Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Indy schreef:
Dat moment bij Ran-D toen ik opeens de vocals 'Loudness, the intensity of sound' hoorde, wat was dat genieten ook zeg! :drool:



Shout out naar Helicaze, yannickvk en MeneerEend voor de dansjes bij deze plaat :D

Plots met zijn allen kei hard beginnen maaien :lol:


Mooi moment. :D De mensen rond ons ook kijken van 'kiek ze goan'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
De mensen rond ons ook kijken van 'kiek ze goan'.


Bekend verhaal. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 01:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Had hetzelfde met Torture, je loopt gewoon lekker los te gaan en te genieten van alle melodietjes en dan hoor je opeens random Torture ingemixt worden. Heerlijk ff 3 minuten lomp maaien en daarna weer terug in het oude ritme :P Die afwisseling zou van mij wel een heel feest lang mogen duren. Behalve tegen het einde aan, dan moet het gewoon beukwerk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een heel tof feest gehad! Ook echt weer een heleboel gezellige mensen leren kennen!

Vond eigenlijk alle setjes wel prima. Ran-D had iets meer beuken mogen zijn op het einde en de Italiaantjes waren wat saai, maar verder echt top setjes gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil ook wel even vermelden dat dit feest me veel beter is bevallen is dan alle De Tijdmachine evenementen/stages die ik heb bezocht. Qua organisatie, sfeer en setjes. Eigen qua alles eigenlijk. Best apart terwijl dit pas het 3e evenement op deze schaal is van deze organisatie. Dikke pluim naar Shockerz-Events. Volgende editie ongetwijfeld weer aanwezig, of de line-up moet heel kut zijn maar daar ga ik niet vanuit na hun reacties op social media.

Locatie en één zaal droegen ook heel erg bij aan de sfeer. Vond het bezoekersaantal echt perfect om een mooie sfeer te creëren, precies genoeg man. Één zaal zorgt er ook voor dat iedereen een beetje zijn eigen plekje heeft en dus iedereen weet elkaar te vinden wat het ook weer extra gezellig maakt.

Las dat ze met Shockerz wouden verhuizen naar een andere organisatie, als het aan mij ligt blijven ze met VWAB mooi in de Maaspoort. Ik heb persoonlijk ook niet veel last gehad van de warmte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 09:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ik wil ook wel even vermelden dat dit feest me veel beter is bevallen is dan alle De Tijdmachine evenementen/stages die ik heb bezocht. Qua organisatie, sfeer en setjes. Eigen qua alles eigenlijk. Best apart terwijl dit pas het 3e evenement op deze schaal is van deze organisatie. Dikke pluim naar Shockerz-Events. Volgende editie ongetwijfeld weer aanwezig, of de line-up moet heel kut zijn maar daar ga ik niet vanuit na hun reacties op social media.

Locatie en één zaal droegen ook heel erg bij aan de sfeer. Vond het bezoekersaantal echt perfect om een mooie sfeer te creëren, precies genoeg man. Één zaal zorgt er ook voor dat iedereen een beetje zijn eigen plekje heeft en dus iedereen weet elkaar te vinden wat het ook weer extra gezellig maakt.

Las dat ze met Shockerz wouden verhuizen naar een andere organisatie, als het aan mij ligt blijven ze met VWAB mooi in de Maaspoort. Ik heb persoonlijk ook niet veel last gehad van de warmte.


Helemaal mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Nagenietende. Wát een feest was het :worship:

Vond wel dat jij wat matig stond te moaien Boyd... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Indy schreef:
Dat moment bij Ran-D toen ik opeens de vocals 'Loudness, the intensity of sound' hoorde, wat was dat genieten ook zeg! :drool:

[youtube]Max enforcer - Loudness[/youtube]


Shout out naar Helicaze, yannickvk en MeneerEend voor de dansjes bij deze plaat :D

Plots met zijn allen kei hard beginnen maaien :lol:


Ja dit was een mooie :lol: . Net als bij the prophecy vooraan. Probs voor avio voor het draaien van The Prophecy, Lellebel en The Hard Way. En probs aan Jones voor het draaien van Split second en Musical revolution.

Shockerz zet hier inderdaad even een ijzersterk evenement neer. Hulde hoor :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ook wel even 't vermelden waard dat Jones afsloot met The Preacher, dat was wel even flink het gas erop zo aan 't begin van de middag. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 10:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
kingxxl schreef:
Nagenietende. Wát een feest was het :worship:

Vond wel dat jij wat matig stond te moaien Boyd... :x


Toch flink m'n best gedaan. Loudness herkansing?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 10:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Ook wel even 't vermelden waard dat Jones afsloot met The Preacher, dat was wel even flink het gas erop zo aan 't begin van de middag. :D


Ja die was ik alweer vergeten. Sprong een gat in de lucht toen ik die hoorde :woot:. Vond dit een van de betere sets van Jones. Op Tijdmachine klokgebouw draaide hij ook openingsset, maar waren bijna alleen maar hitjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 10:36 
 
Hardtraxxer

Top feestje gehad, maar ik hoor niemand over de vloer. Linksachter plakte die echt enorm, had er best veel last van. Uiteindelijk maar water gestrooid om een stukje niet plakkende dansvloer te claimen :lol: .

Even OT: Weet iemand hoe ze die vloer schoon krijgen? die lijkt me namelijk totaal geruïneerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gigg schreef:
Even OT: Weet iemand hoe ze die vloer schoon krijgen? die lijkt me namelijk totaal geruïneerd.


Vraag me dat ook af, ook vanwege de doppen op de flesjes die ongetwijfeld ook wel in de vloer zijn gedrukt. Mag wat kosten om zo'n gymzaal vloer te vervangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gigg schreef:
Even OT: Weet iemand hoe ze die vloer schoon krijgen? die lijkt me namelijk totaal geruïneerd.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ik wil ook wel even vermelden dat dit feest me veel beter is bevallen is dan alle De Tijdmachine evenementen/stages die ik heb bezocht. Qua organisatie, sfeer en setjes. Eigen qua alles eigenlijk. Best apart terwijl dit pas het 3e evenement op deze schaal is van deze organisatie. Dikke pluim naar Shockerz-Events. Volgende editie ongetwijfeld weer aanwezig, of de line-up moet heel kut zijn maar daar ga ik niet vanuit na hun reacties op social media.

Locatie en één zaal droegen ook heel erg bij aan de sfeer. Vond het bezoekersaantal echt perfect om een mooie sfeer te creëren, precies genoeg man. Één zaal zorgt er ook voor dat iedereen een beetje zijn eigen plekje heeft en dus iedereen weet elkaar te vinden wat het ook weer extra gezellig maakt.

Las dat ze met Shockerz wouden verhuizen naar een andere organisatie, als het aan mij ligt blijven ze met VWAB mooi in de Maaspoort. Ik heb persoonlijk ook niet veel last gehad van de warmte.

Heb m'n stem ook opgehoogd van zeer goed naar geweldig. Lang geleden dat ik me zó erg vermaakt heb, een van de betere feesten sinds tijden. Ook wel te merken aan mn spierpijn, godskolere zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met 85% uitverkopen was trouwens precies goed naar mijn idee. Was niet te druk maar wel goed gevuld. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Wie weet de naam van die gast die linksachter al dabbend, hengelend en op zn Thera's djenzend zich aan het voortbewegen was? Wat een figuur! :thumbsup:

Ik weet denk ik wie je bedoelt maar hij zit niet op hardtraxx. :P

Erg goed vermaakt! Vooral Ran-D en AVIO hadden de leuke verrassende setjes met oa The Prophecy en Tanz Electrik remix. En natuurlijk de gezelligheid links/midden vooraan was weer helemaal top. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ik wil ook wel even vermelden dat dit feest me veel beter is bevallen is dan alle De Tijdmachine evenementen/stages die ik heb bezocht. Qua organisatie, sfeer en setjes. Eigen qua alles eigenlijk. Best apart terwijl dit pas het 3e evenement op deze schaal is van deze organisatie. Dikke pluim naar Shockerz-Events. Volgende editie ongetwijfeld weer aanwezig, of de line-up moet heel kut zijn maar daar ga ik niet vanuit na hun reacties op social media.

Locatie en één zaal droegen ook heel erg bij aan de sfeer. Vond het bezoekersaantal echt perfect om een mooie sfeer te creëren, precies genoeg man. Één zaal zorgt er ook voor dat iedereen een beetje zijn eigen plekje heeft en dus iedereen weet elkaar te vinden wat het ook weer extra gezellig maakt.

Las dat ze met Shockerz wouden verhuizen naar een andere organisatie, als het aan mij ligt blijven ze met VWAB mooi in de Maaspoort. Ik heb persoonlijk ook niet veel last gehad van de warmte.

Iets met spijkers en koppen vrind! Kan me hier 100% in vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van een aantal sets echt hopen dat ze zijn opgenomen. :drool:

Nja een aantal.. allemaal mag wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk eigenlijk dat er geen zijn opgenomen. Maar misschien is het een idee om een cooling down mix te maken, net zoals Pommer met XQ B-Front had gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zou juist verwachten dat het op zo'n feest geen probleem is omdat het aantal promo's in sets nihil is. :P Op af en toe een unreleased trackje of tooltje na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik denk eigenlijk dat er geen zijn opgenomen. Maar misschien is het een idee om een cooling down mix te maken, net zoals Pommer met XQ B-Front had gedaan?


Heel graag en dan door de gebruikers hier suggesties laten doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Van een aantal sets echt hopen dat ze zijn opgenomen. :drool:

Nja een aantal.. allemaal mag wel.


Hopen op die van D-Block & S-Te-Fan dan maar o.a.
Misschien hadden ze wel gewoon een standaard lijstje, maar vond dat mixwerk echt gruwelijk! Zat een heerlijk tempo in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Chroman schreef:
Ik denk eigenlijk dat er geen zijn opgenomen. Maar misschien is het een idee om een cooling down mix te maken, net zoals Pommer met XQ B-Front had gedaan?


Heel graag en dan door de gebruikers hier suggesties laten doen. :)

Oke ga je gang. U vraagt, wij draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox & The Rebels - Choirs
Zatox - Tanz Electric (The R3bels remix)
2-Sidez - Fuck It
Zany - Widowmaker
Slim Shore & B-Front - Chemical
Noisecontrollers - Interview
Fusion Allstars - Next Level

Alsjeblieft :D
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten