Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-09-2016, 11:24 

Hardtraxx Addict

Iemand die alle 3 de edities is geweest? Ik heb de eerste twee meegemaakt. Vond het 2e jaar enorm veel minder dan de eerste. Hoe was het dit jaar in vergelijking met de eerste twee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-09-2016, 11:27 

Hardtraxx Veteran

Ik ben alle drie de edities geweest en vond dit de minste van de drie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-09-2016, 11:30 

Hardtraxx Addict

Joey schreef:
Ik ben alle drie de edities geweest en vond dit de minste van de drie.

Kijk, daar gaan ze al. Ik heb niks tegen raw o.i.d., maar ik vraag me sterk af hoe je zo'n event interessant houdt met vrijwel altijd dezelfde namen. En daarnaast zijn het ook vaak artiesten die niet bepaald een vernieuwende en verfrissende sound hebben :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-09-2016, 11:48 

Hardtraxxer

Deze editie en de eerste editie geweest. Sfeer vond ik deze editie beduidend minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-09-2016, 11:55 

Hardtraxx Veteran

2014 was duidelijk de beste editie. 2015 of 2016 durf ik niet te zeggen welke ik beter vond, zal voor mij niet veel schelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-09-2016, 12:04 

Hardtraxxer

Ik ben zelf 2015 en 2016 geweest, ik vond 2015 beter. De vliegende DJ booth kwam als verrassing dat jaar, terwijl ik hem nu al meteen zag staan toen ik de zaal kwam binnenlopen. Ook Delete VIP was voor mij ongekend (dit jaar nogsteeds gaaf maar het idee is enigszins bekend) de eerste editie. Qua sfeer vond ik het redelijk vergelijkbaar beide keren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-09-2016, 12:21 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Jank niet zo over die mondkapjes... de mensen die zo'n kapje voor hebben spreek ik sws niet aan, dus heb ook geen last van hun al dan niet lage IQ.

Waar maken jullie je druk om zeg :lol:

Hey ik ben ook trotse bezitter van een mondkapje
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-09-2016, 13:39 

Hardtraxxer

Ik ben alle drie de keren geweest en vond de sfeer het beste op de eerste editie. Afgelopen supremacy was de wauw-factor een beetje weg omdat de line-up niet heel anders was, en omdat ze weer een vliegende djbooth hadden(dit zorgt misschien ook voor een mindere sfeer). Ook was er dit jaar niet echt decor door de zaal heen, zoals je 2 jaar geleden die satelieten had en vorig jaar die bewegende ledschermen. Daarintegen was de lichtshow in combinatie met de led-schermen dit jaar echt veel beter dan afgelopen jaren.

Als ze volgend jaar weer zo'n vette lichtshow kunnen neerzetten als dit jaar, een frisse line-up hebben en de wauw-factor weer kunnen terugbrengen (Door b.v.b. bewegende podiumdelen en bewegend decor door de zaal), zal ik zeker niet twijfelen om nog een keer te gaan. De productiekwaliteit van supremacy is gewoon heel hoog dus jammer dat ze dit jaar veel het zelfde hadden als vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-09-2016, 15:22 

Hardtraxx Addict

TheCrazyDutch schreef:
Als ze volgend jaar een frisse line-up hebben en de wauw-factor weer kunnen terugbrengen

Hey, ken je die grap over Art of Dance en de verfrissende line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-09-2016, 15:37 

Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
TheCrazyDutch schreef:
Als ze volgend jaar een frisse line-up hebben en de wauw-factor weer kunnen terugbrengen

Hey, ken je die grap over Art of Dance en de verfrissende line-up?

Die ken ik wel ja, en volgens mij heb t iets te maken met most wanted die een soepele relatie heeft met AoD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-09-2016, 10:16 

Hardtraxx Addict

TheCrazyDutch schreef:
(Door b.v.b. bewegende podiumdelen en bewegend decor door de zaal).

Die bewegende podiumdelen hadden ze dit jaar toch? Ik zag iig een filmpje langskomen op FB waar dat te zien was
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-09-2016, 10:33 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
TheCrazyDutch schreef:

Die bewegende podiumdelen hadden ze dit jaar toch? Ik zag iig een filmpje langskomen op FB waar dat te zien was

Ze hadden van die robotarmen met grote driehoeken erop idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-09-2016, 11:00 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
TheCrazyDutch schreef:

Ja dat was wel vet maar stelde niet zo veel voor toch. Had wel wat meer dan dat willen zien
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten