Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
En dan alsnog heb je het over mensen die daadwerkelijk zo erg voor de muziek naar feesten gaan dat ze bereid zijn om zalen te switchen. Het merendeel gaat gewoon in een zaal staan, want fan, en komt er niet meer uit ook.

En zie hier iemand die ziet dat niet heel de wereld is zoals Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2016 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik geld overhoud na ADE ben ik bereid om hier naar toe te gaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 14:59 
 
Hardtraxxer

https://www.facebook.com/dr.peacock.off ... 24110153:0

lijkt erop dat 1 van de showcases van Dr. Peacock gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
https://www.facebook.com/dr.peacock.official/posts/1093000524110153:0

lijkt erop dat 1 van de showcases van Dr. Peacock gaat worden


Huh mag je als artiest al wel zo open zijn, al is het een dag van tevoren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 1 // Hardstyle
Adrenalize
B-Front
Brennan Heart
Deetox
Noisecontrollers
Ran-D
Toneshifterz
Wildstylez

Showcase: Bass Modulators present Timelab

Beleef de spectaculaire carrière van Bass Modulators. Geniet van de allerdikste classics en de nieuwste hits. Een uur lang de sound van Hardstyle waar het allemaal mee begon in de mix met het heden.

Hosted by DV8

Area 2 // Hardcore
AniMe
Beastarius
Bodyshock
Destructive Tendencies
Dyprax
Mad Dog
Miss Hysteria
Partyraiser

Showcase: Guerrillas feat. Neophyte, Tha Playah, Nosferatu & Furyan

Guerrillas combineren de supersonische kracht van Neophyte, Tha Playah, Nosferatu en Furyan. Op deze avond zullen zij de evolutie van Neophyte Records presenteren vanaf het laatste decennium tot nu. Vocaal versterkt door MC Alee zal deze set een combinatie zijn van vier unieke stijlen die samen voor een energieke uitbarsting gaan zorgen. Dit is nog niet alles, want de vier Guerrillas duiken samen de studio in voor een speciale track die exclusief op Unlocked gepresenteerd wordt. Be warned: Dangerous times demand dangerous music! It has to start somewhere. It has to start sometime. What better place then here, what better time than now. GUERRILLAS, can’t stop us now!

Hosted by Diesel

Area 3 // RAW Hardstyle
Bass Chaserz
Delete
E-Force
Frequencerz
Jason Payne
Rebelion
Regain
Requiem

Showcase: Adaro – The Dark Journey

Adaro is een van de publiekslievelingen en heeft al vele succesvolle en gerenommeerde tracks en samenwerkingen op zijn naam staan. Tijdens deze bijzondere showcase act neemt Adaro je met zijn dj-set mee op reis door zijn muziek van de afgelopen jaren. Verwacht zijn oudere en nieuwe tracks, collabs, remixen en de vertrouwde klappers te horen!

Hosted by Nolz

Area 4 // Freestyle
Bass-D
Dr Phunk
Korsakoff
Panic
Paul Elstak
Ransom
Ruthless
Vince

Showcase: Zany presents InZanity

Het unieke moment waarin Zany het tweede seizoen van zijn alom bekende InZanity podcast zal aftrappen samen met jou! Tijdens Unlocked zal hij het allerbeste en de laatste lekkere Hardstyle, Early Hardstyle, RAW en Hardcore samen brengen tot een Freestyle circus. Wees voorbereid en oefen alvast je moves. Yes, Yes, Here We Go!

Hosted by DL

Area 5 // Uptempo Hardcore
Andy The Core
Chaotic Hostility
Drokz
F.Noize
Lady Dammage
Sjammienators
Spitnoise
The Sickest Squad

Showcase: Peacock in Concert

Peacock in Concert is een ‘next level act’ die de Peacock sound naar een geheel nieuw level zal tillen. Uniek in de Frenchcore scene. Er zal tijdens deze showcase act iets gaan gebeuren wat geschiedenis gaat schrijven en niet snel meer vergeten zal worden.

Hosted by No-ID
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, aantrekkelijk is anders. Ik skip hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 1 is erg lekker op BH en Toneshifterz na en bij de Raw hardstyle staan ook wel een aantal leuke namen. Waarschijnlijk aanwezig dus! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap sowieso dit hele concept niet en na de line up nog veel minder. Daag. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b2s, gooi jezelf en dit concept toch gewoon weg. Wat een ontzettend matige lineup weer, en wat ontzettend zonde dat Thrillogy hiervoor heeft moeten wijken.
Te bedenken dat hier waarschijnlijk weer een ticketprijs van € 50,- opgeplakt wordt. Ik snap dat veel zalen en artiesten meer kost, maar voor de mensen die amper tussen zalen switchen (wat waarschijnlijk het merendeel is) lijkt me dat bedrag het gewoon echt niet waard. In het bijzonder de Raw area, waarbij een groot gedeelte simpelweg bestaat uit B-artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, als je als liefhebber van de Raw daarheen gaat en je legt 50 euro neer voor zo'n ticket, man man. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik voor de raw zou komen zou ik ook niet gaan ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke line up en de scheiding tussen euforisch en raw is ook wel lekker, Freestyle area ziet er ook prima uit :D

Dus aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 17:45 
 

Nee, ik hou het geld mooi in de portemonnee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Area 1 // Hardstyle
B-Front
Noisecontrollers
Wildstylez

Showcase: Bass Modulators present Timelab

Beleef de spectaculaire carrière van Bass Modulators. Geniet van de allerdikste classics en de nieuwste hits. Een uur lang de sound van Hardstyle waar het allemaal mee begon in de mix met het heden.

Hosted by DV8

Area 3 // RAW Hardstyle
Delete


Buiten deze namen is het gewoon kut. Al zou ik me prima vermaken bij de main (op sommige namen na) sla ik hem toch over. Dit is toch te matig voor woorden, b2s word ook steeds minder en minder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Adaro showcase lijkt me ook gewoon kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lachertje dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjezus, haattraxx in het kwadraat weer dit :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Showcase: Bass Modulators present Timelab

Beleef de spectaculaire carrière van Bass Modulators. Geniet van de allerdikste classics en de nieuwste hits. Een uur lang de sound van Hardstyle waar het allemaal mee begon in de mix met het heden.

Hosted by DV8

Showcase: Adaro – The Dark Journey

Adaro is een van de publiekslievelingen en heeft al vele succesvolle en gerenommeerde tracks en samenwerkingen op zijn naam staan. Tijdens deze bijzondere showcase act neemt Adaro je met zijn dj-set mee op reis door zijn muziek van de afgelopen jaren. Verwacht zijn oudere en nieuwe tracks, collabs, remixen en de vertrouwde klappers te horen!

Hosted by Nolz

Showcase: Zany presents InZanity

Het unieke moment waarin Zany het tweede seizoen van zijn alom bekende InZanity podcast zal aftrappen samen met jou! Tijdens Unlocked zal hij het allerbeste en de laatste lekkere Hardstyle, Early Hardstyle, RAW en Hardcore samen brengen tot een Freestyle circus. Wees voorbereid en oefen alvast je moves. Yes, Yes, Here We Go!

Met alle respect maar bijna alle showcases zijn in mijn ogen de dj sets die ze normaal horen te draaien! Alle hits van nu en toe etc....

Wat maakt het dan zo speciaal ;) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Bedroevende line up En showcases die geen showcase zijn. Na knock-out dacht je dat b2s niet verder de lijn omlaag kon doortrekken. ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die de line-up gewoon nice vind? Ga me prima vermaken in area 1. Alleen tijdens BH en Toneshifterz wat anders opzoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 20:26 
 
Hardtraxx Addict

Dit is echt om te huilen naar mijn mening.
Dat één van de allermooiste indoor feestjes ooit het loodje heeft gelegd en dat ze door gaan met naar mijn mening zo'n 13 in een dozijn concept.

Als je dat dan doet maak dan wat van de line up. Dit is zo standaard als je het krijgen kan. :( .

TSFH schreef:
Sjezus, haattraxx in het kwadraat weer dit :P.


Dik oneens. B2S slaat de plank echt finaal mis met dit feest.
Thrillogy had voor ieder wat wils in een bijzonder jasje.

Ook was het voor de artiesten erg interessant omdat ze moesten knokken voor hun eigen avond en het was natuurlijk erg bijzonder als jij het een tijd zo goed doet dat jij wordt verkozen om de avond te organiseren.

Was dit 3 artiesten gelukt dan stond het garant voor een bijzondere avond.

En was je de ene artiest en zijn keuze eventjes zat dan kon je zo door hobbelen naar de andere zaal. Om dat over het algemeen iedereen voor de desbetreffende zaal kwam was de sfeer over het algemeen ook erg goed.

Voor een allround liefhebber was dit de ideale start van het indoorseizoen bij een erg leuke locatie die ook nog eens in de buurt was.

Unlocked hamert door op het feit dat er meerdere zalen zijn met voor ieder wat wils. Maar in dit geval vind ik het teveel van het goede. Waar bij Thrillogy de artiest zelfs zijn line up samenstelde is het nu vooral een 'bij elkaar geraapt zooitje'.

Ook vind ik geen van de Special showcases iets 'speciaals' toevoegen (De enige potentiele zijn de Guerrillas & Peacock in concert(Mocht hij met een live concert gaan werken bijvoorbeeld).

Moet wel zeggen. Ik heb zelf al veel feesten en dingen meegemaakt. Hierdoor ligt de lat voor mij persoonlijk ook best hoog qua 'speciale' dingen. Maar Thrillogy voldeed hier bij mij altijd wel aan.

We gaan het meemaken. Op het moment is het nog een twijfel geval. Hoorde wel dat mensen alsnog best verrast waren vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^
Ik maakte een grapje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom hebben ze thrillogy in godsnaam niet doorgetrokken? Dat is altijd beter geweest dan dit gok ik. En kan aan mij liggen, maar waarom zou je meer geld uitgeven aan zoiets, terwijl de dj's ''normaal'' draaien. Weinig bijzonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 11:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Regel eens een Q&A met iemand van b2s, ik zou best benieuwd zijn naar welke kant ze nu precies op willen. Op zich liep Thrillogy de laatste jaren volgens mij ook niet bijster goed dus wellicht was de Jaarbeurs gewoon te groot voor dat feest om het nog door te zetten maar konden/wilden ze toch niet uitwijken. Daar kan ik nog inkomen.

Maar er was toch wel iets beters te bedenken dan dit lijkt mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

Een hoop Platinum en Wishlist namen aangevuld met wat talent. De line-ups gaan steeds voorspelbaarder worden :x
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten