Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

Feest: Snakepit
Datum: 10-12-2016
Tijd: 22:00 - 07:00
Locatie: Klokgebouw, Eindhoven
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.snakepithardcore.com/
Prijs: -

Anthem: Scarphase (Partyraiser & F-Noize)

Line-up:
TBA

Deel al wel bekend:
Partyraiser
F.Noize
Scarphase (Partyraiser & F-Noize)
Angerfist
Destructive Tendencies
Dr. Peacock
Andy the Core
The Sickest Squad
Drokz
Hardbouncer
Lady Dammage
Spitnoise
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

Project Hardcore er dus uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Art of dance erbij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b2s ziet in dat het moet samenwerken gok ik, anders wordt het niet wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou wat een namen weer zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 10:38 
 
Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
b2s ziet in dat het moet samenwerken gok ik, anders wordt het niet wat


Vraag me sterk af waarvoor b2s, aod dan wel nodig zou hebben. Ik vind Loudness altijd perfect in het Kloksgebouw, wellicht muv van die ene keer dat ik ietwat langer moest wachten voor munten. De line-up samenstellen had ik ook gekund..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2016 16:43 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand 4 kaartjes over voor snakepit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit was echt zwaar dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
Dit was echt zwaar dik :bomb:


Vertel wat was er dik aan :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb wat beelden gezien op snapchat van Art of Dance moet wel lekker hard geweest zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 22:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
tommeh schreef:
Dit was echt zwaar dik :bomb:


Vertel wat was er dik aan :) ?

Ben normaal niet zo van de hardcore, dus had me ingesteld op een "ander" feestje dan normaal. Voornamelijk gegaan omdat het lkker dichtbij was en er vrienden heen gingen die normaal niet zo vaak gaan.

Thuis vond ik uptempo niet echt overtuigend, maar met een top geluidssysteem icm. het aanwezige publiek vond ik de sfeer zelfs stukken beter dan op een doorsnee hardstylefeest. Alles ging zo gigantisch los! Uptempo komt in mijn beleving zoveel anders over dan hardstyle, je komt in een soort flow die van het begin tot het eind aanwezig blijft.

Vond het heerlijk om eens naar een feest te gaan waar ik letterlijk geen enkel nummer ken, waardoor ik echt met open mond stond te kijken bij sommige tracks met een gruwelijke kick + dat tempo. Merkte ook dat ik dat tegenwoordig nou juist jammer vind, bij iedere set weet je onderhand wel wat je kunt verwachten en iedere track weet je hoe hij in elkaar zit.

Ik sta zeker open voor meer van dit soort feesten, vond het verrassend vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
ErikZ schreef:
tommeh schreef:
Dit was echt zwaar dik :bomb:


Vertel wat was er dik aan :) ?

Vond het heerlijk om eens naar een feest te gaan waar ik letterlijk geen enkel nummer ken, waardoor ik echt met open mond stond te kijken bij sommige tracks met een gruwelijke kick + dat tempo. Merkte ook dat ik dat tegenwoordig nou juist jammer vind, bij iedere set weet je onderhand wel wat je kunt verwachten en iedere track weet je hoe hij in elkaar zit.



Precies de reden waarom ik elk jaar naar Dominator ga, en ik naar aankomende MOH ga, totaal niet bekend met die muziek, maar heerlijk om eens naar die agressieve teringherrie te luisteren zonder dat ik het van begin tot eind kan mee bleren :clap: Door jouw comment meteen zin in een hardcore feestje gekregen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
ErikZ schreef:
tommeh schreef:
Dit was echt zwaar dik :bomb:


Vertel wat was er dik aan :) ?

Ben normaal niet zo van de hardcore, dus had me ingesteld op een "ander" feestje dan normaal. Voornamelijk gegaan omdat het lkker dichtbij was en er vrienden heen gingen die normaal niet zo vaak gaan.

Thuis vond ik uptempo niet echt overtuigend, maar met een top geluidssysteem icm. het aanwezige publiek vond ik de sfeer zelfs stukken beter dan op een doorsnee hardstylefeest. Alles ging zo gigantisch los! Uptempo komt in mijn beleving zoveel anders over dan hardstyle, je komt in een soort flow die van het begin tot het eind aanwezig blijft.

Vond het heerlijk om eens naar een feest te gaan waar ik letterlijk geen enkel nummer ken, waardoor ik echt met open mond stond te kijken bij sommige tracks met een gruwelijke kick + dat tempo. Merkte ook dat ik dat tegenwoordig nou juist jammer vind, bij iedere set weet je onderhand wel wat je kunt verwachten en iedere track weet je hoe hij in elkaar zit.

Ik sta zeker open voor meer van dit soort feesten, vond het verrassend vet!


Ondanks dat ik wel van de hardcore en uptempo en meer ben kon ik de meeste liedjes ook niet, maar ik sluit me volledig aan, wat een sfeer en wat een harde kicks, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

davinstyle schreef:
Ondanks dat ik wel van de hardcore en uptempo en meer ben kon ik de meeste liedjes ook niet, maar ik sluit me volledig aan, wat een sfeer en wat een harde kicks, heerlijk!


Kon :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Kon :lol:


Volgens mij is dat dialect haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, het geluid in het klokgebouw is altijd fenomenaal, maakt ook niet uit waar je staat, vooral in de grote zaal. Kan uptempo zeer waarderen en heb me hier dan ook prima vermaakt, op een half uurtje na dat ik misselijk was. En die muziek van Dr. Peacock. Het klopt niet, zo een blije deuntjes en dan zo een harde kicks, maar toch. En eindelijk een feest van b2s (samen met Art of Dance, dat dan wel) wat eens uitverkoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Inderdaad, het geluid in het klokgebouw is altijd fenomenaal, maakt ook niet uit waar je staat, vooral in de grote zaal. Kan uptempo zeer waarderen en heb me hier dan ook prima vermaakt, op een half uurtje na dat ik misselijk was. En die muziek van Dr. Peacock. Het klopt niet, zo een blije deuntjes en dan zo een harde kicks, maar toch. En eindelijk een feest van b2s (samen met Art of Dance, dat dan wel) wat eens uitverkoopt.

En alsnog meer dan voldoende ruimte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
En alsnog meer dan voldoende ruimte!


Nog een groot voordeel aan het Klokgebouw. Genoeg ruimte als het is uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
En eindelijk een feest van b2s (samen met Art of Dance, dat dan wel) wat eens uitverkoopt.


Volgens mij was loudness een maandje geleden ook stijf uitverkocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh was Loudness ook uitverkocht, dat heb ik dan gemist. :x
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten