Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 20:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Digital Abuse - WTF

En meteen daarna Prefix & Density - Warning (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Joey schreef:
Digital Abuse - WTF

En meteen daarna Prefix & Density - Warning (L)


Genox - black is en outrageous phuture noize remix ook nog pwoaah wat een set gvd!!! D, stompbox, pulse, malfunction, fuck the formula, lets get weird, cant get you back, beheaded, mutants, time travel, welcome, time has come (of andere plaat van MC weet ff niet meer, zimmersion, exist? echt niet normaal meer, zoo hard genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 21:11 
 
Hardtraxx Addict

Feest van het jaar! :loving:

Muzikaal gezien, het beste feest wat ik ooit heb meegemaakt :worship:

Geen woorden voor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
wootum schreef:
Joey schreef:
Digital Abuse - WTF

En meteen daarna Prefix & Density - Warning (L)


Genox - black is en outrageous phuture noize remix ook nog pwoaah wat een set gvd!!! D, stompbox, pulse, malfunction, fuck the formula, lets get weird, cant get you back, beheaded, mutants, time travel, welcome, time has come (of andere plaat van MC weet ff niet meer, zimmersion, exist? echt niet normaal meer, zoo hard genoten!


Die andere was Main Concern - Dark Universe! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was genieten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muzikaal gezien echt een topavond gehad. :worship: Van Therabyte kende ik maar weinig, maar vond het wel heel vet om eens mee te maken. Sets van de avond voor mij waren Project Exile/CO2 (die duidelijk veel plezier had in het draaien van z'n oude platen, mag ie van mij gerust vaker doen!), Thera vs. Geck-O en Delete.
Delete zette misschien wel de beste set neer die ik ooit van 'm heb bijgewoond, wat mij betreft vergelijkbaar met de Loudness 2012 set (met een hoger eigen platen gehalte). Het hoogtepunt van deze set was eigenlijk alles. Enige minuscule smetje is dat ie alleen de mid van Smasher draaide, maar je kan natuurlijk niet alles hebben. :P In ieder geval ontzettend blij met dat deze man uiteindelijk dat halfuur extra heeft gekregen. Zonder twijfel 'up there' met zijn sets van Bass Protocol Spoontech 5Y.
Verder nog een speciale vermelding voor de ontzettend fijne sfeer, maar ik had ook niet anders verwacht. Het was duidelijk te merken dat er vrijwel alleen maar echte liefhebbers aanwezig waren (en inderdaad een mondkapje die wat buiten de boot viel xd).

Hieronder staat een rant over deze -in mijn ogen- belachelijk slechte locatie, dus skip dit als je daar niet op zit te wachten.
---

Van de locatie verwachtte ik al niet bijzonder veel voor het kleine bedrag wat ik voor een ticket heb neergeteld, maar deze was wel buitengewoon slecht naar mijn mening.
Het meest vervelende bij uitstek was dat er geen voorziening voor eten aanwezig was. Het personeel vertelde ons een stempel te halen en vervolgens maar ergens in de buurt eten te gaan halen (en dat we weer achteraan in de rij zouden moeten aansluiten bij terugkomst). Dit gaat misschien op voor een discotheek/uitgaansgelegenheid, maar voor een evenementenlocatie is dit wat mij betreft dus echt not done. Hierdoor dus tot mijn grote spijt het grootste gedeelte van Blackburn gemist, en daar baal ik echt ontzettend van.
Organisatorisch was het ook niet bepaald goed geregeld. Terwijl iedereen al in de rij stond werden er ineens dranghekken geplaatst, en degenen die ''aan de verkeerde kant'' terecht kwamen mochten gewoon weer achteraan in de rij aansluiten (gelukkig bij ons niet gebeurt). Het feit dat er geen fouillering was vond ik ook al niet professioneel, maar als daardoor de rij sneller gaat, dan prima. Echter zorgde de minimale bemanning van de garderobe ervoor dat je alsnog buitengewoon lang moest duren voordat ''de eerste gasten'' uiteindelijk binnen waren.
Verder kun je volgens mij prima anticiperen hoeveel tapbier er op 1 avond ongeveer doorheen gaat, maar halverwege de avond (of zelfs nog daarvoor) was het tapbier er al volledig doorheen. Persoonlijk vond ik het gebruik van glazen ipv plastic bekers ook mateloos irritant, vooral als de vloer alsnog vol komt te liggen met rotzooi (geen idee wat het eigenlijk was, maar de hele zaal lag er vol mee). Het geluid was overigens ook niet alles (met name achteraan), maar over het algemeen zou ik wel zeggen dat de kicks goed doorkwamen.

Het muzikale aspect maakte gelukkig wel echt ontzettend veel goed, maar persoonlijk zit ik niet te wachten op een tweede editie op deze locatie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 23:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Het muzikale aspect maakte gelukkig wel echt ontzettend veel goed, maar persoonlijk zit ik niet te wachten op een tweede editie op deze locatie. :P


Gewoon de volgende keer ergens in het westen ofzo, De Nobel in Leiden bijvoorbeeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 07:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
wootum schreef:
Joey schreef:
Digital Abuse - WTF

En meteen daarna Prefix & Density - Warning (L)


Genox - black is en outrageous phuture noize remix ook nog pwoaah wat een set gvd!!! D, stompbox, pulse, malfunction, fuck the formula, lets get weird, cant get you back, beheaded, mutants, time travel, welcome, time has come (of andere plaat van MC weet ff niet meer, zimmersion, exist? echt niet normaal meer, zoo hard genoten!

Still Here Remix, Popped & Locked Remix, Environment Remix, Nacho Remix, G.I.R. Remix, Cosmic Sin, Raw Resistance, Eden, Android, Syndrome, Proximity to Extinction ook nog :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 09:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D&r :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phrantic, Degos & Re-Done en Deetox lijkt me vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt er een keer bier getapt in glas, is het weer niet goed. Heb ook nog talloze glasscherven in m'n schoenen zitten, maar 100x liever dat dan bier in plastic. Dus niet zo zeuren aub.....

DjThera schreef:
Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)

Phrantic, Wavolizer en Deetox :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)


Iemand als Alphaverb/the Machine voor de afwisseling lijkt me ook nog wel lachen, en aangezien die nog wel wat associaties met TC hebben gehad :D

D&R/Wavolizer/Deetox allemaal al genoemd, maar lijkt me stuk voor stuk vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)


Phrantic, Degos & Re-Done en Wavolizer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buiten de set van Thera & Geck-O samen en Delete, vond ik er niet veel aan. Blackburn en geck-o solo hadden wel leuke tracks tussendoor, project exile boeit me sowieso al niet maar ook met deze co2 set was het niet bijzonder. Therabyte tussendoor een aantal tracks horen vind ik wel gaaf, zoals in de classic set @ q-base, maar dit was iets teveel van het goede.

Tijdens delete had ik geen zin meer en ben ik eerder gegaan, mede door het geluid.

De locatie zelf vond ik ook niet heel fijn, het naar binnen komen sloeg ook nergens op. Eerst buiten wachten en een aantal naar binnen wat een lange tijd duurde voor de volgende naar binnen mochten. Zo ook de garderobe wat een drama. (Een vriend van me stond net aan de verkeerde kant toen de hekken geplaatst werden terwijl de bewaker die bij de deur stond dit zag, hij kon nog net aansluiten anders moest hij ook naar achter, slaat toch nergens op..) Kwam uiteindelijk pas binnen toen Geck-e -Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix) gedraaid werd.
Het geluid ging opzich wel, maar sommige kicks kwamen ook weer niet door, zoals stash (op q-base gingen die kicks ontiegelijk hard zelfs met alle andere kicks in die set, maar nu was dat ook niet zo). Het lag ook wel erg aan waar je stond, met name op het balkon gestaan aangezien ik het daar het fijnst vond.

Vond het glaswerk niet speciaal een voordeel maar ook niet echt een nadeel. Geen last gehad van kapot glas in elk geval.

Al met al een matig feest, het enige voordelige was dat muntjes 2,50 waren en de ticketprijs erg laag. Mocht er meer hardstyle op een vervolg classic feest gedraaid worden misschien wel aanwezig, mits het leuke namen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)


Een therabyte set wat later op de avond. Veel van die tracks zijn zo hard dat ik het 'jammer' vond dat ze al op het begin gedraaid werden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)


Met alle respect, het was een ontzettend vet feest, maar ga het alsjeblieft niet uitmelken door het jaarlijks te doen (buiten de classics sets die jullie al her en der doen (TFC en Qbase))

Dat zou voor mij absoluut het exclusieve van het feest wegnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 12:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bedankt iedereen sowieso voor al jullie feedback. Alle voors en tegens gaan we ook nog met de locatie bespreken. Voor een allereerste keer zijn wij zeker tevreden en de locatie voor ons een erg fijne partij om mee samen te werken. Uiteraard gaan we aan de slag om de volgende keer alles beter te krijgen :)

Hier is overigens nog de tracklist van mijn openingsset:
01. Sinith - Vendetta
02. Ultraform Pres. Deal - Elements
03. Dj Thera meets Mark EG & Chrissi - Monsta
04. Tiifa - Balance
05. Busho - Burning (Gatty Remix)
06. Log One vs Noizy Boyz - Reaper (Dj Thera Hardertrance Remix)
07. Danny V. - Yopa
08. Dj Thera Not Afraid (To Dub)
09. Sinith - Who Is Watching (Two Hawks Remix)
10. Gatty - Spread the Shadow
11. Geck-e -Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
12. Sinith Meets Dj Thera - Necessary Evil
13. Drivium -Reset (Dj Thera Hardertrance RMX)
14. Biker Mice from Outer Space - Lekker
15. T.C.C. - Autumn Leaves
16. Mic-E - Age Of Freedom (Dj Thera 2011 Remix)
17. Dimavi - Vertigo
18. Danny V & Mac Storm - Inspirations
19. Busho - Time (Dj Thera Hardertrance Remix)
20. Dj Thera vs Mark EG & Chrissi - Slaves
21. Dj Thera - Ironically Unknown
22. Sa.Vee.Oh - You Rock (Dj Thera Remix)
23. Nomad - Dream (Dj Thera Remix)
24. Dj Thera - Hope
25. Dj Thera - Tunnel Vision
26. Dj Hellraiser - Necromantik (Gatty Remix)
27. Dj Thera - Acid Company
28. Stana - Scum (Dj Thera Remix)
29. Dj Thera - Serotonin
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
DjThera schreef:
Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)


Met alle respect, het was een ontzettend vet feest, maar ga het alsjeblieft niet uitmelken door het jaarlijks te doen (buiten de classics sets die jullie al her en der doen (TFC en Qbase))

Dat zou voor mij absoluut het exclusieve van het feest wegnemen.


Uitmelken = geld verdienen. Er moet toch gewoon geld worden verdiend? Boeit hun geen ene flikker of het nou wordt uitgemolken of niet. Als er geld kan worden verdiend moet je die kans toch pakken en niet laten liggen omdat een paar mensen vinden dat het niet mag worden uitgemolken.

Uitmelken die hap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 12:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Uitmelken die hap.


ULTIMO schreef:
jaarlijks


Ehhh uitmelken vind ik als je dit 4x per jaar ofzo zou doen. Als we dit jaarlijks doen en niet eens met een zelfde soort line up dan vind ik dit alles behalve uitmelken. Daarbij is de locatie ook niet van een dusdanige grootte dat ik nu na deze goeie avond ineens een dikke BMW kan kopen he xD

Gaat ons erom dat we juist een geweldige toffe avond hebben en om deze muziek weer eens te kunnen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 12:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

11. Geck-e -Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
12. Sinith Meets Dj Thera - Necessary Evil
13. Drivium -Reset (Dj Thera Hardertrance RMX)

Gemist omdat ik dus aan de verkeerde kant van het hek stond in de rij :cry: :cry:

Dit feest was legendarisch, voor mij was BlackBurn toch wel de set van de avond. Eindelijk al die plaatejs gehoord waar ik al een jaar om zeur :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
DjThera schreef:
Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)


Met alle respect, het was een ontzettend vet feest, maar ga het alsjeblieft niet uitmelken door het jaarlijks te doen (buiten de classics sets die jullie al her en der doen (TFC en Qbase))

Dat zou voor mij absoluut het exclusieve van het feest wegnemen.


Een feest uitmelken door het jaarlijks te doen? Knap. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 12:39 
 
Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
07. Danny V. - Yopa
10. Gatty - Spread the Shadow
11. Geck-e -Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
12. Sinith Meets Dj Thera - Necessary Evil
13. Drivium - Reset (Dj Thera Hardertrance RMX)
14. Biker Mice from Outer Space - Lekker
15. T.C.C. - Autumn Leaves
19. Busho - Time (Dj Thera Hardertrance Remix)
21. Dj Thera - Ironically Unknown
23. Nomad - Dream (Dj Thera Remix)


Sowieso vond ik praktisch elke track van deze set geweldig, maar om deze tracks in de zaal te mogen horen, pure magie :love: :love: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
DjThera schreef:
Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)


Met alle respect, het was een ontzettend vet feest, maar ga het alsjeblieft niet uitmelken door het jaarlijks te doen (buiten de classics sets die jullie al her en der doen (TFC en Qbase))

Dat zou voor mij absoluut het exclusieve van het feest wegnemen.


Hahaha doe eens normaal joh. TFC is geen hardstyle feest en ik schat de kans ook redelijk klein in dat TC voor het derde jaar op rij een bunker mag hosten. Dan zou je dus 1 keer in het jaar een feest krijgen waar oude Theracords tracks worden gedraaid. Op 'normale' feesten hoor je die tracks ook nauwelijks en er zijn genoeg hele toffe tracks die afgelopen zaterdag niet zijn gedraaid. Dit is dus echt niet uitmelken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Bedankt iedereen sowieso voor al jullie feedback. Alle voors en tegens gaan we ook nog met de locatie bespreken. Voor een allereerste keer zijn wij zeker tevreden en de locatie voor ons een erg fijne partij om mee samen te werken. Uiteraard gaan we aan de slag om de volgende keer alles beter te krijgen :)


*tracklist*

Godverdomme. Elements en de Who Is Watching Remix gemist door die klote rij die zo lang duurde :( precies twee platen die ik super graag live wilde horen.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten