Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onderweg. Zin an!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 10:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delete :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaaa mooi feest :thumbsup:

Druk was het zoals verwacht niet maar eigenlijk precies goed. Genoeg bewegingsruimte maar wel vol genoeg voor een goede sfeer.

Om kwart voor 12 in de zaal en meteen met onze neus in de boter. Noisecontrollers die een extra uur b2b komt meedraaien met wildstylez. En wat een set!! :yay: De een na de andere early klapper zonder alleen maar hitjes te draaien. Daarna opbouwend maar meer recent werk. 2 uur vlogen om!

Toen de showcase. Begonnen bij Adaro maar was niet echt heel speciaal. Wel net en snel mixwerk met veel teases. Wat meer vuurwerk enzo maar thats it. Na 25 minuten doorgelopen naar BM. Ook dat was niet veel meer dan een dj set. Leuke nummers Ja, speciaal nee. Dan maar peacock. Dat zag er wel tof uit. Niet heel veel van de set kunnen meepakken maar hij had instrumentale begeleiding geregeld voor zijn 'trip to' platen. Erg vet. Zaal stond ook goed vol. Jammer dat geluid toen nog niet optimaal was.

De laatste 5 uur wisselend rondgebracht. Geluid in de hc en raw was niet normaal goed. Erg hard maar zuiver. Geen bass overkill oid. Delete en regain op dit geluidsysteem was echt kwijlen :drool: je broekspijpen voelde je gewoon wapperen van de de trillingen. De hardstyle zaal was goed qua geluid maar kon niet tippen aan de hc en raw. Freestyle area weet ik niet en uptempo area was later op de avond ook prima.

Verder netjes aangekleed.(mag ook wel voor dat geld). Verder ook vrij prijzig mix 3 munten, flesjes water anderhalf maar wel genoeg mogelijlheden tot bijvullen.

Kortom, prima vermaakt! Wel is het feest eigenlijk niks speciaals. Met die showcases moet meer gedaan worden om het feest echt te kunnen onderscheiden. Voor het geluid zou ik echter zo weer een ticket boeken voor de volgende editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was dus lang niet uitverkocht? Ben benieuwd of er dan volgend jaar nog een editie komt :P Er was ook helemaal geen hype rond dit feest te merken in de periode voordat het feest was.

Maargoed, wel mooi voor de mensen die geweest zijn dat het verder wel prima was allemaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima vermaakt! Lekker feestje!
Kwam om 11 uur ongeveer binnen, maar moest de eerste 2 uur nog even inkomen. Eerste uur voornamelijk rondgelopen en om 12 uur begonnen bij Frequencerz. Die vielen wel echt zwaar tegen. Zelfde setje zoals altijd :thumbdown:. Na Frequencerz naar Noisecontrollers gegaan die b2b draaide met Wildstylez. Was wel leuk, maar had er wel iets meer van verwacht. Vanaf 2 uur begon het echt leuk te worden voor mij. Bass Modulators showcase was heldig! Lekkere platen hebben ze gekozen, heb alleen niet In the game gehoord. Dat was wel jammer. Daarna naar Delete gegaan en vervolgens naar B-Front. Beide sets :worship: :worship:. Echt genoten daar. Vervolgens afgesloten bij Partyraiser. Dat was ook wel eens een keer leuk.
Aankleding en geluid was overal goed. Sfeer volgens mij ook wel. Al met al een geslaagd feestje dus! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 16:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Probz trouwens voor de lekkere kibbeling en ook vanille vla :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
lekkere kibbeling

Hadden ze ook stroopwafels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Last minute toch besloten te gaan. Heb me hier echt meer dan prima vermaakt. Hele avond beetje tussen de stages gependeld, maar meer dan voldoende dikke platen gehoord. Net voor we weggingen (+/- 6.00) nog even bij Vince gestaan, draait ie gewoon ff Genocide, Psychiatric Ass en Pain Till I Die :worship:. Geluid was vrijwel overal waar ik stond goed afgesteld en de sfeer zat er op de meeste plaatsen goed in. WC en bar liepen ook vlot door en qua drukte beviel het me ook wel goed. Je kon wel duidelijk merken dat het niet was uitverkocht (gold vorig jaar ook al), maar daardoor had je overal wel lekker de ruimte om los te gaan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 uur lang Wildstylez vs Noisecontrollers was echt een leuke verassing :thumbsup:

Was wel echt heel erg moe heel de avond, best veel last van gehad. Wat dat betreft was het wel ideaal dat B-Front later op de avond was want daar krijg ik toch altijd een flinke energie boost van. Het laatste uur was ik dan wel echt he-le-maal gesloopt. Toch nog even 10 minuutjes bij Rebelion gekeken, nou dat was geen succes :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
2 uur lang Wildstylez vs Noisecontrollers was echt een leuke verassing :thumbsup:

Draaide Noisecontrollers ook echt vanaf 12 uur? Godver, ik dus lekker om 01:00 braaf daar zijn >.< Heb ik zeker ook Noisecontrollers nieuwe platen gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Paultheone schreef:
2 uur lang Wildstylez vs Noisecontrollers was echt een leuke verassing :thumbsup:

Draaide Noisecontrollers ook echt vanaf 12 uur? Godver, ik dus lekker om 01:00 braaf daar zijn >.< Heb ik zeker ook Noisecontrollers nieuwe platen gemist?


Nope, geen nieuwe platen gemist. Eerste uur waren alleen maar classics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
TSFH schreef:
Paultheone schreef:
2 uur lang Wildstylez vs Noisecontrollers was echt een leuke verassing :thumbsup:

Draaide Noisecontrollers ook echt vanaf 12 uur? Godver, ik dus lekker om 01:00 braaf daar zijn >.< Heb ik zeker ook Noisecontrollers nieuwe platen gemist?


Nope, geen nieuwe platen gemist. Eerste uur waren alleen maar classics.


Nou lekker, heb ik dat gemist voor Frequencerz :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Drukte was precies goed, lekker overal de ruimte! Geluid was echt top in alle zalen. Al met al een thuisfeestje waar ik zeker geen spijt van heb.

Setje van B-front stak er wel weer bovenuit :love:
Adaro heeft weer eens ouderwets staan mixen alsof zijn leven er vanaf hing. Geen bijzonder setje qua trackkeuze, maar door het mixwerk zwaar staan genieten van dit setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 20:25 
 
Hardtraxxer

Beetje laat maar leuk feestje gehad! Kwamen om 22:30 binnen. Beetje heen en weer geweest tussen de hardstyle en raw, en heel af en toe de hardcore.

Setjes van B front en delete het meest van genoten. Maar vond iedereen eigenlijk wel prima draaien, maar zoals gezegd heen en weer gehopt tussen o.a Requiem, Anime, WS/NC, BM, Delete, Regain, mad dog, Bfront en op het einde partysjeezer een kwartier aangehoord maar was meer in de mood voor deetox, dus alleen naar deetox gegaan, liep nog ff naar rebellion, best grappig live maar eh, neh, toch maar niet.

Maar ehm, hulde voor B2S vond het echt een top feest, overal top geluid, overal lekker de ruimte, die octopus was wel geinig, de chill area's waren nice, genoeg toiletten, stages niet speciaal maar wel verzorgd, setjes van anderhalf uur. Vond wel dat er (misschien wel omdat het niet zo druk was) soms wat weinig sfeer inzat, maargoed ik bouw m'n eigen feestje dus persoonlijk geen last van ofzo..

Ik hoop echt dat ondanks dat het niet zo mega druk was, dat dit volgend jaar weer door gaat, vond dit veel chiller dan bijv XQholland, waar ik me net een ingeblikte sardine voelde zo kneiters druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 20:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deef schreef:
tussen de hardstyle en raw.


:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Deef schreef:
tussen de hardstyle en raw.


:sick:

Ruim je de zooi wel op als je klaar bent ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 21:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb het gevoel dat Thrillogy veel beter liep dan dit feest, of ligt dat aan mij? Sowiewo vind ik dat concept een stuk onderscheidender dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 22:02 
 
Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
Deef schreef:
tussen de hardstyle en raw.


:sick:

Verklaar je nader? Ik heb gewoon een brede smaak binnen het genre, problem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij denkt dat jij bedoelt dat je vind dat het 2 verschillende genres zijn maar je hebt het gewoon over de 2 verschillende zalen.

Achter mij in de rij voor TC Classics hoorde ik wel 2 mensen over ""raw" en "hardstyle" praten alsof het 2 aparte genres waren en toen moest ik ook een beetje binnensmonds kotsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 22:34 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Hij denkt dat jij bedoelt dat je vind dat het 2 verschillende genres zijn maar je hebt het gewoon over de 2 verschillende zalen.

Achter mij in de rij voor TC Classics hoorde ik wel 2 mensen over ""raw" en "hardstyle" praten alsof het 2 aparte genres waren en toen moest ik ook een beetje binnensmonds kotsen.

Oh op die fiets, ja dat vind ik persoonlijk ook onzin. Maar zo heette de area's nou eenmaal inderdaad, kan ik ook niks aan doen ^^

Mocht dat het idd zijn, dan snap ik het wel. Word zelf ook een beetje moe van die verdeling, maar goed niets aan te doen, sommigen stellen zich ook simpelweg niet open voor iets anders.

Pommer schreef:
Heb het gevoel dat Thrillogy veel beter liep dan dit feest, of ligt dat aan mij? Sowiewo vind ik dat concept een stuk onderscheidender dan dit.

Ben ik eerlijk gezegd nooit geweest :( Maar het concept lijkt me wel vetter dan dit.

Moet eerlijk bekennen dat ik die showcases ook niet bepaald speciaal vond, hoorde dat alleen peacock wel gaaf was, en lees het hier ook, achteraf wel spijt dat ik daar niet heen ben gegaan. Ben zelf bij BM geweest, en ja er werden veel oude tracks gedraaid maar verder was het niet heel speciaal, had er wel wat meer van verwacht maar geen traan om gelaten.

Moet wel zeggen dat ik niet mega had uitgekeken naar die showcase ofzo, zag het meer als een 'normaal' feest, dus vandaar, want het feest zelf was prima imo. Alleen word er qua reclame wel veel ingezet op die showcases, wat ik eerlijk gezegd niet helemaal snap gezien bovenstaand, zo speciaal was het allemaal niet. Laat ze dan ook 2 uur duren ipv 1, om maar te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 22:35 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Hij denkt dat jij bedoelt dat je vind dat het 2 verschillende genres zijn maar je hebt het gewoon over de 2 verschillende zalen.

Achter mij in de rij voor TC Classics hoorde ik wel 2 mensen over ""raw" en "hardstyle" praten alsof het 2 aparte genres waren en toen moest ik ook een beetje binnensmonds kotsen.

Dan wil ik niet weten wat je doet als je echt misselijk bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 00:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trouwens nog top dat Noisecontrollers en Wildstylez de originele versie van Venom draaide :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 10:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop dat ze terug gaan naar het Thrillogy concept. Was veel vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Hoop dat ze terug gaan naar het Thrillogy concept. Was veel vetter.


Dit! Ging elk jaar naar Thrillogy vanaf 2010, maar Unlocked zou ik op de een of andere manier niet zo snel heen gaan. Het lijkt niet bijzonder genoeg in een toch al redelijk drukke periode qua feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Hoop dat ze terug gaan naar het Thrillogy concept. Was veel vetter.


Geen idee of ze terug gaan maar Unlocked was in ieder geval de laatste keer.

Bron: iemand van de organisatie gesproken zaterdag
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten