Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 14:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Artwork:
Afbeelding

Trailer:


Feest: The Rough Order II
Datum: 16-09-2016
Tijd: 21:30 - 03:00
Locatie: Brogum, Zierikzee
Leeftijd: 16+
Ticketsale: T.B.A.
Prijs: €10,00

Line-up:
DJ Thera (90 minutes set)
Mind Dimension (90 minutes set)
Armand
X-Fade
Sty-Lé LIVE
RE-X

Hosted by: MC Sty-Lé
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10 euro heb ik zeker over voor een anderhalfuur set van thera & mind dimension!

wie weet wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 20:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
10 euro heb ik zeker over voor een anderhalfuur set van thera & mind dimension!

wie weet wel aanwezig.


Top! Zou gezellig zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 1.5 uur set is tegenwoordig al zo zeldzaam dat het zelfs speciaal in de line-up vermeld wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 03:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Een 1.5 uur set is tegenwoordig al zo zeldzaam dat het zelfs speciaal in de line-up vermeld wordt.


Speciaal vinden wij het zeker, vooral om Mind Dimension voor dat tijdsbestek een soloset te laten draaien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Een 1.5 uur set is tegenwoordig al zo zeldzaam dat het zelfs speciaal in de line-up vermeld wordt.

Als het om zo'n klein evenement als dit gaat waar zou ik dat ook zeker promoten, maakt het toch stukken interessanter als de 2 headliners meer dan 1 uur draaien. Interessante artiesten gekozen ook trouwens! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 13:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
chas1n schreef:
Een 1.5 uur set is tegenwoordig al zo zeldzaam dat het zelfs speciaal in de line-up vermeld wordt.

Als het om zo'n klein evenement als dit gaat waar zou ik dat ook zeker promoten, maakt het toch stukken interessanter als de 2 headliners meer dan 1 uur draaien. Interessante artiesten gekozen ook trouwens! :)


Dat is misschien ook wel ons grootste USP. De locatie is qua grootte erg intiem en dus proberen wij het maximale uit zo'n kleine gezellige setting te halen. Daarom leek het ons tof om de acts van de headliners te verlengen, dit zodat zij natuurlijk ook meer hun ei kwijt kunnen ;) Thanks voor het compliment! We hopen dat dit concept weldegelijk aanslaat in- en rondom Zeeland met deze namen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 00:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Winactie
Vanuit een uniek perspectief de tweede editie van The Rough Order meemaken? Klik op de onderstaande link van Dj Thera, volg de stappen en maak automatisch kans!

In de VIP package zit:
- 2 backstage tickets voor The Rough Order II
- 1 gesigneerde Dj Thera - The New Era album
- 1 gesigneerde Dj Thera - Training Sessions album
- Meet & greet met alle DJ's
- Free drinks :surrender:

What to do?
Volg de URL naar de Facebookpagina van Dj Thera.

Link: http://goo.gl/2OYLvI

Succes! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 10:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig met een vriendin die 2 tickets heeft gewonnen via Mind Dimension. Even uit nieuwsgierigheid, hoe intiem is de setting, welke capaciteit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 11:00 
 

Jonas schreef:
Even uit nieuwsgierigheid, hoe intiem is de setting, welke capaciteit?


Op FB staat dat er 56 mensen gaan. Laat het er 100 zijn dan is het wel aardig intiem gok ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 11:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij 250 man. Wellicht aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 18:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Aanwezig met een vriendin die 2 tickets heeft gewonnen via Mind Dimension. Even uit nieuwsgierigheid, hoe intiem is de setting, welke capaciteit?


Maximaal 250 :)

Tof dat je aanwezig bent! Leuk om Hardtraxxers op dit evenement te zien, mocht je iemand zien lopen met het logo op zijn rug moet je 'm even een seintje geven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 18:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Volgens mij 250 man. Wellicht aanwezig :)


Zou tof zijn! Aan je naam te zien moet je wel houden van een beetje Spoontech geweld, ik kan je verzekeren dat dat zeker gaat gebeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb er nu toch echt wel zin in gekregen :). Jammer dat we pas om 23:00 gaan aankomen. Hopen dat Thera wat oude gated kick platen er tegenaan gaat gooien. Tot straks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TheRoughOrder schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Volgens mij 250 man. Wellicht aanwezig :)


Zou tof zijn! Aan je naam te zien moet je wel houden van een beetje Spoontech geweld, ik kan je verzekeren dat dat zeker gaat gebeuren :P

Haha ja ik weet wat ik kan verwachten :P wij hebben elkaar namelijk al gesproken op Facebook 2 dagen geleden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas niet aanwezig omdat ik zelf moet draaien, maar wel heel tof dat er in de buurt zulk soort feesten worden gehouden (kom zelf namelijk uit Goes). Hoop dan ook dat het een succes wordt en dat er nog meer edities gaan komen in de toekomst. Is dit trouwens van dezelfde organisatie als The First Order in de Machinefabriek in Vlissingen op 1 oktober?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 18:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Heb er nu toch echt wel zin in gekregen :). Jammer dat we pas om 23:00 gaan aankomen. Hopen dat Thera wat oude gated kick platen er tegenaan gaat gooien. Tot straks!


Tot straks gozer! Gezellig dat je er bij bent :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 18:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Helaas niet aanwezig omdat ik zelf moet draaien, maar wel heel tof dat er in de buurt zulk soort feesten worden gehouden (kom zelf namelijk uit Goes). Hoop dan ook dat het een succes wordt en dat er nog meer edities gaan komen in de toekomst. Is dit trouwens van dezelfde organisatie als The First Order in de Machinefabriek in Vlissingen op 1 oktober?


Thanks voor het compliment! We azen inderdaad op meer edities, het slaat namelijk weldegelijk aan in deze regio :) En dit is niet dezelfde organisatie als The First Order. Ik wil hierover niet te veel over kwijt, maar zoals je al wel hebt gemerkt is de naam wel relevant aan die van ons...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 21:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog hardtraxxers in voor een biertje? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 01:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een ongelooflijke baas die Thera :worship: even Soultrain en Stash erop gooien :drool: draaide sowieso een heerlijke set met oud en nieuw spul, dit in combinatie met heel dik mixwerk was echt top :thumbup: Mind Dimension gewoon smerig hard, zoals ik al eerder zei in een ander topic, deze man maakt echt bizar harde kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Wat een ongelooflijke baas die Thera :worship: even Soultrain en Stash erop gooien :drool: draaide sowieso een heerlijke set met oud en nieuw spul, dit in combinatie met heel dik mixwerk was echt top :thumbup: Mind Dimension gewoon smerig hard, zoals ik al eerder zei in een ander topic, deze man maakt echt bizar harde kicks :drool:


had ik toch maar even moeten gaan als ik t zo hoor :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb me wel vermaakt. Mind Dimension draaide toch wel erg lekker hoor. Abduction, Time Has Come,... Thera vond ik ook erg goed, Stash :drool:. Enkel het geluid vond ik erg zwak. Ik denk niet dat ik het ooit al zo slecht heb geweten. Jammer voor de organisatie dat het in die streek niet erg aanslaat, dat merkte je wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 23:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Wat een ongelooflijke baas die Thera :worship: even Soultrain en Stash erop gooien :drool: draaide sowieso een heerlijke set met oud en nieuw spul, dit in combinatie met heel dik mixwerk was echt top :thumbup: Mind Dimension gewoon smerig hard, zoals ik al eerder zei in een ander topic, deze man maakt echt bizar harde kicks :drool:


De sets waren bizar goed, ik moet ook eerlijk zeggen dat de sets die iedereen hebben neergezet met recht de betere waren die ik ooit heb mogen horen. Het mixwerk van Thera was subliem, om nog maar te zwijgen over een Soultrain EN een Stash... :worship:

Mind Dimension leverde een zeer dikke solo set af met bijna al zijn solo platen gecombineerd met wat tracks van o.a. Malice. En inderdaad, kicks, kicks kicks! :drool:

Gezellig dat je er was! We hebben genoten van jouw- en energie van anderen, heel tof om te zien dat we liefhebbers kunnen bekoren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 23:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Ik heb me wel vermaakt. Mind Dimension draaide toch wel erg lekker hoor. Abduction, Time Has Come,... Thera vond ik ook erg goed, Stash :drool:. Enkel het geluid vond ik erg zwak. Ik denk niet dat ik het ooit al zo slecht heb geweten. Jammer voor de organisatie dat het in die streek niet erg aanslaat, dat merkte je wel...


Hey Jonas! Thanks voor de feedback, tof dat je de set van Mind Dimension erg goed vond, je was niet de enige :P Over het geluid wil ik niet te veel kwijt. Laat ik het zo zeggen, diverse "factoren" hebben ervoor gezorgd dat het geluid op sommige momenten niet optimaal stond. Ik kan me dus indenken dat je het hebt ervaren als "erg zwak". Excuses hiervoor, het was namelijk in sommige delen van de zaal weliswaar wel stevig :)

Die laatste zin is best pijnlijk om te lezen. Het concept sloeg niet aan zoals we hadden verwacht, de vorige editie was namelijk wel veel drukker. Op een zeker moment stonden er wel behoorlijk wat mensen binnen! Maar vanwege de hitte die er op sommige momenten was besloten mensen om buiten af te koelen wat resulteerde in soms een ietwat best lege zaal...

Met de line-up die we hebben neergezet hoopte we op meer bezoekers, we waren er echter zeker van dat we wel wat liefhebbers konden trekken voor deze namen en dat is dan ook ons gelukt. We hebben veel positieve feedback gehad en daar zijn we héél erg blij om. Veel mensen hebben een gezellige avond gehad en hier zijn we dan ook blij om. De verbeterpunten nemen we zeker mee voor een, misschien, wel volgende keer.

Tof dat je er was! Los gingen jullie zeker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja ik vond het echt jammer voor jullie. Ik merkte wel dat je dat zelf ook vond. Ik zeg het nogmaals, ik heb me echt vermaakt en in dat opzet zijn jullie geslaagd.

Het geluid tijdens Mind Dimension was wel iets beter. Het viel me vooral op tijdens Stash dat de kicks echt niet doorkwamen. Die plaat doet normaal heel de zaal trillen, maar nu klonk ze echt niet. Maar goed, neem het mee voor volgende keer. Goed geluid vind ik erg belangrijk, komt de sfeer ook wel ten goede.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten