Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicalRedemption schreef:
(dat hadden veel mensen hier vast niet verwacht, aangezien die tool toch veel vettere kicks had dan Radical, maar helaas, ik moet jullie teleurstellen ^^ )

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Iedereen heeft zijn eigen stijl qua mixxen! Ik ga hard driver niet corrigeren! ik vond het vet samen! Ik snap wel als je bijv net een kickroll krijgt en er wordt geteased met een andere plaat dat dat misschien jammer is maar dat is eigenlijk altijd als er B2b wordt gedraaid :-) ik denk dat de platen die je opnoemt puur smaak is. Ik vind Knock you down erg vet! Hardere kick maar wel goed geproduceerd en doet het live erg goed! Dat bedoelde ik ook te zeggen dat je als DJ rekening houdt met wat voor publiek er voor je staat. Ook kijkend na de line up wat wel en niet gedraaid is.

Ik zou hard driver zelf een berichtje daarover sturen hahahahaha! Nee dit werd denk ik gedaan omdat we beetje in tijdsnood kwamen! Daarom gingen we wat sneller mixxen! :-) en POW is vet toch!! :clap:


Als ik eerlijk ben vind ik er niet zoveel aan, aan die lompe plof kick van Knock You Down, zelfde geld ook voor POW. Doe mij maar wat meer sfeer in de tracks en de kicks iets subtieler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In dat geval kijk ik wel heel erg uit naar een Radical & B-front collab :woot: Make it happen heren :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 15:35 
 
Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
Radical & B-front collab :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicalRedemption schreef:

Leek me een vetter idee om dan met elkaar de studio in te gaan en samen aan zo'n soort track te gaan werken.


Please, doe het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 15:36 
 

ParanoidNL schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Radical & B-front collab :loving:


Dat kan - met de flow waarin beide heren zitten - alleen maar een pareltje opleveren :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit topic is beter dan het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 15:47 
 
Artiest

RadicalRedemption schreef:
Laat ik daar even op reageren.

Voor de K.O. tool van Bob naar mij, heeft hij alle kicks uit de bestaande Brutals gepakt (dat hadden veel mensen hier vast niet verwacht, aangezien die tool toch veel vettere kicks had dan Radical, maar helaas, ik moet jullie teleurstellen ^^ ) en in de tool verwerkt. Ontzettend vette track, maar om uit te brengen of free weg te geven, zeg ik dan nee.

Leek me een vetter idee om dan met elkaar de studio in te gaan en samen aan zo'n soort track te gaan werken.

Daarnaast heeft Bob mij tijdens Qapital al gevraagd om mijn diss-tool naar hem niet meer te draaien en dus alleen voor Knock Out te houden, waarna ik die track uiteraard niet meer ben gaan draaien.

Hopelijk is het hoe- en waarom zo duidelijk! :)


Het brutal stukje zijn idd alle brutal kicks (daarom ook brutal 38.5) ;-) dat stuk daarna niet haha (die harder klapte :P :P :P ;) hahaha )en dat van het niet draaien is niet helemaal waar :nono: :innocent: haha jij zou er een nieuwe track van maken en daarom hebben we afgesproken het niet meer te doen! :) ik heb alleen gevraagd wat ik er mee kon doen omdat er veel vraag naar was (online gooien, Free weg geven)! maar goed maakt ook niet uit! Het is jullie allemaal duidelijk nu toch!

Het was iig vet op Knock out!

Lijkt me goed plan! :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicalRedemption schreef:
Leek me een vetter idee om dan met elkaar de studio in te gaan en samen aan zo'n soort track te gaan werken.


Yes please :drool:.

RadicalRedemption schreef:
Daarnaast heeft Bob mij tijdens Qapital al gevraagd om mijn diss-tool naar hem niet meer te draaien en dus alleen voor Knock Out te houden, waarna ik die track uiteraard niet meer ben gaan draaien.


Heel erg jammer, die track is zo sterk! Waarom eigenlijk Bob, als je die intro met het praten weglaat is het toch een prima track en is het nergens meer te merken dat het een diss naar jou toe is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 16:03 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Heel erg jammer, die track is zo sterk! Waarom eigenlijk Bob, als je die intro met het praten weglaat is het toch een prima track en is het nergens meer te merken dat het een diss naar jou toe is!


Ik gok dat dit over de 2e diss tool gaat,
nieuwe-tracks-hs/radical-redemption-it-s-my-way-t49959.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 16:07 
 
Artiest

B-Front schreef:
RadicalRedemption schreef:
Laat ik daar even op reageren.

Voor de K.O. tool van Bob naar mij, heeft hij alle kicks uit de bestaande Brutals gepakt (dat hadden veel mensen hier vast niet verwacht, aangezien die tool toch veel vettere kicks had dan Radical, maar helaas, ik moet jullie teleurstellen ^^ ) en in de tool verwerkt. Ontzettend vette track, maar om uit te brengen of free weg te geven, zeg ik dan nee.

Leek me een vetter idee om dan met elkaar de studio in te gaan en samen aan zo'n soort track te gaan werken.

Daarnaast heeft Bob mij tijdens Qapital al gevraagd om mijn diss-tool naar hem niet meer te draaien en dus alleen voor Knock Out te houden, waarna ik die track uiteraard niet meer ben gaan draaien.

Hopelijk is het hoe- en waarom zo duidelijk! :)


Het brutal stukje zijn idd alle brutal kicks (daarom ook brutal 38.5) ;-) dat stuk daarna niet haha (die harder klapte :P :P :P ;) hahaha )en dat van het niet draaien is niet helemaal waar :nono: :innocent: haha jij zou er een nieuwe track van maken en daarom hebben we afgesproken het niet meer te doen! :) ik heb alleen gevraagd wat ik er mee kon doen omdat er veel vraag naar was (online gooien, Free weg geven)! maar goed maakt ook niet uit! Het is jullie allemaal duidelijk nu toch!

Het was iig vet op Knock out!

Lijkt me goed plan! :kiss:


Ja, in ieder geval de vraag om de track niet meer te draaien zoals de K.O. tool was/aan te passen, dat heb ik toen gedaan. Is ook beter en maakt de track ook specialer om het voor zo'n evenement te houden.

Maar, zo'n track doen samen zoals die K.O. tool, vind ik nog steeds een vet idee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ParanoidNL schreef:
Ik gok dat dit over de 2e diss tool gaat,
nieuwe-tracks-hs/radical-redemption-it-s-my-way-t49959.html


Zonde, want het lijkt er helemaal niet meer op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 16:09 
 

RadicalRedemption schreef:
Maar, zo'n track doen samen zoals die K.O. tool, vind ik nog steeds een vet idee ^^


B-Front schreef:
Lijkt me goed plan! :kiss:


Nou hop hop datum plannen dan maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 16:09 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
ParanoidNL schreef:
Ik gok dat dit over de 2e diss tool gaat,
nieuwe-tracks-hs/radical-redemption-it-s-my-way-t49959.html


Zonde, want het lijkt er helemaal niet meer op..

Vond de KO versie ook een stuk vetter met die kickrolls en die vocals maar helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In b4 Hardnews een post maakt over een aankomende collab tussen RR & B-Front. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

van tomorrowland naar een collab tussen RR en B-Front xd

Maar ik zeg doen heren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 16:55 
 
Artiest

ParanoidNL schreef:
MelvinFR schreef:
ParanoidNL schreef:
Ik gok dat dit over de 2e diss tool gaat,
nieuwe-tracks-hs/radical-redemption-it-s-my-way-t49959.html


Zonde, want het lijkt er helemaal niet meer op..

Vond de KO versie ook een stuk vetter met die kickrolls en die vocals maar helaas..


Ook met deze versie ben ik niet van plan iets te doen. Heb 'm een keer op Beat the Bridge gedraaid, vond het zelf live mwuah, stuk minder dan de eerste versie. Het aanpassen van de vocals etcetera, maakte de track zo ontzettend anders, heb 'm daarna niet meer gedraaid ook.

Vocals heb ik nu liggen voor een nieuwe track en die andere blijft gewoon de eenmalige K.O. diss versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op rebirth toen je live stond heb je die b-front diss toch gedraaid, in ieder geval het ''don't fuck fuck fuck fuck fuck with the radical''-gedeelte? Precies na dont fuck with the radical. en volgens mij heb ik hem bij andere setjes van je ook gehoord. Alleen daar weet ik niet veel meer, drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RadicalRedemption schreef:
Laat ik daar even op reageren.

Voor de K.O. tool van Bob naar mij, heeft hij alle kicks uit de bestaande Brutals gepakt (dat hadden veel mensen hier vast niet verwacht, aangezien die tool toch veel vettere kicks had dan Radical, maar helaas, ik moet jullie teleurstellen ^^ ) en in de tool verwerkt. Ontzettend vette track, maar om uit te brengen of free weg te geven, zeg ik dan nee.

Leek me een vetter idee om dan met elkaar de studio in te gaan en samen aan zo'n soort track te gaan werken.

Daarnaast heeft Bob mij tijdens Qapital al gevraagd om mijn diss-tool naar hem niet meer te draaien en dus alleen voor Knock Out te houden, waarna ik die track uiteraard niet meer ben gaan draaien.

Hopelijk is het hoe- en waarom zo duidelijk! :)


Oké, dus jij draait de disstool naar Bob niet meer, maar op Intents heb ik nog wel 38.5 gehoord op jouw stage? Is het dan raar als ik vind dat de disstool naar Radical ook niet meer mag, of is dat gewoon puur persoonlijke afspraken.

Daarnaast, als jullie een collab uitbrengen, doe dan gelijk daarnaast een soort 'Warface - Mashup 5.0' idee met jullie disses naar elkaar toe? Lijkt me een vet idee. :yay: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 19:25 
 
Artiest

B-Front schreef:
MelvinFR schreef:
RadicalRedemption schreef:
Leek me een vetter idee om dan met elkaar de studio in te gaan en samen aan zo'n soort track te gaan werken.


Yes please :drool:.

RadicalRedemption schreef:
Daarnaast heeft Bob mij tijdens Qapital al gevraagd om mijn diss-tool naar hem niet meer te draaien en dus alleen voor Knock Out te houden, waarna ik die track uiteraard niet meer ben gaan draaien.


Heel erg jammer, die track is zo sterk! Waarom eigenlijk Bob, als je die intro met het praten weglaat is het toch een prima track en is het nergens meer te merken dat het een diss naar jou toe is!


Lees eens wat ik typ haha! Ik heb nooit gezegd dat hij de track niet mag draaien! Het was alleen zo op qapital kwam er nog een diss track voorbij :-) ik had brutal 38.5 niet meer gedraaid dus daarna hebben we samen besloten om niet meer de diss tracks te draaien! (Of alle 2 of alle 2 niet fair enough) Ik heb alleen aan joey gevraagd of ik deze online kon zetten omdat er veel vraag na is ;-) het is wel grappig dat ik een soort Radical track maakte en iedereen het vet vond en Joey een b-front track maakte en iedereen dat ook super vet vond! Maar goed er is nooit gezegd dat iemand iets niet mag draaien nogmaals het is of alle 2 of niet :-) Verder nogmaals hebben we het erg leuk gehad on stage!

Hopelijk is nu echt alles duidelijk hahahahaha :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 19:27 
 
Artiest

SAIN7 schreef:
RadicalRedemption schreef:
Laat ik daar even op reageren.

Voor de K.O. tool van Bob naar mij, heeft hij alle kicks uit de bestaande Brutals gepakt (dat hadden veel mensen hier vast niet verwacht, aangezien die tool toch veel vettere kicks had dan Radical, maar helaas, ik moet jullie teleurstellen ^^ ) en in de tool verwerkt. Ontzettend vette track, maar om uit te brengen of free weg te geven, zeg ik dan nee.

Leek me een vetter idee om dan met elkaar de studio in te gaan en samen aan zo'n soort track te gaan werken.

Daarnaast heeft Bob mij tijdens Qapital al gevraagd om mijn diss-tool naar hem niet meer te draaien en dus alleen voor Knock Out te houden, waarna ik die track uiteraard niet meer ben gaan draaien.

Hopelijk is het hoe- en waarom zo duidelijk! :)


Oké, dus jij draait de disstool naar Bob niet meer, maar op Intents heb ik nog wel 38.5 gehoord op jouw stage? Is het dan raar als ik vind dat de disstool naar Radical ook niet meer mag, of is dat gewoon puur persoonlijke afspraken.

Daarnaast, als jullie een collab uitbrengen, doe dan gelijk daarnaast een soort 'Warface - Mashup 5.0' idee met jullie disses naar elkaar toe? Lijkt me een vet idee. :yay: :thumbup:


Dat heb ik nog aangegeven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 19:29 
 
Artiest

Neem aan dat het nu inderdaad wel duidelijk is. In goed overleg besloten!

Nu tijd om een potje te squashen en de studio in te gaan, ofnie Bob! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 19:31 
 
Artiest

Maar on-topic weer ok boys :surrender: was gezellig om even met jullie te kletsen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 19:32 
 
Artiest

RadicalRedemption schreef:
Neem aan dat het nu inderdaad wel duidelijk is. In goed overleg besloten!

Nu tijd om een potje te squashen en de studio in te gaan, ofnie Bob! :clap:


Lets do it! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 19:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bob en DJ Joe

Squashen? Ik wil je wel is een potje zien volleyballen tegen m.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten