Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: SuperSized RAW Special
Datum: 14-01-2017
Prijs: €20

Line-up:
Deetox
Rebelion
Bass Chaserz
Regain
Prefix & Destiny
Unresolved
Tartaros
Crossfight

Hosted by Livid

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was dit niet dat concept dat zo erg flopte begin 2015 dat het niet meer terugkwam als los feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie geen enkele reden om hier naartoe te gaan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ze hadden toch ook nog een hosting 2e gedeelte van dit jaar gehad op een festival?

Maar in elk geval geen boeiende namen, niet zoals de eerste keer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met alle respect maar dit gaat onder geen beding uitverkopen. Ik voorspel zelfs dat ze dit feest gaan aflasten. No way dat ze met deze artiesten veel kaarten gaan verkopen. Geen 1 absolute headliner in de 013...

Met alle respect voor de artiesten die er wel staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebelion, Unresolved en Regain zullen vast wel wat Raw-defenders trekken toch, maar geen headliner is wel riskant idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook maar 1 zaal, terwijl 013 er toch 2 heeft? misschien is dit een gedeelte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk blijft het hierbij hoor. Remember is ook altijd maar 1 zaal. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In het verleden heeft dit concept echt heerlijke line-ups gehad, alleen de laatste 2 edities ging het mis. 1na laatste keer werd de 2e zaal geschrapt en toegevoegd aan de 1e zaal (zorgde wel voor leuke battle's) en de laatste keer werd het zelfs compleet afgelast. Jammer dat ze nu met een wat zekere line-up komen om meer tickets te verkopen, maar wel begrijpelijk. Als de line-up me wat meer aansprak was ik wellicht, zeker ook vanwege de locatie, wel aanwezig geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 06:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit spreekt me nou juist wel aan. Vind Regain, P&D en Tartaros vette namen om weer eens naar toe te gaan en ook lang geleden dat ik naar een feestje in 013 ben geweest. Hou deze zeker open als optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Vind Regain, P&D en Tartaros vette namen


Dit, alleen kan ik met de rest niks dus daarom een no-go ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is blijft een thuis wedstrijd, maar aangezien ik sowieso naar Hardbass ga weet ik het nog niet.
Regain was wel heeeeeeeeel erg gaaf op Decibel dusja. Maar om nu alleen voor Regain te gaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Met alle respect maar dit gaat onder geen beding uitverkopen. Ik voorspel zelfs dat ze dit feest gaan aflasten. No way dat ze met deze artiesten veel kaarten gaan verkopen. Geen 1 absolute headliner in de 013...

Met alle respect voor de artiesten die er wel staan ;)


Let wel dat 013 na de verbouwing zo kan worden ingericht dat je weer de 'oude' zaalindeling hebt of zelfs nog kleiner, dus er kan veel beter worden ingespeeld op een lager aantal bezoekers zonder dat je het gevoel hebt in een lege zaal te staan.

Afbeelding

Zo kunnen ze dus zelfs nog ook 'uitverkocht' gaan met minder dan 50% van de tickets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze namen zijn niet bepaald de meest favoriete artiesten op hardtraxx (flinke understatement xd ) maar het elitaire ht-clubje buiten beschouwing gelaten, zijn het toch wel een reeks redelijk populaire namen.. Zou me echt niks verbazen als het gewoon goed vol komt te staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Line-up:
Deetox
Rebelion
Bass Chaserz
Regain
Prefix & Destiny

Unresolved
Tartaros
Crossfight


Hosted by Livid


Voor dit geld voor mij reden genoeg om hier wel naartoe te gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij een prima line up en ook nog eens niet ver weg. Waarschijnlijk dus wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Timetable!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaan hier nog mensen naar toe? Iemand een idee hoe het geluid tegenwoordig is in 013?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het geluid altijd meer dan prima in de 013. Imo één van de betere locaties! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga er niet heen, maar een paar keer in 013 geweest. Stond het geluid meestal niet heel goed afgesteld (beetje veel bass waardoor de hoge tonen er niet door kwamen) en stond meestal ook redelijk zacht. Moet er wel bij zeggen dat het geen hardstyle feesten waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig vanaf een uurtje of 12 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 08:15 
 
Hardtraxxer

Leuk feestje. de setjes van Prefix & Density en Regain waren toch wel een van de hoogtepunten van de avond. Deetox die op het laatst van haar set Activator - Domination (Delete Remix) er op gooide was voor mij geweldig (1e keer gehoord).

Ik was al vanaf het begin van Crossfight binnen, en dat was ook een prima set (Space Warrior, Destroy You en Feel My Fire vooral lekker).
Regain opende zijn set ook lekker met classics/early en eindigde met de collabs met Dither en I:Gor, en daarna nog I:Gor - Zero Fucks Given.

+++ Prefix & Density, Regain
++ Deetox
+ Tartaros, Unresolved
-- Rebelion
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feest gehad! In het begin erg rustig, tijdens Bass Chaserz juist weer te druk en daarna weer prima de ruimte gehad linksvoor. Vond in de set van Tartaros wel een beetje drive missen, maar misschien lag het ook aan de zaal die nog totaal niet los ging. Vanaf Bass Chaserz echt alleen maar dikke sets gehoord! Kan iemand me trouwens vertellen of Regain Dont Look Down gedraaid heeft? Verheugde me erop dit nummer live te horen maar niet gehoord, misschien gedraaid toen ik net even naar de wc was.
Zaal was overigens wel heel veel kleiner gemaakt in vergelijking met toen ik er de vorige keer was (Remember 2015).
Na Regain trouwens gegaan, Unresolved is niet echt mijn ding en de rest van de groep was moe dus besloten naar huis te gaan.


++++ Regain, veel nieuwe platen gehoord die stuk voor stuk heerlijk waren. Klein minpuntje voor de D-Sturb remix van Insane ipv het origineel, maar opzich logisch dat hij die nu draait. Erg genoten van Always Angry, Warchief en Roll It voor het eerst live :love:
+++ Deetox
++ Rebelion, Prefix&Density en Bass Chaserz (Renegades en Gods :) )
++ Waterflesjes met doppen
++ Temperatuur, een keer geen snikheet binnenfeest
++ Vriendelijke en niet overdreven aanwezige beveiligers
+ Snel geholpen bij de bar
+ Sfeertje linksvoor
+- Tartaros
- Plakkende vloer
 
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Mees-89 schreef:
Met alle respect maar dit gaat onder geen beding uitverkopen. Ik voorspel zelfs dat ze dit feest gaan aflasten. No way dat ze met deze artiesten veel kaarten gaan verkopen. Geen 1 absolute headliner in de 013...

Met alle respect voor de artiesten die er wel staan ;)


Let wel dat 013 na de verbouwing zo kan worden ingericht dat je weer de 'oude' zaalindeling hebt of zelfs nog kleiner, dus er kan veel beter worden ingespeeld op een lager aantal bezoekers zonder dat je het gevoel hebt in een lege zaal te staan.

Afbeelding

Zo kunnen ze dus zelfs nog ook 'uitverkocht' gaan met minder dan 50% van de tickets :P


Volgens mij zaten ze nog ruim onder de 1.400 bezoekers? Ook met de opstelling?
Wel zonde.. blijft een dikke locatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja.. kleine nachtfeestjes zijn tegenwoordig niet meer aantrekkelijk, wat voor line-up er ook staat. Gelukkig zijn er een aantal organisaties die dit goed oppakken door feesten overdag te geven.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten