Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 20:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Vrijdag 30 juni 2017 - zondag 2 juli 2017
Festivalterrein de Aa
Beek en Donk

Line-up:

Citaat:
The first names of WiSH Outdoor 2017 (official) are here!
Phase #1 [in alphabetical order]
De Jeugd Van Tegenwoordig | Radical Redemption | Ummet Ozcan | Atmozfears | Broederliefde | Chocolate Puma | Firebeatz | Kraantje Pappie | Madison Mars | Ran-D | Adrenalize | Bizzey | Cyber [live] | Dansado & De Feestneger | East & Young | Joel Hemmen | Lamme Frans | Michel de Hey (official) | Mr. Belt & Wezol | Naffz | Prefix & Density | Rave van Fortuin | Zany
Many more will follow soon!
⚓ Book your tickets NOW: http://bit.ly/WiSH17tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 20:39 
 
Hardtraxxer

Blij met de eerste serie..
Jeugd, Atmozfears, Chocolate Puma, Firebetaz, Rave van Fortuin, Zany :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steve Angello op de zaterdag :thumbup:

Bron: Wish Outdoor op snapchat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 11:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Steve Angello op de zaterdag :thumbup:

Bron: Wish Outdoor op snapchat


Oeh. Nijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

Line up so far - overzichtje:

Afbeelding

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 20:57 
 
Hardtraxx Addict

Dit jaar weer aanwezig, vorig jaar heel geslaagde dag gehad met leuke artiesten, behalve adaro als afsluiter, en veel bekenden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 18:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begint er al erg mooi uit te zien! Benieuwd waar ze Spitnoise gaan plaatsen, afgelopen paar jaar toch niet echt een hardcore stekkie geweest wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 00:01 
 
Hardtraxxer

Gunz4Hire toegevoegd aan de zaterdag. Begint er leuk uit te zien!
Zou i.m.o geweldig zijn zowel Gunz, Frequencerz en P&D op de Dedicated staan. Vooral voor P&D zou ik het erg tof vinden. Zo niet, dan zoek ik ze op bij de raw :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou Warface 2x geboekt zijn? Of een foutje dat hij 2x op de lijst staat?
Verder hoop ik dat hij dedicated een keertje afsluit ofzo :thumbsup: :thumbsup: in plaats dat hij bij the magic show staat (prima maar helaas veel te klein, zo bleek vorig jaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wish Outdoor op FB over G4H:

Citaat:
Packed with a brand-new show, the kings of the underground are back, stronger than ever.


Die heb ik vaker gehoord.. Vorige "brand new show" sloeg ook echt nergens op! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
Zou Warface 2x geboekt zijn? Of een foutje dat hij 2x op de lijst staat?
Verder hoop ik dat hij dedicated een keertje afsluit ofzo :thumbsup: :thumbsup: in plaats dat hij bij the magic show staat (prima maar helaas veel te klein, zo bleek vorig jaar)


Warface staat met een 'DJ set' op de zaterdag en met zijn Heavy Artillery show op de vrijdag. 2 x Warface dus inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 21:42 
 
Hardtraxx Addict

Jawel schreef:
Gunz4Hire toegevoegd aan de zaterdag. Begint er leuk uit te zien!
Zou i.m.o geweldig zijn zowel Gunz, Frequencerz en P&D op de Dedicated staan. Vooral voor P&D zou ik het erg tof vinden. Zo niet, dan zoek ik ze op bij de raw :thumbup:

Denk dat je voor P&D naar de raw moet, verwacht dat ze nog niet op de mainstage komen staan, omdat ze bij veel mensen (helaas) nog te onbekend zijn. Frequencerz durf ik niet te zeggen, zou bij beide stages prima passen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit op wish geweest. Iemand wat vergelijkings materiaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Nog nooit op wish geweest. Iemand wat vergelijkings materiaal?

Beetje in de trant van 7th sunday/daydream. Gezellig, verzorgd festival met veel verschillende stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 21:16 
 
Hardtraxxer

Uniforce schreef:
Denk dat je voor P&D naar de raw moet, verwacht dat ze nog niet op de mainstage komen staan, omdat ze bij veel mensen (helaas) nog te onbekend zijn. Frequencerz durf ik niet te zeggen, zou bij beide stages prima passen :)


Ik denk het ook hoor, maar zou het leuk vinden. Maar realistisch is het helaas niet... Nouja, dan maar knallen bij de raw :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 21:35 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Nog nooit op wish geweest. Iemand wat vergelijkings materiaal?


Ik ga niet vaak meer naar festivals, maar ik pak dit festival nu sinds 3 jaar ieder jaar mee. De 2 mainstages zien er ieder jaar gelikt uit, al vond ik het vorig jaar een klein beetje tegenvallen. Verder goed verzorgd en heel veel verschillende stijlen en een leuke sfeer. Je bent binnen 5 minuten weer op een andere plek en dat vind ik een duidelijke meerwaarde omdat ik niet de hele dag bij een stage sta. De opzet van het festival is duidelijk verbeterd in de loop van de jaren en er zijn stages toegevoegd of uitgebreid die een duidelijke meerwaarde hebben.

Enig puntje van kritiek is dat ik bij het stagedesign, lichtshow en eindshow geen objectieve verbetering in het verloop van een aantal jaar zie. Ze hebben ieder jaar een bepaald thema, maar daar wordt i.m.o te weinig mee gedaan en wordt niet gebruikt als een rode draad in het verloop van de dag. De stage van 2014 was echt super, maar daarna werd het eigenlijk alleen maar minder. Ik had er in ieder geval meer van verwacht. Ook omdat de organisatoren samenwerken of eigenaren zijn van stagekings en hier komen behoorlijk creatieve ontwerpen vandaan. Ook de licht en eindshow blijven op een bepaald niveau steken. Het is niet slecht, maar ook niet super.

Maar voor de rest een hartstikke leuk festival waar ook wij dit jaar weer met een hele groep naartoe gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Hekzitter schreef:
Nog nooit op wish geweest. Iemand wat vergelijkings materiaal?


Ik ga niet vaak meer naar festivals, maar ik pak dit festival nu sinds 3 jaar ieder jaar mee. De 2 mainstages zien er ieder jaar gelikt uit, al vond ik het vorig jaar een klein beetje tegenvallen. Verder goed verzorgd en heel veel verschillende stijlen en een leuke sfeer. Je bent binnen 5 minuten weer op een andere plek en dat vind ik een duidelijke meerwaarde omdat ik niet de hele dag bij een stage sta. De opzet van het festival is duidelijk verbeterd in de loop van de jaren en er zijn stages toegevoegd of uitgebreid die een duidelijke meerwaarde hebben.

Enig puntje van kritiek is dat ik bij het stagedesign, lichtshow en eindshow geen objectieve verbetering in het verloop van een aantal jaar zie. Ze hebben ieder jaar een bepaald thema, maar daar wordt i.m.o te weinig mee gedaan en wordt niet gebruikt als een rode draad in het verloop van de dag. De stage van 2014 was echt super, maar daarna werd het eigenlijk alleen maar minder. Ik had er in ieder geval meer van verwacht. Ook omdat de organisatoren samenwerken of eigenaren zijn van stagekings en hier komen behoorlijk creatieve ontwerpen vandaan. Ook de licht en eindshow blijven op een bepaald niveau steken. Het is niet slecht, maar ook niet super.

Maar voor de rest een hartstikke leuk festival waar ook wij dit jaar weer met een hele groep naartoe gaan :thumbsup:


Ow vet! Ja ga al wel wat jaartjes naar feesten, maar dit is het eerste jaar dat Wish gunstig valt voor mij (en ik er ook voldoende geld voor heb). Dit jaar dan maar eens een keertje doen! Thx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 00:30 
 
Hardtraxxer

Top! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
WiSH Outdoor is proud to present the next wave of artists!
Coone | Laidback Luke | Dj Adaro | Digital Punk | Jay Hardway | LNY TNZ | Mike Williams | AFRIKABOOMNADA | Daisy's Dj Team | ChildsPlay | The Darkraver | Def Rhymz | Doka | Jones | Justin Mylo | Requiem [live] | The Shade | Sound Rush | Zonderling


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 23:23 
 
Hardtraxxer

Koen schreef:
Citaat:
WiSH Outdoor is proud to present the next wave of artists!
Coone | Laidback Luke | Dj Adaro | Digital Punk | Jay Hardway | LNY TNZ | Mike Williams | AFRIKABOOMNADA | Daisy's Dj Team | ChildsPlay | The Darkraver | Def Rhymz | Doka | Jones | Justin Mylo | Requiem [live] | The Shade | Sound Rush | Zonderling


Afbeelding


Zaterdag:
Adaro
DP
The Darkraver
Requiem
The Shade
Sound Rush

Zondag:
Coone

Het is voor mij niet duidelijk op welke dag Jones draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 00:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vrijdag
Jones
Warface
Ran-d
Adrenalize
Cyber
Ummet ozcan


Zaterdag
Atmozfears
Firebeats
Warface
Chocolate puma
Kraantje pappi
Steve angello
Headhunterz
Madison mars
Bizzey
Joel hemmen
Lamme frans
Michel de hey
Belt and wesol
Nafzz
Prefix & density
Rave van fortuin
Radical redemption
Brennan heart
Lucas and steve
Gunz4hire
Digital punk
Frequencerz
Jay hardway
Adaro
Laidback luke


Zondag
Lny tnz
Showtek
Broederliefde
Dansado en feestneger
Coone
Mike williams
East and young
Zany
Moksi
Direct
Jeugd van tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jones draaide alle vorige edities (ook) op zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 21:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Jones draaide alle vorige edities (ook) op zondag

Nope, vorige keren altijd op de zaterdag... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 01:17 
 
Hardtraxxer

Jones schreef:
tommeh schreef:
Jones draaide alle vorige edities (ook) op zondag

Nope, vorige keren altijd op de zaterdag... ;)


En op welke dag dit jaar? ;)

In de tussentijd even naar je facebook gekeken. Helaas op de vrijdag. Leuk voor de mensen die op vrijdag gaan, erg goede herinneringen aan vorig jaar :thumbup:
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten