Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Try Before You Die
Datum: vrijdag 11 november 2016
Tijd: 22:00 - 06:00
Locatie: Time Out, Gemert
Leeftijd: 16+
Ticketsale: https://shop3.ticketscript.com/channel/ ... anguage/nl
Prijs: €25,50 excl. fee

Line-up
AREA 1
Radical Redemption
Delete VIP
Warface
E-Force
DJ Thera
Jack Of Sound
Malice vs. Rebelion
Project Exile
N-Vitral LIVE
MC Nolz

AREA 2
Partyraiser
The Sickest Squad
F. NøIzE
Andy The Core
Tommyknocker
Affix vs. Teaser
Beastarius
MC Tha Watcher

AREA 3
Footworxx Militant Crew
Sandy Warez
Tripped
Sjammienators
DRS
System:Overload
Johnny Napalm
Psycho Killer
Vandalism

AREA 4
Mr. Ripley
DJ Bazzy
The Victim
Anna Crystal
Cardan
Noize Destructor
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 03:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette line up op de hardstyle stage! Wel erg jammer dat Delete zijn VIP sets niet exclusief houdt voor de grotere feesten. Zo gaat het speciale er wel snel van af vrees ik :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gegarandeerd aanwezig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FIFO schreef:
Wel erg jammer dat Delete zijn VIP sets niet exclusief houdt voor de grotere feesten. Zo gaat het speciale er wel snel van af vrees ik :(

Dat vind ik eigenlijk ook, maar dat maakt het wel meteen een heel interessante optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 12:09 
 
Hardtraxx Elite

Vette line-up, dichtbij, kut locatie. Optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat dit wsl de dag voor Loudness is. Had Delete VIP liever daar gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FIFO schreef:
Wel erg jammer dat Delete zijn VIP sets niet exclusief houdt voor de grotere feesten. Zo gaat het speciale er wel snel van af vrees ik :(

Dit zit mij ook nogal dwars ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit wordt de 5e keer Delete VIP in meer dan 1 jaar tijd, ik vind eens per twee en een halve maand wel meevallen, zeker als je het vergelijkt met hoe vaak Gunz4Hire aan het optreden zijn de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
AREA 1
Delete VIP
DJ Thera
Malice vs. Rebelion
N-Vitral LIVE

AREA 2
Partyraiser
F. NøIzE
Andy The Core

AREA 3
Footworxx Militant Crew
Sandy Warez
Tripped
Johnny Napalm
Vandalism


Leuke namen, maar inderdaad kutlocatie. Toch wel een kijkje nemen denk ik want Delete VIP en Malice vs Rebelion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
Dit wordt de 5e keer Delete VIP in meer dan 1 jaar tijd, ik vind eens per twee en een halve maand wel meevallen, zeker als je het vergelijkt met hoe vaak Gunz4Hire aan het optreden zijn de laatste tijd.


Dan noem je ook meteen de meest uitgemolken live act, samen met MM
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G4H heeft nooit echt de intentie gehad het exclusief te willen houden, iets wat Delete wel had aangegeven in het begin voor zn VIP act
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LeDuif schreef:
Sneerfuljam2948 schreef:
Dit wordt de 5e keer Delete VIP in meer dan 1 jaar tijd, ik vind eens per twee en een halve maand wel meevallen, zeker als je het vergelijkt met hoe vaak Gunz4Hire aan het optreden zijn de laatste tijd.


Dan noem je ook meteen de meest uitgemolken live act, samen met MM


Hoeveel samengestelde acts die echt nog regelmatig optreden hebben we op dit moment in de scene, als je van die eendagsvliegen die bij Hard Bass ontstaan wegdenkt hebben we alleen nog NCBM (4 keer dit jaar officieel en dan nog de talloze b2b die ze draaien, en B-freqz die 8 keer in 2016 gaan optreden. Daarom vind ik dat jullie het best opblazen van hoevaak Delete VIP nu komt. Ik heb veel liever dat die live sets gewoon nooit online komen, dan wordt het pas exclusief, ongeacht of hij nu 6 keer per jaar gaat optreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 14:22 
 

Hoeveel mensen zullen hier aanwezig zijn die Delete VIP nog nooit gezien hebben. Het overgrote deel. Dit is zijn eerste VIP act in een club, hier zullen voor het grootste deel bezoekers aanwezig zijn die zelden grote HS feesten bezoeken en waarvoor delete VIP dus ook een totaal nieuwe exclusieve ervaring is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

SVB schreef:
Hoeveel mensen zullen hier aanwezig zijn die Delete VIP nog nooit gezien hebben. Het overgrote deel. Dit is zijn eerste VIP act in een club, hier zullen voor het grootste deel bezoekers aanwezig zijn die zelden grote HS feesten bezoeken en waarvoor delete VIP dus ook een totaal nieuwe exclusieve ervaring is.


Dat maakt het voor een promoter juist interessant. Die wil graag iemand boeken die nog niet door iedereen is gezien, als je hem ook op die kleine feesten neerzet dan wordt het al veel minder interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich leuke namen ertussen en maar half uurtje hier vandaag, misschien aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ik mijn rijbewijs heb tegen die tijd ben ik aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 20:33 
 

Basshunterzz schreef:
SVB schreef:
Hoeveel mensen zullen hier aanwezig zijn die Delete VIP nog nooit gezien hebben. Het overgrote deel. Dit is zijn eerste VIP act in een club, hier zullen voor het grootste deel bezoekers aanwezig zijn die zelden grote HS feesten bezoeken en waarvoor delete VIP dus ook een totaal nieuwe exclusieve ervaring is.


Dat maakt het voor een promoter juist interessant. Die wil graag iemand boeken die nog niet door iedereen is gezien, als je hem ook op die kleine feesten neerzet dan wordt het al veel minder interessant.

Totale onzin want de gemiddelde time-out bezoeker (jongeren die gwn een avond gaan stappen) zal nooit op feestal als Qapital etc te vinden zijn.

5 optredens in meer dan een jaar is helemaal niks, Da Tweekaz doen er 23 in een maand. Hoe veel keuze uit feesten en festivals heb je in een jaar? Paar honderd denk ik. De kans dat je Delete VIP op de line hebt staan is dus maar zeer zeer minimaal.
Een gemiddelde ht'er bezoekt veel meer festivals en feesten dan een doorsnee persoon die misschien 3 a 4 x per jaar naar een feest gaat. Als organisator kun je met dat beperkte groepje mensen dat z'n beetje naar ieder festival of feest gaat toch geen rekening houden wat betreft exclusiviteit. Voor mensen die 3 a 4 keer per jaar gaan moet ook wel een mogelijkheid zijn dat je een keer Delete VIP mee kunt maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar de gemiddelde Time-Out bezoeker zou het verschil tussen Delete VIP en een 'gewone' Delete set niet horen. En Delete VIP is niet zomaar een act, voor elk evenement maakt hij weer nieuwe VIP edits. Als hij elke maand een VIP set doet heeft hij geen tijd om nieuwe edits te maken en zal hij steeds vaker dezelfde moeten gebruiken. (Net zoald Da Tweekaz 23 keer per maand dezelfde tracks draaien).

Dus als hij het alleen voor grote evenementen doet, houdt hij het speciaal. Delete VIP is elke keer uniek, maar zoals ik zei, de gemiddelde Time-Out bezoeker zal dit niet opvallen. En als je echte die-hard fan van Delete VIP bent kun je ook gewoon naar een groot evenement gaan ipv wachten tot hij toevallig in de discotheek bij jou in de buurt komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 21:12 
 

Hmm ja op die manier had ik het nog niet bekeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Maar de gemiddelde Time-Out bezoeker zou het verschil tussen Delete VIP en een 'gewone' Delete set niet horen. En Delete VIP is niet zomaar een act, voor elk evenement maakt hij weer nieuwe VIP edits. Als hij elke maand een VIP set doet heeft hij geen tijd om nieuwe edits te maken en zal hij steeds vaker dezelfde moeten gebruiken. (Net zoald Da Tweekaz 23 keer per maand dezelfde tracks draaien).

Dus als hij het alleen voor grote evenementen doet, houdt hij het speciaal. Delete VIP is elke keer uniek, maar zoals ik zei, de gemiddelde Time-Out bezoeker zal dit niet opvallen. En als je echte die-hard fan van Delete VIP bent kun je ook gewoon naar een groot evenement gaan ipv wachten tot hij toevallig in de discotheek bij jou in de buurt komt.

Juistem
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Chroman schreef:
Maar de gemiddelde Time-Out bezoeker zou het verschil tussen Delete VIP en een 'gewone' Delete set niet horen. En Delete VIP is niet zomaar een act, voor elk evenement maakt hij weer nieuwe VIP edits. Als hij elke maand een VIP set doet heeft hij geen tijd om nieuwe edits te maken en zal hij steeds vaker dezelfde moeten gebruiken. (Net zoald Da Tweekaz 23 keer per maand dezelfde tracks draaien).

Dus als hij het alleen voor grote evenementen doet, houdt hij het speciaal. Delete VIP is elke keer uniek, maar zoals ik zei, de gemiddelde Time-Out bezoeker zal dit niet opvallen. En als je echte die-hard fan van Delete VIP bent kun je ook gewoon naar een groot evenement gaan ipv wachten tot hij toevallig in de discotheek bij jou in de buurt komt.

Juistem

Ik probeerde het even in duidelijke taal uit te leggen voor Sander, en dat is gelukt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ik bedoelde dat ik het met je eens was :thumbup: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 10:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar ik denk dat op een avond als deze de 'gemiddelde Time-Out bezoeker' nauwelijks aanwezig zal zijn. Met deze line-up trek je meer mensen van buitenaf die Delete VIP dus wel kennen. Denk dat een 'gemiddelde Time-Out bezoeker' ook niet zomaar even € 25,50 neer zou leggen als ze de week erop gratis (of € 5,-) naar binnen kunnen. Het is ook maar net wat je verstaat onder de 'gemiddelde Time-Out bezoeker' natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn ook verschillende locaties toch? De NXT en het ´normale´ uitgaansgebeuren? Volgens mij is het zo dat als try before you die plaatsvindt, dat bij time-out het normale uitgaansgedeelte ook open is.

Correct me if i´m wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 1 zit in de NXT :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten