Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 22:35 
 
Artiest

On topic: Tomorrowland was weer vet! Niet heel veel mee gekregen maar op de main is het toch altijd wel genieten! En samen met Freek heb ik ook genoten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 22:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

1,5/2 uur durende solo-sets zijn daarom ook het meest interessant. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Bob vergeet wel vaker een verzoekje te draaien al is het door omstandigheden hé :whistle: ;)

Maar dat vergeef ik hem wel hoor :kiss:




Achterhoeksbeuken brutal 38,5 bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 23:37 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
1,5/2 uur durende solo-sets zijn daarom ook het meest interessant. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 00:16 
 
Hardtraxxer

B-Front schreef:
ik zal hem weer wat vaker pakken! :D


Q-Base ^^

Te lang geleden dat ik State of Perfection live gehoord heb.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangster schreef:
B-Front schreef:
Zo dan ook een fijne avond vanuit mijn kant! Hopelijk is al je woede eruit :-)! De track is wat ouder daarom denk je er minder vaak aan ;) op Tomorrowland staat er 80% ook ander volk voor je neus als op bijv een loudness en daar paste we ons ook op aan :) en ja hij is gewoon niet voorbij gekomen. Meer kan ik er niet van maken dus nogmaals sorry (ik snap dat mensen hem misschien hadden verwacht ^^ ! en wat zijn hitjes? Ik draai veel mijn eigen muziek en oudere tracks + tracks die ik Cool vind! Ik draai gewoon muziek waar ik achter sta! Fijne avond nogmaals

Het is geen woede. Alleen een grote teleurstelling. Baalde er echt van!

Reageer dan eens normaal in plaats van als een klein jongetje dat z'n zin niet heeft gekregen. Het is überhaupt al een privilege dat er een artiest meeleest en fatsoenlijk reageert op je berichten, probeer jij dat dan ook te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 09:49 
 
Hardtraxx Veteran

Heb dan ook nog helemaal niets positiefs gelezen van deze ''Gangster'' in zijn 3 maanden tijd bij ons :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 12:24 
 
Hardtraxxer

Protech DJ schreef:
B-Front schreef:
ik zal hem weer wat vaker pakken! :D


Q-Base ^^

Te lang geleden dat ik State of Perfection live gehoord heb.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Paultheone schreef:
Maar waar ik het meeste naar uitkeek was B-Front & Hard Driver. Ik had echt gehoopt op de nieuwe collab en op State Of Perfection, helaas bleef het bij mysterious, blackness en undiscovered.


Deze is nog niet klaar! Heb een druk schema dus nog niet aan toegekomen helaas! State of perfection hebben we idd niet gedraaid. Daar kwam ik na de set achter toen mijn vriendin me boos aansprak dat ik hem niet had gedraaid haha sorry ;-) ik zal hem weer wat vaker pakken! :D


Erg jammer, ik ga je weer snel opzoeken dan, Decibel is het eerst volgende feest waar ik je twee keer ga zien. Draai hem op de vrijdag en het is je vergeven ;)

Ik heb nog wat vraagjes over je set,

Voor mijn gevoel draaide Hard Driver niet erg lekker, en dan bedoel ik het mixen en teasen van tracks. Voor me gevoel was je veel bezig met zijn fouten te herstellen, klopt dit of leek het maar zo?

Dan nog een vraag, draaide jij Zatox & Kronos - Fuck The System of was Hard Driver dit? Wat een belachelijke plaat is dat namelijk. Knock You Down vond ik overigens ook niet echt een plaat voor jou, maar die ging nog wel lekker.

Laatste vraag/opmerking, de volgende keer als je met Hard Driver staat, laat hem dan AUB niet tijdens je kick rolls teasen en uitmixen. Waar ik me erg aan stoorde was toen je je nieuwe solo plaat draaide waar die echt zieke kick roll in het tweede gedeelte zou komen, ik maakte me helemaal op om hem mee te doen, wat gebeurd er? Hard Driver mixt hem uit en zet POW! in. Erg vervelend haha

Verder was het weer genieten om je los te zien gaan achter de decks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

Denk niet dat hij hier an publiek een collega gaat bekritiseren op zijn mixwerk denk je wel ;)

En jij kan Fuck The System niet vet vinden maar andere wel toch, is nog altijd een kwestie van smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 16:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is wel echt moeilijk vervelend als dat voorkomt ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laat DJ's aub toch gewoon doen :mad:
Als jij b2b met een andere artiest sta, ga jij dan zeggen
'hey niet teasen tijdens men kickrolls, ik wil iedereen zien trommelen'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke blijkbaar mag ik geen vraag stellen zonder dat ze eerst beantwoord worden door andere :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Laat DJ's aub toch gewoon doen :mad:
Als jij b2b met een andere artiest sta, ga jij dan zeggen
'hey niet teasen tijdens men kickrolls, ik wil iedereen zien trommelen'?

Nee, maar kickrolls in B-Front / MiM platen zijn op zich vrij essentieel. Vind het ook wel vervelend als dat weggeteased wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Dan nog een vraag, draaide jij Zatox & Kronos - Fuck The System of was Hard Driver dit? Wat een belachelijke plaat is dat namelijk. Knock You Down vond ik overigens ook niet echt een plaat voor jou, maar die ging nog wel lekker.


Spreek voor jezelf, ik vind Fuck the System een prima trackje en zal het vast goed doen op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Dat kan ik begrijpen! :-) misschien had je het dan anders kunnen brengen ;-) kijk ik sta b2b een uur. Dus inprincipe heb je maar 30 min. Daar probeer je toch zoveel mogelijk je ding te doen! Dus draai ik de wat bekendere platen van mezelf en had nog een nieuwe solo track gedraaid. We hebben er alle 2 niet aangedacht op het moment zelf! Ik zeg al ik ga hem wat vaker pakken! Ik vergeet wel vaker tracks dat ik achteraf denk van oh stom of van had die wel graag willen pakken! Maar het is een moment opnamen! Ik neem het mee voor de volgende ;-) :surrender:


Geheel van je reactie afwijkend, alleen heb je enige interesse om je Brutal 38.5 plaat te releasen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 20:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kunnen we geen Q&A doen anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 03:18 
 
Artiest

Paultheone schreef:
B-Front schreef:
Paultheone schreef:
Maar waar ik het meeste naar uitkeek was B-Front & Hard Driver. Ik had echt gehoopt op de nieuwe collab en op State Of Perfection, helaas bleef het bij mysterious, blackness en undiscovered.


Deze is nog niet klaar! Heb een druk schema dus nog niet aan toegekomen helaas! State of perfection hebben we idd niet gedraaid. Daar kwam ik na de set achter toen mijn vriendin me boos aansprak dat ik hem niet had gedraaid haha sorry ;-) ik zal hem weer wat vaker pakken! :D


Erg jammer, ik ga je weer snel opzoeken dan, Decibel is het eerst volgende feest waar ik je twee keer ga zien. Draai hem op de vrijdag en het is je vergeven ;)

Ik heb nog wat vraagjes over je set,

Voor mijn gevoel draaide Hard Driver niet erg lekker, en dan bedoel ik het mixen en teasen van tracks. Voor me gevoel was je veel bezig met zijn fouten te herstellen, klopt dit of leek het maar zo?

Dan nog een vraag, draaide jij Zatox & Kronos - Fuck The System of was Hard Driver dit? Wat een belachelijke plaat is dat namelijk. Knock You Down vond ik overigens ook niet echt een plaat voor jou, maar die ging nog wel lekker.

Laatste vraag/opmerking, de volgende keer als je met Hard Driver staat, laat hem dan AUB niet tijdens je kick rolls teasen en uitmixen. Waar ik me erg aan stoorde was toen je je nieuwe solo plaat draaide waar die echt zieke kick roll in het tweede gedeelte zou komen, ik maakte me helemaal op om hem mee te doen, wat gebeurd er? Hard Driver mixt hem uit en zet POW! in. Erg vervelend haha

Verder was het weer genieten om je los te zien gaan achter de decks ;)


Iedereen heeft zijn eigen stijl qua mixxen! Ik ga hard driver niet corrigeren! ik vond het vet samen! Ik snap wel als je bijv net een kickroll krijgt en er wordt geteased met een andere plaat dat dat misschien jammer is maar dat is eigenlijk altijd als er B2b wordt gedraaid :-) ik denk dat de platen die je opnoemt puur smaak is. Ik vind Knock you down erg vet! Hardere kick maar wel goed geproduceerd en doet het live erg goed! Dat bedoelde ik ook te zeggen dat je als DJ rekening houdt met wat voor publiek er voor je staat. Ook kijkend na de line up wat wel en niet gedraaid is.

Ik zou hard driver zelf een berichtje daarover sturen hahahahaha! Nee dit werd denk ik gedaan omdat we beetje in tijdsnood kwamen! Daarom gingen we wat sneller mixxen! :-) en POW is vet toch!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 03:20 
 
Artiest

SAIN7 schreef:
B-Front schreef:
Dat kan ik begrijpen! :-) misschien had je het dan anders kunnen brengen ;-) kijk ik sta b2b een uur. Dus inprincipe heb je maar 30 min. Daar probeer je toch zoveel mogelijk je ding te doen! Dus draai ik de wat bekendere platen van mezelf en had nog een nieuwe solo track gedraaid. We hebben er alle 2 niet aangedacht op het moment zelf! Ik zeg al ik ga hem wat vaker pakken! Ik vergeet wel vaker tracks dat ik achteraf denk van oh stom of van had die wel graag willen pakken! Maar het is een moment opnamen! Ik neem het mee voor de volgende ;-) :surrender:


Geheel van je reactie afwijkend, alleen heb je enige interesse om je Brutal 38.5 plaat te releasen? :D


Joey wilde liever niet dat deze online kwam :-) het was ook puur voor Knock out :-)

TiMOTHYb schreef:
Kunnen we geen Q&A doen anders?


Die hebben we al gehad :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
SAIN7 schreef:
B-Front schreef:
Dat kan ik begrijpen! :-) misschien had je het dan anders kunnen brengen ;-) kijk ik sta b2b een uur. Dus inprincipe heb je maar 30 min. Daar probeer je toch zoveel mogelijk je ding te doen! Dus draai ik de wat bekendere platen van mezelf en had nog een nieuwe solo track gedraaid. We hebben er alle 2 niet aangedacht op het moment zelf! Ik zeg al ik ga hem wat vaker pakken! Ik vergeet wel vaker tracks dat ik achteraf denk van oh stom of van had die wel graag willen pakken! Maar het is een moment opnamen! Ik neem het mee voor de volgende ;-) :surrender:


Geheel van je reactie afwijkend, alleen heb je enige interesse om je Brutal 38.5 plaat te releasen? :D

Joey wilde liever niet dat deze online kwam :-) het was ook puur voor Knock out :-)





Joey zet een disstool van Titan op zijn album en jij mag jou nummer nog niet eens naar buiten brengen beetje raar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maak er een ep van met de distrack van radical erbij :loving:
Die brutal klonk zo gaaf :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
B-Front schreef:
SAIN7 schreef:
Geheel van je reactie afwijkend, alleen heb je enige interesse om je Brutal 38.5 plaat te releasen? :D

Joey wilde liever niet dat deze online kwam :-) het was ook puur voor Knock out :-)





Joey zet een disstool van Titan op zijn album en jij mag jou nummer nog niet eens naar buiten brengen beetje raar :P



Zometeen gaat zijn radical army nog ontdekken dat zijn platen veel op elkaar lijken en hem niet meer steunen door dik en dun en dat kun je toch niet maken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 14:44 
 
Artiest

Laat ik daar even op reageren.

Voor de K.O. tool van Bob naar mij, heeft hij alle kicks uit de bestaande Brutals gepakt (dat hadden veel mensen hier vast niet verwacht, aangezien die tool toch veel vettere kicks had dan Radical, maar helaas, ik moet jullie teleurstellen ^^ ) en in de tool verwerkt. Ontzettend vette track, maar om uit te brengen of free weg te geven, zeg ik dan nee.

Leek me een vetter idee om dan met elkaar de studio in te gaan en samen aan zo'n soort track te gaan werken.

Daarnaast heeft Bob mij tijdens Qapital al gevraagd om mijn diss-tool naar hem niet meer te draaien en dus alleen voor Knock Out te houden, waarna ik die track uiteraard niet meer ben gaan draaien.

Hopelijk is het hoe- en waarom zo duidelijk! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicalRedemption schreef:
Voor de K.O. tool van Bob naar mij, heeft hij alle kicks uit de bestaande Brutals gepakt (dat hadden veel mensen hier vast niet verwacht, aangezien die tool toch veel vettere kicks had dan Radical)

:lol: Shots fired

Daarnaast: fijn dat je even wat uitleg geeft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 14:56 
 
Artiest

The Skribbler schreef:
RadicalRedemption schreef:
Voor de K.O. tool van Bob naar mij, heeft hij alle kicks uit de bestaande Brutals gepakt (dat hadden veel mensen hier vast niet verwacht, aangezien die tool toch veel vettere kicks had dan Radical)

:lol: Shots fired

Daarnaast: fijn dat je even wat uitleg geeft :)


Ja laten we gewoon eerlijk zijn, ik heb uiteraard ook veel reacties gelezen en zat daar met hetgeen wat ik al wist wel aardig schuddebuikend achter m'n computer. :P

Geeft ook aan dat meningen vaak gebaseerd worden op emotie. 2 mensen kunnen precies hetzelfde maken, bij de één vinden ze het geweldig, bij de ander complete troep.

Maar nogmaals, dat houdt het allemaal ook levendig. Zo'n discussie op z'n tijd is niemand slechter van geworden! Zolang iedereen elkaar maar in de waarde laat kan je eigenlijk alles tegen elkaar zeggen!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten