Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gelukkig is de classics in een tent ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 17:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kut juist. Staat bij elke regenbui je tent vol gemaskerd volk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kut juist. Staat bij elke regenbui je tent vol gemaskerd volk...


Ja das wel kut :( hopen dat ze naar de main gaan dan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan voor mezelf wel een planning maken, maar daar hou ik me toch nooit aan, dus ik zie het op het moment zelf wel ^^. Als het weer een beetje meezit waarschijnlijk veel bij de Zany stage en Raw te vinden, anders de classics of hardstyle main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 20:19 
 
Hardtraxx Elite

Veel zin in! Hopen dat het in de Classic stage lekker rustig blijft, voldoende ruimte is en een ontiegelijk lekker sfeertje hangt zoals meestal! Denk gewoon bijna de hele dag hier rondhangen met een uitstapje naar de RAW en Dr. Peacock. Weet iemand of dr 'n DJ zal zijn die een beetje Industrial Hardcore achtig draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Weet iemand of dr 'n DJ zal zijn die een beetje Industrial Hardcore achtig draait?


Nop, is er (helaas) niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag belde SlamFM mij op, twee kaartjes gewonnen. Dus toch maar even kijken woensdag......
Vanuit Tilburg is het sowieso niet zo heel ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

12.00-13.30 Jones
13.30-14.30 Degos & Re-Done
14.30-15.00 Requiem
15.00-16.30 System:Overload
16.30-17.00 Jowan / Ruthless
17.00-18.00 Zany
18.00-19.30 Delete
19.30-20.30 Titan / Adaro
20.30-22.00 B-Front
22.00-23.00 Dr. Peacock / Partyraiser / Tatanka

Wordt wss gewoon heen gaan waar het leuk isn.
Alleen Jones, DnR, Delete en B-Front zijn zekerheidje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

Warface @ DQ 2014 en Regain @ Decibel 2015. Twee geweldige setjes in de regen, iedereen los en al die neppe RAWWW BOYZZZ waren lekker in de tent aan het schuilen. Mij hoor je niet klagen als het tijdens Delete wat regent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 10:00 
 
Hardtraxx Elite

Aristo schreef:
Zal wss anders worden omdat vrienden alleen raw leuk vinden ( >.< ), maar anders ongeveer:

13:30-14:30 Degos and Re-Done (Raw)
15:00-16:30 DBSTF (Hardstyle)
16:30-17:30 ???????????????
17:30-18:00 Davide Sonar (Classic Hardstyle)
18:00-19:00 Delete (Raw)
19:00-20:30 Josh & Wesz (Classic Hardstyle)
20:30-22:00 Alphaverb vs Intractable One (Classic Hardstyle)
22:00-23:00 Tatanka(Classic Hardstyle)

Gelukkig staan de Raw en Hardstyle Classics naast elkaar!


Same story, alleen mijn vrienden houden alleen van uptempo. Lopen we samen wel die namen na :P haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Veel zin in! Hopen dat het in de Classic stage lekker rustig blijft, voldoende ruimte is en een ontiegelijk lekker sfeertje hangt zoals meestal! Denk gewoon bijna de hele dag hier rondhangen met een uitstapje naar de RAW en Dr. Peacock. Weet iemand of dr 'n DJ zal zijn die een beetje Industrial Hardcore achtig draait?


Achja, de raw heeft een grote aanhang, en de Classics stage is de dichtstbijzijnde tent. Dus denk als het begint te gieten het nog weleens druk kan gaan worden, in combinatie met die -chagrijnig door de regen- militanten de sfeer niet ten goede komt :P We zullen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe komen jullie bij die indeling dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat op de facebook van Supersized

https://www.facebook.com/supersizeddotn ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laatste weerbericht lijkt ook erg mee te vallen qua regen.

Alleen om 15:00 valt er even 0,3mm (Dat is echt niks) en verder droog gedurende het festival.
http://buienradar.nl/weer/best/nl/2759040/#5daagse

Maargoed, dan sta je bijv. bij de Raw alsnog buiten met een wind en gevoelstemperatuur van 4 graden wat niet chill is.

Extra timetable maker van PF af geplukt http://timetabler.eu/sskd-2016
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 12:38 
 
Hardtraxxer

Aristo schreef:
Achja, de raw heeft een grote aanhang, en de Classics stage is de dichtstbijzijnde tent. Dus denk als het begint te gieten het nog weleens druk kan gaan worden, in combinatie met die -chagrijnig door de regen- militanten de sfeer niet ten goede komt :P We zullen zien


Nee Nee Nee!! :x :x hopen dat het inderdaad grotendeels droog blijft, kunnen ze lekker de raw defenden op hun eigen stage met hun eigen maskers muziek en medemens :lol: Kan ik lekker feesten bij de Hardstyle en de Classics zonder er last van te hebben :)

Achja feesten doe ik toch wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aanwezig met name in de classics te vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Tot nu toe geeft Buienradar alleen om 3 uur regen op. Oké het is wat koud misschien, maar wat kunnen we in Nederland toch vreselijk dramatisch doen als het gaat om het weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Morgen t-shirt en vest en wanneer nodig poncho lijkt me. Of ben ik te optimistisch ingesteld als het op kleding plannen aankomt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 00:00 
 
Hardtraxx Elite

Redman schreef:
Morgen t-shirt en vest en wanneer nodig poncho lijkt me. Of ben ik te optimistisch ingesteld als het op kleding plannen aankomt?


Ik heb ook niet echt een idee wat ik aan zal trekken. Denk gewoon een oranje shirt met daarover mn zomerjas of vest zodat ik die nog om kan binden mocht t te heet zijn in de tenten, en sowieso mn winterjas in de kluis denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 01:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sjezus, wat een feest was dit zeg. Alles was tot in de puntjes goed geregeld. Althans, dat is mijn mening.

Dagje doorgebracht op de Zany Stage met uitstapje naar Degos&Redone, Dana en Tatanka... super setjes gehoord en eigenlijk vooral genoten. Weer eens heel veel mogen genieten, wat sommige feestjes toch anders is. Lekker los mogen gaan op veelal oudere platen.

Tatanka was trouwens zwaar heldig..Qbase anthem, les phases, tokyo, afrika, kicking ass, get hit, tuuduu. Maar dit kan ik ook wel zeggen over Bfront, The pitcher, zany, jones en degos and redone.

Eten was weer eens volop keuze. Terrein was gezien de hoeveelheid water en mensen toch goed begaanbaar. Geen extreme decibel 2015 taferelen gezien in ieder geval. Maar ik stap er toch wel doorheen.

Heb ik dan echt niks te zeiken? Oh jawel.. maar dat is niks organisatorisch. Het aantal vdk-tjes lag weer ram hoog. Door zoelwel drank als andere middeltjes. Levert wel mooie momenten op zoals een vent die aan het pissen was rechts v.d zany stage, het hek misgrijpt en het meer in tyft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 02:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bussen waren kut. En gevaarlijk. Zaten in een volgepropte bus met deuren die telkens openvielen... zo kun je dus eigenlijk echt niet rijden.

Maar feest was top! Weer is meegevallen en vond vooral dat de stages ditmaal goed uitgerust waren met wel prima lichtshow. En nog best veel vuurwerk de lucht in zien gaan rond 10 uur ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 08:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aangezien vorig jaar een beetje tegen viel vanwege het geluid bij alle stages en de drukte bij voornamelijk de raw tent plus de slechte weersverwachtingen, met 0 verwachtingen en stiekem ook niet heel veel zin naar dit feestje toe gegaan.

We kwamen rond 3 uur aan op het festivalterrein, na een rit met de pendelbus die er 3x zolang over deed als vorig jaar. Na munten halen en wat eten richting de Hardstyle Classics gelopen. Hier de setjes van Dana en Luna meegepakt, voor mij veel onbekende nummers maar was erg fijn binnen komen :) Geluid bij de Hardstyle Classics was echt zuiver en hard; dikke prima! Enige minpuntje van deze stage was dat de CO2-kannonnen echt enorm veel geluid maakten, waardoor de muziek nauwelijks te horen was wanneer ze aan stonden.

Daarna richting de raw gegaan voor Regain. Wat een verbetering in vergelijking met vorig jaar was deze stage! Geluid niet optimaal maar al stukken beter dan vorig jaar. Ook veel meer ruimte dan vorig jaar al was het nog steeds wel redelijk druk vooraan. Daarna meteen Delete meegepakt, wat een held weer :worship: Onder andere New World Order, Xtermination, Just Do It, Alone, Do or Die Remix, Just Do It, Embrace It, The World is Yours, Who I Really Am, Ghetto (Remix?), Heavy Damage en Robots To The System Remix gehoord.

Hierna weer terug naar de Classics gegaan. Josh & Wesz en vervolgens Alphaverb en Intractable One meegepakt. Ken niet veel platen van hun, maar weet nog dat hun setje tijdens AVIO Live in de Dynamo echt enorm vet was en aangezien ze niet vaak draaien was dit het enige setje wat ik niet wilde missen vandaag. Echt een bizar goeie set was dit :yay: Ongelofelijk dat hardstyle uit deze periode ook zo enorm hard kan zijn :D En sowieso hulde voor Intractable One die letterlijk bij elke plaat volledig uit zijn plaat ging. Benieuwd naar de tracklist, vallen weer een hoop nummers te ontdekken.

Daarna nog voor een half uurtje naar Jason Payne & Unresolved gegaan, wel een aardig setje maar niets bijzonders. Jammer dat Jason Payne de laatste tijd zo'n standaard setjes draait, vond zijn setjes van tot een half jaar geleden veel interessanter (Die sets van Raw Op Je Dak, XXlerator Outdoor en Loudfest :loving: ), al is het natuurlijk wel lastig om te verrassen als je maar een uurtje draait en dan ook nog Unresolved zijn tracks moet laten draaien.

++++ Intractable One & Alphaverb
+++ Delete
++ Het weer dat echt enorm meeviel
++ Snelle bediening aan de bar
++ Geluid bij de Classic Stage
+- Geluid bij de raw kan nog wel beter
- Banaantje voor 3 euro?!
-- De pendelbus op de heenreis

Kortom; echt een topfeest gehad tegen alle verwachtingen in! Volgend jaar waarschijnlijk wel weer bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 08:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Topfeestje gehad, iedereen nog bedankt voor de gezelligheid! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 08:36 
 
Hardtraxxer

10 x beter dan vorig jaar. De hele dag beetje afgewisseld tussen classics,raw, hc en zany&friend. Overal prima geluid en genoeg ruimte! Dat was al een hele verbetering in vergelijking met vorig jaar. Raw outdoor was ook een succes volgens mij :thumbsup: !Alleen de bussen stonden bijna in duitsland,Wat was dat ver lopen zeg. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 10:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Veel leuker dan vorig jaar idd! Het weer viel ook goed mee.


TBA+ schreef:
Alleen de bussen stonden bijna in duitsland,Wat was dat ver lopen zeg. :thumbdown:


Sooo ofniet dan. Heb maar 25 minuten in de bus gezeten op de heenweg, om vervolgens nog eens 25 minuten te lopen. Op de terugweg met al dat volk in een slakkengangetje was dat zeker 3 kwartier :thumbdown: Snap niet dat je je publiek zo ver laat lopen, dat moet toch dichterbij te regelen zijn.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten