Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 05:18 
 
Hardtraxx Veteran

Aron schreef:
Wanneer maken ze de timetable van Superbash meestal bekend?

Dinsdag / woensdag ervoor ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopelijk sluiten Adaro vs. Requiem vs. Digital Punk af en krijgt Bob 1,5 u ^^

Heb iig wel weer zin in een feestje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Hopelijk sluiten Adaro vs. Reqium vs. Digital Punk af en krijgt Bob 1,5 u ^^

Heb iig wel weer zin in een feestje :)

Precies zelfde gedachte hier :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alles wat ik niet wilde gebeurde....

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet zo'n classic set midden op de avond, en een ervan als 2e van de avond, maar hoe bedenk je het om B-Front Adaro en Digital Punk samen te zetten, en dan ook maar 1 uurtje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

man man man kansloze timetable.
B-front maar 20 minuten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brennan Heart zal wel weer 'klassiekertjes' als Imaginary, FIFO en Banaan gaan draaien :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Brennan Heart zal wel weer 'klassiekertjes' als Imaginary, FIFO en Banaan gaan draaien :thumbdown:


Ohja wat zeg ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De tt had zoveel beter gekund :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
De tt had zoveel beter gekund :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde, had NSCLT graag later gezien en B-Front solo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 15:16 
 
Hardtraxxer

Qua volgorde van de namen zit ie prima in elkaar, logisch dat Noisecult opent en dat J&W daarna volgen. Alleen op een uur Requim zit toch niemand te wachten als je B-Front maar 20 min laat draaien? Leuk dat je een jongen uit de buurt op dit feest laat draaien, maar stop hem dan lekker in dat laatste uurtje.
Snap überhaupt niet dat ze er nog trots op zijn ook met hun 'zeer exclusieve battle'. Welke 6 platen alle drie de artiesten draaien kun je nu al wel voorspellen, wat een saaie set zal dat worden zeg :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is de derde keer dat ze 3 man een uur geven ofzo. Fucking gaar. En dan uitgerekend b front met die 2.. Verpest het helemaal. Kansloos AF.
Enige reden dat ik ga is vanwege de gratis gastenlijst tickets maar anders ging ik me nog liever naar psv uit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als wij de Radical contest niet winnen ben ik aanwezig, dus hoogstwaarschijnlijk aanwezig :lol:

Timetable is niet perfect, maar die 2 classics sets maken het wel te doen, alleen Tweekaz wordt uurtje puur en puur afzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
Dit is de derde keer dat ze 3 man een uur geven ofzo.


Voorgaande jaren was de battle altijd 1.5 uur als ik mij niet vergis.

Ja dus het is nog erger geworden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Altijd wel gezellig hier dus ik denk dat we weer aanwezig zjin voor de 4e keer op rij! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 21:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sinds gisteren weer verhuisd naar het westen van het land, maar zaterdag toch weer even buurten in Enschede. Best veel zin in. Ben benieuwd hoe het twee gedeelte van de avond me gaat bevallen aangezien ik niet meer zo gecharmeerd ben van raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Sinds gisteren weer verhuisd naar het westen van het land, maar zaterdag toch weer even buurten in Enschede. Best veel zin in. Ben benieuwd hoe het twee gedeelte van de avond me gaat bevallen aangezien ik niet meer zo gecharmeerd ben van raw

Same here. Daarom sla ik hem over dit jaar.
Verder wel prima feestje hier in de buurt natuurlijk. Maar om nu 40 euro te betalen om me te vermaken van 22u tot 3.. mmmneh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd hoe druk het wordt vanavond, mijn facebookwall wordt al weken gespamd met gesponsorde berichten van Superbash. Komt mss ook door aantal feesten. Vorige week Thrillogy, vanavond MM Mayhem en Euphoria en volgende week Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Vanaf half 1 aanwezig. Denk dat het wel iets rustiger is maar ook wel gezellig. Denk wel weer veel Duitsers en volk uit de buurt.

Zal zo eens vragen hoeveel tickets er zijn verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 13:26 
 
Hardtraxxer

Vorige jaren ook al weken van tevoren berichten met zoveel % kaarten verkocht, nu ook niks van gezien. Ook in de buurt hoor je er veel minder mensen over. Vorige week met Rebellenclub gaven ze op het einde de kaarten massaal weg via I'm in, had daar nu ook op gehoopt maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Vorige jaren ook al weken van tevoren berichten met zoveel % kaarten verkocht, nu ook niks van gezien. Ook in de buurt hoor je er veel minder mensen over. Vorige week met Rebellenclub gaven ze op het einde de kaarten massaal weg via I'm in, had daar nu ook op gehoopt maar helaas.

Superbash is wel een beetje het feest van de drie die ze nu geven waar ze de meeste moeite en tijd in stoppen dus dat geven ze nooit weg en unity weten ze zelf ook wel dat het nooit zo druk wordt als rebellen of superbash.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch best wel zin in vanavond, even uurtje afzien bij da Tweekaz, maar met de rest ga ik mij prima vermaken :D

Ga m'n best doen om eens open minded te zijn naar die gekkies en wie weet snap ik dan misschien wat beter waarom ze zo populair zijn. We gaan 't zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 20:40 
 
Hardtraxxer

Toch aanwezig vanaf half 12, aan de andere kant van de bar deze keer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 09:52 
 
Hardtraxx Veteran

Wat heerlijk om een keer eens fatsoenlijk de ruimte te hebben.
Maar ik vond het bij vlagen wel een beetje sfeerloos.

Laten we bij het begin beginnen, kwam binnen vlak voor bass modulators. Dat was een fijne opbouwende set. Leuk weer een paar oude klappers gehoord en opvallend volgens mij twee maar minimaal1 project one plaatje(s). Volgens mij kijken ze ook al stiekem vooruit naar Qlimax.

Toen kwam brennan 'classic' heart. Nou wat classic. Hele gare platen keuze vooral op het eind. Geen woorden aan vuil maken.

Public enemies, zaten paar leuke tracks tussen maar het had beter volstaan als afsluit set. Ook leuk voor hard driver dat hij wat dingen in het publiek mocht gooien want veel meer heb ik hem niet zien doen.

Toen Frequencerz, buiten de b-freqz platen om was het meer allemaal een beetje van hetzelfde. Helaas niet veel verrassing.
Desondanks wel genoten

Requiem draaide de eerste 20 minuten wel leuk en onverwachts. Paar classics ook. Daarna had ik het gevoel dat ik veel niet kende. vermoed vooral veel nieuw werk. Hier en daar echt vette nieuwe tracks gehoord.

Warforce vond ik een solide set neerzetten, zat goed in elkaar. Maar ook hier geld dat het net zo goed een afsluit set had kunnen zijn.

En dan toch wel een beetje een teleurstelling die laatste set. Niet zo zeer om de tracks maar het leek wel een wedstrijd hoeveel tracks ze konden mixen in een uur. Dat uur was te kort en kwam de set niet ten goede. Wel eindelijk paradox live gehoord :loving:


+++ voor bass modulators en mc da syndrome
++ voor 2,50 munt prijs
++ het was niet extreem warm (zelfs op de drukste momenten.

-- brennan heart
- vond het toch wel jammer dat er niet wat meer bezoekers waren. Deze editie was gewoon leuk en op organisatorisch gebied valt er niet zoveel op aan te merken in mijn beleving.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten