Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk om er een keer geweest te zijn maar voor zoveel geld. Zelfde geld voor Sziget Festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand trouwens hoe dat zit met die pre-sale codes van Q? Mocht iemand er eentje ontvangen, hou ik me aanbevolen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 14:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die pre-sale codes van Q? Mocht iemand er eentje ontvangen, hou ik me aanbevolen!


Zijn er presale codes voor TML van Q? Nog nooit gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die pre-sale codes van Q? Mocht iemand er eentje ontvangen, hou ik me aanbevolen!


Zijn er presale codes voor TML van Q? Nog nooit gehoord.


Afgelopen 2 jaar waren er codes van Q-Dance. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had vorig jaar een code,
Dus indien ik eentje heb (en de buurtgarantie niet ontloop) hoor je van me (: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 17:00 
 
Hardtraxxer

Ivey Jones schreef:
Leuk om er een keer geweest te zijn maar voor zoveel geld. Zelfde geld voor Sziget Festival.


Niet te vergelijken hoor.. Zowel ticket- als consumptieprijzen zijn aanzienlijk lager. Uiteindelijk kost het behoorlijk wat omdat het een week duurt.. maar ik denk dat je dan alsnog goedkoper uit bent dan bij een weekend Tomorrowland :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sziget is belachelijk goedkoop voor wat je krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 18:03 
 
Hardtraxxer

Frenchkicks schreef:
Sziget is belachelijk goedkoop voor wat je krijgt


Jup, alleen het eten is naar mijn mening slecht (muv jack daniels tent :drool: ).. voor de rest topfestival, lekker chilleng
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 21:01 
 
Hardtraxx Newbie

Als iemand zo'n presale code heeft via Q-Dance, zou die die misschien willen delen met mij?
Of geven ofzo? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vortraxx schreef:
Ik had vorig jaar een code,
Dus indien ik eentje heb (en de buurtgarantie niet ontloop) hoor je van me (: !

Geweldig, thanks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hopen dat ik tegen die tijd van kaartverkoop iemand gevonden heb uit de buurt die mee wil en kan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk Kygo op de mainstage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hellaas had ik vorig jaar geen tickets kunnen bemachtigen, en aangezien ik dit jaar zeker een weekend heen wil is mijn vraag, is er een soort van "tactiek" om je kans te vergroten om aan kaarten te komen? :P :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe laat je die site bezoekt scheen vorig jaar niet veel uit te maken, m'n vrienden zaten stipt om 17:00 voor hun computer en kwamen er niet doorheen en ik opende de site rond 17:15 een keertje en was er binnen 10 minuten doorheen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wachten wachten wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom er niet doorheen helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ook niet, al men andere vrienden ook niet.
Heb zelfs vorige keer niet geprobeerd hoe stom xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als Buurtbewoner heb ik 'm via de Ticketgarantie wat me ook duur komt te staan .
Maar volgend jaar zullen er ofwel méér ofwel een pak minder Ticketgaranties zijn voor de buurt .
TML doet heel veel voor zijn buurtbewoners, maar dit word nooit in dank afgenomen .

Kijk maar naar de vele forum/facebook/nieuwsssites reacties .

Nu worden er op fb zelfs al groepen opgericht met namen zoals:
Tomorrowland: I am your neighbor and have no or only one ticket
Anti Tomorrowland
Tomorrowland for neighbours only ..

Je hebt in België altijd zo van die mensen die niet tevreden zijn met elke geste, nee ze willen er graag nog een VIP pasje, free drinks , free food en als het kan ook nog eens een persoonlijke huldiging bij ..

Dus Boys, 1 jaartje op je tanden bijten, en volgend jaar zijn jullie er vast allemaal bij :thumbsup:

@Fuzzy , Indien ik een code van Q-Dance krijg, is het wel maar voor 1 ticket .
Je krijgt de optie 2 tickets te kopen, maar een van mijn gezelschappen heeft er dit jaar naast gevist dus hij claimt 1 vd 2 :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik baal er niet van dat ik niet kan gaan hoor. Wou alleen maar tickets van de zaterdag, vind het veel te duur voor een heel weekend. Kan ik 3 andere festivals van doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Kan ik 3 andere festivals van doen :D

Dat kun je met een dagticket Tomorrowland ook. :P

Ben zelf één keer een weekend naar Tomorrowland geweest en dat is het bedrag, hoe gek het ook klinkt, zeker waard. Wat een ervaring. Maar goed, het is inderdaad heel duur.

Dit jaar helaas geen kaartjes kunnen bemachtigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben er ook al geweest hoor, maar 4 dagen house is me gewoon wat te veel.
De Q en pussy line up vind ik meestal ook niet erg interessant.
Het is een leuke ervaring dat zeker, maar geef mij dan maar intents, defqon en decibel voor dat geld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf xd Behoorlijk onverwachts dit hahaha.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moest hier toch wel om lachen. Dit past toch totaal niet op Tomorrowland? De lineup van de Q-Dance stage is ieder jaar toch wel redelijk toegankelijk en aangepast op de bezoekers van TML, krijg je ineens dit xd Ik vraag me eigenlijk vooral af hoe Footworxx het voor elkaar heeft gekregen om een eigen area te mogen hosten op dit feest.
Ik kan me verder eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat de Footworxx area veel bezoekers gaat krijgen op een feest als TML. Als je dan toch voor een hardcore area kiest, zet er dan kwaliteitsartiesten neer die kunnen inspelen op de behoeftes van het publiek. Angerfist vs Miss K8 is dan nog wel een passende naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Ik vraag me eigenlijk vooral af hoe Footworxx het voor elkaar heeft gekregen om een eigen area te mogen hosten op dit feest.

Footworxx is Belgisch, en ik denk dat zij de area krijgen waar eerst de Qult zat. Is op de Ravebunker na ook de kleinste stage van het festival, Qult was ook niet heel populair maar die stage trok (afgelopen jaar in ieder geval) toch aardig wat bezoekers. Denk dat het de gemiddelde TML bezoeker niet eens uit maakt wat er gedraaid wordt, als ze er toevallig een kijkje gaan nemen zullen ze toch wel uit hun plaat gaan al zou je er Mozart vs Beethoven neerzetten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk toch dat veel mensen wel een mooi WTF-momentje zullen beleven als ze voorbij die stage lopen :lol: :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten