100% certainty you'll be part of another intense, breathtaking Reverze experience.
Regular ticket sale starts on Wednesday the 2nd of November 2016, 19:00h CET at www.reverze.be.
[b
]TICKET INFORMATION[/b]
Regular Ticket
Price: 49,50 EUR (51,50 EUR from 02.11.16)
Fee: 4,00 EUR
- Incl. free toilets.

VIP Ticket
Price: 75,00 EUR
Fee: 4,00 EUR
- Incl. VIP entrance, VIP bracelet, VIP locker, access to both VIP decks (Sportpaleis & Lotto Arena), VIP bar (drinks not included), free toilets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eindelijk gratis naar de wc :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Eindelijk gratis naar de wc :worship:


ik ben hier nooit geweest, maar was dit eerder niet zo dan?
1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten