Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 17:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DJ Contest voor de openingsset :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
The Machine zou idd gruwelijk zijn! Classic setjes van Crypsis en Thera zijn ook altijd fijn


Hierboven staande, en een Activator zou ik ook wel toejuichen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Iedereen nogmaals bedankt voor al de positieve reacties..doet ons motiveren om een vervolg aan Vroeger Was Alles Beter te geven. Dus bij deze, wie of wat mag echt niet ontbreken op de volgende editie?


The Machine inderdaad! Heeft op Dreamfields vorig jaar echt zo'n geweldige set gehad :love:

The R3belz :cry: ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Iedereen nogmaals bedankt voor al de positieve reacties..doet ons motiveren om een vervolg aan Vroeger Was Alles Beter te geven. Dus bij deze, wie of wat mag echt niet ontbreken op de volgende editie?


Als we dan toch beetje input mogen geven. De timetable is nog wel een verbeterpuntje denk ik. AVIO draaide best hard, en stond vrij vroeg. TNT draaide supertraag, waardoor er weinig drive in de set zat. En een hardere afsluit zoals bovenstaand is voorgesteld lijkt me ook erg gaaf :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Iedereen nogmaals bedankt voor al de positieve reacties..doet ons motiveren om een vervolg aan Vroeger Was Alles Beter te geven. Dus bij deze, wie of wat mag echt niet ontbreken op de volgende editie?

Zany & The Beholder, Max Enforcer, Zatox en eventueel een poging wagen bij The R3bels
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ITALIANEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (P.S. Langer dan een uur s.v.p.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Iedereen nogmaals bedankt voor al de positieve reacties..doet ons motiveren om een vervolg aan Vroeger Was Alles Beter te geven. Dus bij deze, wie of wat mag echt niet ontbreken op de volgende editie?


CRYPSIS, BEAT PROVIDERS, ACTIVATOR/TATACT EN THE R3BELS
B-FRONT Q-BASE 2009 SET DO-OVER.

Edit: denk overigens zelf dat namen van Tillt, m.u.v. max enforcer en The Beholder en namen als Thera redelijk onbekend zijn voor grotendeels van het publiek in de zin van oud werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 18:00 
 
Organisator
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Shockerz-Events schreef:
Iedereen nogmaals bedankt voor al de positieve reacties..doet ons motiveren om een vervolg aan Vroeger Was Alles Beter te geven. Dus bij deze, wie of wat mag echt niet ontbreken op de volgende editie?


Als we dan toch beetje input mogen geven. De timetable is nog wel een verbeterpuntje denk ik. AVIO draaide best hard, en stond vrij vroeg. TNT draaide supertraag, waardoor er weinig drive in de set zat. En een hardere afsluit zoals bovenstaand is voorgesteld lijkt me ook erg gaaf :thumbsup:


Soms heb je niet alles voor het zeggen bij het boeken van bepaalde artiesten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alphaverb VS Hardstyle Mafia, of gewoon een gentelica set ofzo

CO2 , the machine , activator, Pavo, alpha2, carnifex (onmogelijk maar vet', The R3belz vs Zatox pres R3zonance. Tatanka VS Zany, The Pitcher Vs NC , wavolizer als afsluiter
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 18:22 
 

Blutonium Boy
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luna
Zany
AVIO
Max Enforcer
B-Front
The Pitcher
ScopeDJ
Alusion
Frontliner
The Prophet
Tat & Zat
Deepack
D-Block & S-te-Fan
Noisecontrollers
Beat Providers
Headhunterz
Wildstylez
Alpha2
Technoboy
JDX
Showtek
David Sonar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 18:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alsjeblieft geen Alpha Twins, die draaien elk classic feest hetzelfde en kunnen ook niet mixen. Samen met Brennan Heart eigenlijk de enige die ik echt niet uit kan staan op classics feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 18:51 
 
Hardtraxxer

Wat was dit een heerlijk feestje zeg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een tweede zaaltje om onbekendere namen in kwijt te kunnen, om het een beetje reëel te houden :)

Wat Indy zei lijkt me heel tof:

Indy schreef:
Het lijkt me erg vet om eens een artiest uit het TILLT tijdperk te zien afsluiten. Bijvoorbeeld een Chris One/Sasha F/The Machine! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 19:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
ACTIVATOR


Dit, de rest maakt dan niet meer uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Iedereen nogmaals bedankt voor al de positieve reacties..doet ons motiveren om een vervolg aan Vroeger Was Alles Beter te geven. Dus bij deze, wie of wat mag echt niet ontbreken op de volgende editie?


Activator, Toneshifterz, Zany & The Beholder, Max Enforcer of B-Front voor in de wat latere uurtjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er ook van genoten, Shockerz-Events. Erg goed georganiseerd allemaal, er werd goed gedraaid en goede sfeer.

Paar namen die ik wel zou willen zien:
Activator
Max Enforcer (laat, voor de hardere tracks)
(50%) Beat Providers
The Vision
Slim Shore
Pinas/Titan
Abyss & Judge
Krusaders
Thera en/of Geck-O
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een dj contest voor de openingsset is inderdaad een goed idee! Verder graag Activator, Thera, Crypsis, Zany & The Beholder, en inderdaad een TILLT artiest a la Chris One/Sasha F als afsluiter, pff dat zou smullen zijn. Misschien een tweede zaal met early hardstyle proberen te vullen? En dan 1,5 of zelfs 2 uur setjes :$ Zat talent op dit forum en op de hardstyle classics pagina te vinden, daar zijn niet alleen grote namen voor nodig denk ik (wat ook beter is voor het budget)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 20:46 
 
Hardtraxxer

B-Front
Frontliner
Crypsis
Blademasterz Live
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
ITALIANEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (P.S. Langer dan een uur s.v.p.)


Dan gewoon liever iemand die een Italian Tribute van een uur of anderhalf uur doet ipv de echte Italiaantjes,
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 20:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Blear schreef:
ITALIANEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (P.S. Langer dan een uur s.v.p.)


Dan gewoon liever iemand die een Italian Tribute van een uur of anderhalf uur doet ipv de echte Italiaantjes,

Als we nou maar iemand kenden die fatsoenlijke setjes kon draaien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 21:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blear!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja uiteraard daar doelde ik op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Zamble schreef:
kingxxl schreef:
Nagenietende. Wát een feest was het :worship:

Vond wel dat jij wat matig stond te moaien Boyd... :x


Toch flink m'n best gedaan. Loudness herkansing?

wss niet aanwezig.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten