Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou toch geweldig zijn lekker droog weer :woot: had alleen wel op een floorplan gehoopt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
Zou toch geweldig zijn lekker droog weer :woot: had alleen wel op een floorplan gehoopt :innocent:

Supersized heeft op FB een link gepost naar de Woov App. Floorplan staat in die app.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Thommy schreef:
Uberhout schreef:
Korte broek!

Shirtje uit!

En pinsirren maar! :clap:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raw en classics donders ver uit elkaar. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

Mees-89 schreef:
Wat een staaltje mismanagement zeg. Hoe krijg je het verzonnen.. waarom zoveel stages outdoor? Als je zo goed als alles in tenten had gedaan was er geen probleem geweest


Jij denkt dat ze daar maanden van te voren wel even kunnen ruiken wat voor weer het wordt?
Vorige week kwamen pas de slechte berichten (als ik kijk naar buienradar valt het allemaal wel weer mee) dan ga je niet in een week tijd alles in een tent plaatsen, al het Outdoor decor in de prullenbak gooien en maar even het decor ontwerpen dat perfect in die tent past. Dat kun je jezelf toch ook wel bedenken neem ik aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En niet bij alle stages is het ook fysiek mogelijk om een tent neer te zetten, op sommige plekken is het terrein simpelweg te hobbelig. Dan kan je hooguit wat doeken spannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Mees-89 schreef:
Wat een staaltje mismanagement zeg. Hoe krijg je het verzonnen.. waarom zoveel stages outdoor? Als je zo goed als alles in tenten had gedaan was er geen probleem geweest


Jij denkt dat ze daar maanden van te voren wel even kunnen ruiken wat voor weer het wordt?
Vorige week kwamen pas de slechte berichten (als ik kijk naar buienradar valt het allemaal wel weer mee) dan ga je niet in een week tijd alles in een tent plaatsen, al het Outdoor decor in de prullenbak gooien en maar even het decor ontwerpen dat perfect in die tent past. Dat kun je jezelf toch ook wel bedenken neem ik aan xd


Gast dit zeg ik ook helemaal niet :lol: dit is maanden voorbereidend werk. Wat ik bedoel is dat het handig is om de grootste stages in tenten te doen. De kleinere met overkapping. Je weet al jaren vantevoren dat het nog vrij koud KAN zijn (ongeacht het nu net op die ene dag 21 graden is of 9 graden). Als je het in tenten doet klaagt niemand erover (ook niet als het een beetje lekker weer is), vice versa is dit wel het geval. Plus stukje crowd control als het bijv enorm slecht weer wordt en dat mensen massalen in de 3 tenten gaan schuilen. Stuk risico-verkleining. Dit is ook de reden dat Rebirth nog steeds alle stages in tenten doet.

Het argument wat je hierboven noemt is gewoon logisch idd. Maar hier doelde ik niet op. En waar de Raw nu staat kan makkelijk een heel grote tent ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 14:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klopt, paar edities terug stond daar nog een grote tent....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar die tent 2 edities geleden was wel drama, echt veel te druk. Daarom vind ik de open stage juist wel een goede oplossing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is die raw stage dit jaar weer de soort van main stage ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 14:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weeronline geeft voor morgen 12 grdn en heel de dag droog :thumbup: Veel plezier voor degene die gaan :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Is die raw stage dit jaar weer de soort van main stage ?

Als je kijkt naar outdoor dan ja, en waarschijnlijk weer met een kleine eindshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan iemand die floorplan hier niet middels screenshots neerplempen? Die app werkt bij mij niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raw, Hardstyle en Hardcore hebben dezelfde plek als vorig jaar. Uptempo staat achter de raw dus lekker weggeduwd. Zany en hardnews stage als je van hardstyle naar hardcore loopt langs het pad. En classics en freestyle stage waar normaal alleen de freestyle stage was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Raw, Hardstyle en Hardcore hebben dezelfde plek als vorig jaar. Uptempo staat achter de raw dus lekker weggeduwd. Zany en hardnews stage als je van hardstyle naar hardcore loopt langs het pad. En classics en freestyle stage waar normaal alleen de freestyle stage was.




Dus m.a.w...

3 hoofdareas hebben vaste plek behouden
Zany op zelfde plek
Uptempo naar classics
Hardnews naar uptempo
Freestyle kleiner en classics erbij gepropt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja daar komt het op neer inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany stage is waar vorig jaar de uptempo stond
Francois classics is op de oude plaats van zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Zoiets, paste niet op 1 screenshot
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Kan iemand die floorplan hier niet middels screenshots neerplempen? Die app werkt bij mij niet

Echt de allervaagste app die ik ooit gehad heb. Leuk voor op de after
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Craftgotchi :( RIP Darkraver
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 16:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoals Rick eigenlijk al aangeeft: Neen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Indy schreef:
Sasha F - Artificial Reality


Als je deze draait kom ik wel even kijken.

Bij deze.

Wel tegen het einde aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Soulless schreef:
21.00 - 22.00 geen interessante naam? Ik hoop jullie te zien in de hard talent stage. :D Als je nog een verzoeknummertje hebt, laat maar weten. Kan altijd kijken of het past. Heb veel nieuw spul van mezelf en van andere :D


Zimmersion!

Orgineel of 2.0?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
TiMOTHYb schreef:
Echt de allervaagste app die ik ooit gehad heb. Leuk voor op de after


Is er überhaupt ooit een app geweest voor een event wat ook daadwerkelijk goed werkte en daarnaast ook iets toevoegde? :P


De DQ apps doen het bij mij altijd perfect, zelfs de ingebouwde tentfinder :thumbup: Altijd ook veel oude setjes erin is lekker meegenomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soulless schreef:
Orgineel of 2.0?


Als je de originele draait ben je m'n held (L)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten