Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat gaan we weer lekker offtopic, maar een MC overbodig noemen, dan heb je er niet echt verstand van.

Nog nooit een MC gemist op feesten/stages zonder MC's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Rickzel schreef:
Wat gaan we weer lekker offtopic, maar een MC overbodig noemen, dan heb je er niet echt verstand van.


Buiten aan en afkondigingen en het inspringen wanneer er iets techisch fout gaat, ben ik het daar echter wel mee eens.


Redelijk essentieel als je het mij vraagt >.< Onaangekondigd van dj wisselen is toch super raar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien kan Pieter een paar keer THEEEERACOOOOOOOOOOOOOORDS schreeuwen door de mic, net als Rocco bij Awakenings
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 20:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Misschien kan Pieter een paar keer THEEEERACOOOOOOOOOOOOOORDS schreeuwen door de mic, net als Rocco bij Awakenings

Schreeuwde die Theracords op Awakenings? Nice ! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Steffnov schreef:
Rickzel schreef:
Wat gaan we weer lekker offtopic, maar een MC overbodig noemen, dan heb je er niet echt verstand van.


Buiten aan en afkondigingen en het inspringen wanneer er iets techisch fout gaat, ben ik het daar echter wel mee eens.


Redelijk essentieel als je het mij vraagt >.< Onaangekondigd van dj wisselen is toch super raar?


Jammer dat ze om zoveel meer aandacht vragen dan alleen dat. Overigens valt dat echt wel mee, heb het regelmatig ook op industrial feesten, niemand die een fuck geeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Vond spoontech 5 years anders prima gaan zonder MC.
Maar goed. Het hoort er een beetje bij, en ach ik gun het Ramon(livid) wel want het is een toffe gozer. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Fothermucker schreef:
Misschien kan Pieter een paar keer THEEEERACOOOOOOOOOOOOOORDS schreeuwen door de mic, net als Rocco bij Awakenings

Schreeuwde die Theracords op Awakenings? Nice ! :lol:


Nee nee, zou wel mooi geweest zijn ja. Doelde op naam van eigen feest schreeuwen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 00:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Mijn excuses, ik had mijn woorden beter kunnen kiezen.

Ik had kunnen weten dat jullie direct weer huilend naar jullie moeders zijn gerend om hetgeen ik plaatste.

Nogmaals, mijn excuses.

Wat ik wel iedere keer heel stoer vind is dat wanneer iemand, in dit geval ik zei de gek, een andere mening heeft jullie vlug proberen degene persoonlijk te raken. Eerlijk waar; respect mannen! Jullie zijn waanzinnig stoer. :thumbsup:

Ik zal mijn manier van uiten herzien:

Er bestaan ook geen goede MC's, VIND IK. Ze zijn sowieso hinderlijk en (dus) overbodig, IS MIJN PERSOONLIJKE MENING.

Groetjes thuis! :kiss2:


tl;dr
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 09:13 
 
Hardtraxxer

Geck-o had ook de MC kunnen zijn, hij doet het prima op The Funky Cat :thumbsup:

Nu even zonder dollen, ik vind het best opvallend om een MC als 4e artiest van de avond op te noemen, meestal zou je denken dat eerst alle DJ's worden genoemd. Of zijn er maar zo weinig artiesten? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 09:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Geck-o had ook de MC kunnen zijn, hij doet het prima op The Funky Cat :thumbsup:

Nu even zonder dollen, ik vind het best opvallend om een MC als 4e artiest van de avond op te noemen, meestal zou je denken dat eerst alle DJ's worden genoemd. Of zijn er maar zo weinig artiesten? :oh:

Ramon verdient t ook om aangekondigd te worden :) vanmiddag wel weer een dj aankondiging!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 10:04 
 
Hardtraxxer

DjThera schreef:
Ramon verdient t ook om aangekondigd te worden :) vanmiddag wel weer een dj aankondiging!

Dat is waar, ik vind hem persoonlijk wel een van de betere MC's (maar dat is weer een discussie die helemaal niks met dit feest te maken heeft :P). Blijf de positionering wel raar vinden, maar dat is mijn mening. ;)

Gelukkig komen er nog meer DJ's, ondanks dat ikzelf niet kan, gun het ieder ander wel om meer dan slechts 3 artiesten uit de 'goeie ouwe tijd' (5 jaar terug :D ) te zien haha (3 DJ's zou dan ook wel een beetje weinig zijn voor een hele avond - of het moeten lekkere lange sets zijn :)).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Blackburn ook toegevoegd.
Deze line-up begint hele fijne vormen aan te nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begint al een dikke line-up te worden, nu nog hopen op Degos & Re-Done, Deetox & Phrantic! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Begint al een dikke line-up te worden, nu nog hopen op Degos & Re-Done, Deetox & Phrantic! :thumbsup:


Een Deetox setje zoals vorig jaar op Q-Base. :loving: Vierkant rammen in de tweede climax tot het kwadraat dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee eens dat een MC echt volledig overbodig is op een feest als dit (ik vind dat Pieter gewoon even kei enthousiast iets door de mic moet roepen, idd net zoals Rocco op Awakenings of Rik op Funky Cat) en dan is de kous af. Maar als er dan toch voor een MC wordt gekozen, vind ik Livid nog best een prima kerel. Houdt best vaak zijn bek en als hij iets zegt, is het zeker niet storend (of het toevoegt is een andere discussie, en volgens mij heb ik mijn mening daarover al door laten schemeren)

Oh en jongens, laten we in godsnaam niet meer happen op Jokertje... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ziek blij dat MC Livid hier staat :thumbsup: Wat een koning
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Ik ben ziek


Beterschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Ik ben ziek blij dat MC Livid hier staat :thumbsup: Wat een koning


kut fanboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 17:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Begint al een dikke line-up te worden, nu nog hopen op Degos & Re-Done, Deetox & Phrantic! :thumbsup:

Hoop toch het meest op D&R ^^ Delete mag ook wel btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Wavolizer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Wavolizer :D


!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Indyy schreef:
Begint al een dikke line-up te worden, nu nog hopen op Degos & Re-Done, Deetox & Phrantic! :thumbsup:

Hoop toch het meest op D&R ^^ Delete mag ook wel btw.


Delete past niet echt bij dit feest omdat hij pas relatief kort bij Theracords zit. Niet dat ik iets tegen een Delete spoontech classics set heb (lijkt me geweldig natuurlijk), maar dit feest is toch echt bedoelt voor de Theracords classics!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben nog nooit alleen naar een feest gegaan, maar dit wil ik absoluut niet missen. Is alleen gaan een beetje aan te raden? Ik woon regio Leiden dus als ik met een paar mensen mee kan reizen helemaal top :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TondH schreef:
Ik ben nog nooit alleen naar een feest gegaan, maar dit wil ik absoluut niet missen. Is alleen gaan een beetje aan te raden? Ik woon regio Leiden dus als ik met een paar mensen mee kan reizen helemaal top :P .


Ja, ik ben best lang alleen naar feesten gegaan en toch kom je altijd bekenden tegen. Vooral op dit soort kleine feesten! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 21:48 
 
Hardtraxxer

Ga zeker proberen hier aanwezig te zijn, lineup ziet er goed uit tot nu toe, denk dat dit een hele mooie kan worden met een sfeertje vergelijkbaar als bij spoontech 5 years. Zou mooi zijn als P&D, D&R, Delete en Wavolizer er ook nog bij komen, dan ben ik 100% aanwezig!

Phrantic zou ik ook heel gaaf vinden. :drool: Acht die kans alleen vrij klein, ik hoor bijna nooit meer wat van hem en hij is volgens mij ook wel een beetje uitgekeken op de rauwere kant van hardstyle. Maar het zou vet zijn als hij er staat en die oudere Phrantic knallers erop gooit!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten