Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou zeggen hou het lekker exclusief. Misschien is uitmelken niet het goede woord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 13:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ik zou zeggen hou het lekker exclusief. Misschien is uitmelken niet het goede woord.

Uiteraard doen we dat. Ik zou het alleen vaker per jaar doen als het bijv in andere landen zou plaatsvinden. Dan heb je toch een andere doelgroep
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neemt niet weg dat ik er de volgende keer weer gewoon bij ben want het was echt bizar goed. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens jongens... het is morgen pas dinsdag hoor :P Zo'n ontiegelijk goed feest (muzikaal gezien!) en dan nog zo weten te zeuren allemaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit was muzikaal gezien ook echt het beste feest waar ik ooit ben geweest. Ook zelden zo een sfeer meegemaakt. We stonden echt helemaal achteraan, daar kwamen de kicks echt wel goed door en stond iedereen rond mij ook als een malle los te gaan :).

Set van de avond voor mij Delete, omdat ik een geweldige fanboy ben van z'n oudere werk. Grootste positief WTF moment was toen hij Fuck The Formula draaide. Ik niet meer durven dromen dat ik die ooit live zou horen.

Kan de tracklist van Geck-O ook nog online komen? Ik ken van die muziek niet zo veel, maar godver daar waren een paar magische platen bij zeg (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Dit was muzikaal gezien ook echt het beste feest waar ik ooit ben geweest. Ook zelden zo een sfeer meegemaakt. We stonden echt helemaal achteraan, daar kwamen de kicks echt wel goed door en stond iedereen rond mij ook als een malle los te gaan :).

Set van de avond voor mij Delete, omdat ik een geweldige fanboy ben van z'n oudere werk. Grootste positief WTF moment was toen hij Fuck The Formula draaide. Ik niet meer durven dromen dat ik die ooit live zou horen.

Kan de tracklist van Geck-O ook nog online komen? Ik ken van die muziek niet zo veel, maar godver daar waren een paar magische platen bij zeg (L)


Daar achterin tijdens soul train, iedereen stond zo belachelijk hard mee te schreeuwen he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Jonas schreef:
Dit was muzikaal gezien ook echt het beste feest waar ik ooit ben geweest. Ook zelden zo een sfeer meegemaakt. We stonden echt helemaal achteraan, daar kwamen de kicks echt wel goed door en stond iedereen rond mij ook als een malle los te gaan :).

Set van de avond voor mij Delete, omdat ik een geweldige fanboy ben van z'n oudere werk. Grootste positief WTF moment was toen hij Fuck The Formula draaide. Ik niet meer durven dromen dat ik die ooit live zou horen.

Kan de tracklist van Geck-O ook nog online komen? Ik ken van die muziek niet zo veel, maar godver daar waren een paar magische platen bij zeg (L)


Daar achterin tijdens soul train, iedereen stond zo belachelijk hard mee te schreeuwen he :lol:

Guilty :$ wat een plaat :loving: (en wat een sets trouwens :thumbsup: :woot: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:

Daar achterin tijdens soul train, iedereen stond zo belachelijk hard mee te schreeuwen he :lol:


Dat was ook echt vet. Iedereen keek mekaar daar ook aan zonder de lach in te houden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
MeneerEend schreef:

Daar achterin tijdens soul train, iedereen stond zo belachelijk hard mee te schreeuwen he :lol:


Dat was ook echt vet. Iedereen keek mekaar daar ook aan zonder de lach in te houden :lol:


Haha inderdaad. Smile tot achter de oren toen. Ik vond dat mee schreeuwen tijdens Soul Train echt een van de vetste momenten van heel de avond. Ik word er verdorie terug emotioneel van als ik er aan terug denk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 17:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Popped & Locked Remix

Ohja, deze ook nog :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

godver wat baal ik dat ik dit gemist heb als ik t zo terug lees :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
godver wat baal ik dat ik dit gemist heb als ik t zo terug lees :cry:


Dit kon ik je van tevoren ook wel al vertellen hoor :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tracklist Blackburn:

Citaat:
01. Blackburn & Geck-o - Pan-Demic (ft. Drivium)
02. Blackburn - Be Aware
03. Phrantic - Let Go
04. Blackburn & K96 - Take This
05. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
06. Phrantic - Freestyle
07. Drivium - Beat On Repeat (The Sixth Sense's Hypnotechno Treatment)
08. Blackburn - It's You
09. Blackburn - Believe
10. Drivium ft. Eyoung - Boys In The Kitchen
11. Dj Thera - The Battle
12. Blackburn Ft. Yuna-X - Shelter
13. Blackburn - Stay Alert
14. Eyoung & Tiifa - We Won't Die (Blackburn Remix)
15. Phrantic & Blackburn - In Your What?
16. Noizy Boy & Clyderman - Man Made Drug (Geck-o Remix)
17. Wavolizer ft. Yuna-x - Retaliation
18. Blackburn - Without Warning
19. Phrantic - Overdose
20. Prefix & Density vs. Blackburn - The Future


Its you, we won't die, shelter, take this, pandemic, zo enorm genoten van deze set :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat gruwelijk om Overdose weer eens te horen ook :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 18:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)

Cellrock ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
DjThera schreef:
Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)

Cellrock ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)


Als er een naam is die hier niet mag ontbreken is het Wavolizer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit de Gelredome?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 19:03 
 
Hardtraxx Addict

Wie was dat met Spotify en Terror/Speedcore bij de ingang trouwens, iemand van hier? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Wie was dat met Spotify en Terror/Speedcore bij de ingang trouwens, iemand van hier? :P


:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 19:05 
 
Hardtraxx Addict

Thanks nog voor het "draaien" van m'n aanvraag dan ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goeie fissa gehad, bijna lleen maar dikke sets gehoord. CO2 toch wel hoogtepunt (aan één stuk door lomp beuken, heerlijk!) samen met Delete :loving:

DjThera schreef:
Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)


Wavolizer, D&R, Phrantic!

Maximumraver schreef:
Wie was dat met Spotify en Terror/Speedcore bij de ingang trouwens, iemand van hier? :P


Was geen Hardtraxxer nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)

Prefix & Density, Degos & Re-Done, Phrantic en misschien een Crypsis/Chain Reaction. :)

Erg genoten! Eerste 2 uur kon ik niet altijd even veel mee maar dat wisten we van te voren. Vanaf Blackburn alleen maar skonne muziek gehoord. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Was geen Hardtraxxer nee


Gekke Tommie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 20:07 
 
Hardtraxx Newbie

MelvinFR schreef:
Paling schreef:
Was geen Hardtraxxer nee


Gekke Tommie. :P


Nu wel officieel Hardtraxxer. Ik ben overigens op feesten te boeken als "rij-dj" voor de vroege vogels onder ons.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten