Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel zin in! Lekker weekendje lomp doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 09:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
tommeh schreef:
Ze staan met een lint waar iedereen moet wachten tot alles daarvoor vol is. Dan doen ze 5 stappen vooruit en stoppen ze weer.. fucking irritant. Iedereen propt zich er dan tussen met tentjes e.d. Hoop voor je dat ze dat nu anders doen.

Was ook met Qontinet zo kut, en dan zeiken dat je met 6 man bent. lopen ze je een beetje uit te lachen dat je dan gewoon moet opschieten met plek claimen


Dit is kut inderdaad. wij hadden vorig jaar een groot zeil meegenomen. Zodra ze naar achter liepen gooiden wij gewoon een enorm zeil neer, en toen hadden best veel plek. Je tassen verspreid over het gras gooien werkt natuurlijk ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2016 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.omroepbrabant.nl/?news/25148 ... der+water+[VIDEO].aspx

Succes voor degene die gaat xd . Wat een bout festivalseizoen qua weer tot nu toe, bizar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2016 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer dat ik blij ben dat TMS in een tent is. Op de main hoef ik eigenlijk alleen B-Front en Adaro te zien, hopen dat het dan droog is, anders naar Delete, ook leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2016 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

4 festivals gehad, en geen enkele keer droog gehouden nog. Kut seizoen inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2016 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsnog aanwezig! Dagje TMS vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2016 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Alsnog aanwezig! Dagje TMS vandaag.


Ik ook vandaag nog een kaartje gehaald. Ook heel de dag TMS denk ik! Veel zin in Phuture Noize vs Chris One :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een modderbende zeg, nog nooit zoiets gezien op een feest :/
De main Hardstyle had in het begin een droge vloer maar het water kwam gewoon omhoog.
Een btje modder is wel grappig maar dit is teveel van het goede wat mij betreft.

Verder wel leuke setjes gehoord maar ook niet erg bijzonder.
Met een fantastisch Defqon achter de rug was dit toch een btje tegen gevallen.

Snel vergeten en op naar Dreamfields :D

Sterkte voor de mensen op de camping :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 04:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feestje gehad, jammer van de zooi. B-Front gaat me ook niet vervelen. Weet iemand welke track hij draaide na Blackness. En in het midden van zijn set hield ik het bijna niet meer bij een track met een lange Break in ieder geval met een heerlijke melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RemcoM. schreef:
Prima feestje gehad, jammer van de zooi. B-Front gaat me ook niet vervelen. Weet iemand welke track hij draaide na Blackness. En in het midden van zijn set hield ik het bijna niet meer bij een track met een lange Break in ieder geval met een heerlijke melodie.


Ik denk dat je Alpha² & Ran-D collab bedoeld, heerlijk was die :worship:
Komt op het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig feestje gehad, zelden zo goed vermaakt als gisteren. Het terrein was een puinhoop maar vond het leuk om een keer mee te maken op deze manier, al dat water had wel iets.

+ B-front (is nooit saai)
+ schone toiletten
+ 10 years show


- Adaro na B-front wat een afgang :list:
- The magic show erg klein
- kluisjes waren krap en druk en slecht dicht te krijgen met code, draaien etc (ook op het begin)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2016 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorm naar m'n zin gehad. Heb m'n voeten droog kunnen houden, en ben niet nat geregend, zelfs een kleurtje overgehouden, tegen alle verwachtingen in. Verder alle ruimte gehad om goed lus te kunnen gaan de hele dag.
Bass Modulators draaiden nog Andromeda, Elektronik, en Rock Civilization achter elkaar, héél vet. Onverwachts ook van D-Block & S-Te-Fan kunnen genieten, de stemming zat er bij mij goed in denk ik. Verder erg genoten van The Geminizers, Chris One & Phuture Noize (Al had ik ze liever los en langer gezien), Titan en het eerste kwartier van Delete.

Wat draaide B-Front ongeveer? (was er bij maar te veel gezopen)
Halverwege Adaro (net ton Rock & Roll ingemixt werd) naar huis gegaan want daar was niet veel aan na alle andere vette sets die dag.

-- nog 2,5 muntje vinden in je kontzak als je richting de bus loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2016 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weekend kort samengevat: :lol: :lol: :lol:

Op vrijdag wilde we eigenlijk weer gelijk omkeren en naar huis want het was allemaal echt zo slecht geregeld, parkeren was 1 groot drama en de hele straat was 1 grote chaos :lol:
Headhunterz was wel weer zo mega dik vrijdag, bizar :worship:

Zaterdag gewoon wederom chaos op de camping, maar opzich was het festival wel heel chill. Redelijk weer maar de modder maakte het wel allemaal een vrij moeilijk verhaal.

Zondag was alles wel al een stuk beter. Meeste modder was opgedroogd en er was veel extra stro neergegooid op zowel de camping als het festival. Maar het publiek :lol: volwassen mensen die compleet vdk zijn maar wel vrolijk met hun kinderen van 6-7 jaar staan xd

Ronnie Flex en Lil Kleine, :lol: , iedereen bier gooien joh, was prachtig.

Terugkomende op zaterdag, B-Front draaide echt weer parel na parel. En toen gooide hij Gravity (endshow Defqon) erop. MOOOAAATTTT :worship: :worship: :worship: :worship:
Ook nog Woznotwoz kwam langs en een nieuwe solo van hem (filmpje komt later vandaag of morgen :cool: )

Plusjes ook voor de Kibbeling op het festival terrein, gvd lekker was dat. Gewoon 7,5 munten uitgegeven aan kibbeling xd

Om dit onsamenhangend verhaal af te maken: het was leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2016 22:14 
 
Hardtraxxer

Voor de 3e keer alleen de zaterdag geweest en wederom weer een topdag gehad. De organisatie had vorig jaar goede maatregelen getroffen toen het zo warm was en heeft dit jaar weer de handen uit de mouwen gestoken om er het beste van te maken. Hier zijn heel veel mensen heel druk mee geweest en daar kan ik alleen maar respect voor hebben.

Stages zagen er weer goed uit! Ik ben met name bij de mr Belt & Wezol en Dedicated stage geweest. Waar Duikboot vorig jaar echt knudde was qua opbouw. Was de stage van mr. Belt & Wezol een prima vervanger! De heren hebben een leuke avond neergezet met alle andere dj's en de tent werd ook goed bezocht, mogen volgend jaar terugkomen!

Bij Dedicated Code Black, B-front en Adaro geweest. Bij allemaal goed vermaakt. Toch wederom de complimenten voor mister B-front. Man, man, man... Elk nummer was raak en ik wist soms even niet waar ik het moest zoeken. O.a Purify, Blackness, Darkmoon, We are one voorbij horen komen. Ook veel nieuwe nummers gehoord en de een was nog vetter dan de ander. Toppunt was toch wel toen hij Andy Svge - Gravity erin knalde :worship: . Deze man blijft voor mij een absolute eindbaas, wat een sfeer en wat een geweld! Hij stond zelf ook goed te genieten en zweepte het publiek goed op, prachtig! Volgend jaar graag als afsluiter, kan ik geen genoeg van krijgen :yay:

Weer een topfeest gehad! Volgend jaar zeker weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaterdag lekker dagje gehad, topset van C1 en PN!

Maar wtf was zondag joh, wat een volk. Serieus 3 in mekaar zien zakken naast me, meerdere ruzie's en gezeik aan de bar. Nog nooit meegemaakt dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook nog een klein verslagje van mijn kant.

Had verwacht om half 4 binnen te zijn de zaterdag om Zonderling te zien, tot mijn grote verbazing kwamen om half 6 het festivalterrein op, wat was dit slecht geregeld zeg.

Dit festival vooral meegepakt vanwege de andere muziek ipv de hardstyle. Voor het grootste gedeelte veel gehopt tussen de stages en lekker gek gedaan. Even bij Sander van Doorn gekeken, maar de sfeer op de main was zo dramatisch waardoor we heel de dag de main links hebben laten liggen. Uitstapje naar Delete gemaakt, achteraf spijt dat ik niet gekozen heb voor B-Front. Grotendeels recente tracks gedraaid op Formula na.

Heerlijke vermaakt op verschillende muziekstijlen die dag, het was daarbij ontzettend gezellig met de groep.

++ Gezelligheid
+ Het weer
+ Genoeg variatie over de gehele dag
+ Secret Cinema

- Modder
- Sfeer op de main
- Heenreis
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 10:30 
 
Hardtraxx Veteran



:loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 00:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mis de complete TMS area op de aftermovie...
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten