Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Broken Balance schreef:
-- Het VDK gehalte, misschien lag het aan waar ik stond (mid voor, links voor) maar het waren meer wel dan niet.

Ik stond ook bijna de hele tijd mid/linksvoor, maar ik vond het ontzettend meevallen. Of ja, er waren wel veel mensen vdk, maar ik heb bijna niemand echt extreem vdk gezien of me eraan gestoord dat ze tegen me aan beukten of zo. Dat meer wel dan niet is ook op vrijwel ieder feest :P


Stond zelf ook links voor en vond het ook erg meevallen,

En de anabooltjes en barbiepoppen liepen er genoeg rond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Goed om te lezen dat het vet was! Kon er zelf niet bij zijn helaas.

Heeft er trouwens iemand nog een mooi boekje voor mij die na afloop uitgedeeld zijn? Eerste keer dat mijn naam in zoiets staat namelijk, dus zou een leuk hebbedingetje zijn :$

Afbeelding


Heb je er inmiddels eentje? Ik heb er anders wel 1 over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel het feest staan genieten, vooral tijdens B-Front & de Liveacts van B-Front

Set van de nacht: 2-Sidez, 2-Sidez - Fuck It (hard edit), ging echt zoooo facking lekker live (net als alle andere b-front en 2-sidez platen) :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Heel het feest staan genieten, vooral tijdens B-Front & de Liveacts van B-Front

Set van de nacht: 2-Sidez, 2-Sidez - Fuck It (hard edit), ging echt zoooo facking lekker live (net als alle andere b-front en 2-sidez platen) :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Dit!

Ook vond ik het VDK gehalte erg meevallen. Moest zelf rijden dus ik was nuchter en dan merk je zulke dingen sneller, maar heb er geen last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 18:26 
 
Artiest

Broken Balance schreef:
Vervolgens was High Voltage met B-Front wel een enorm dik setje. Veel dikke platen en altijd mooi om Melvin achter de decks te zien losgaan. Bombs Away door de HMH was ook wel even dik. Wel jammer dat B-Front even gehaast Universe en Scary Noises er doorheen deed en niet gewoon de volle platen draaide.
Nosferatu maakte het mooi af. When Angels Cry, Minimix 2, Dominator Anthem, I Will Have That Power Remix, Jiieehhaa Remix en Strange Man In Mask zijn allemaal prima platen. .


Ik draaide de 2 mid intro's omdat ik ze toch graag nog wilde laten horen! Anders kwamen we niet uit met de tijd ;-)

Maar nogmaals Guys wat heb ik genoten en ben nog steeds aan het genieten!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Like ik je filmpje stuur je iets later een verzoek om ook je pagina te liken. xd
Afbeelding

Dat kreeg ik dus ook. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Grim schreef:
Like ik je filmpje stuur je iets later een verzoek om ook je pagina te liken. xd
Afbeelding

Dat kreeg ik dus ook. xd


Aah joh gun die gozer z'n like, hij heeft het zo te lezen toch verdient na zaterdag. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 18:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

provehito schreef:
2-Sidez - Fuck It (hard edit), ging echt zoooo facking lekker live

Die reversed gaat zoooo fijn :loving:

Broken Balance schreef:
Dragan e.d. wat me toch iets tegenviel. Ze draaiden vooral hitjes en mixten met het Technoboy tempo.

Was wel heel vet dat ze Origins Of Life en We Live For The Music (Noisecontrollers Remix) draaide.

En nog even een speciale vermelding voor Clubbin' en Sky High (Technoboy Remix) tijdens Jones & Luna (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
provehito schreef:
2-Sidez - Fuck It (hard edit), ging echt zoooo facking lekker live

Die reversed gaat zoooo fijn :loving:


Kende hem niet maar deze was inderdaad echt heel dik! Sowieso had ik niet heel hoge verwachtingen van 2-Sidez, omdat ik weinig van hun muziek ken, maar vond het uiteindelijk de vetste set van de avond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 19:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Like ik je filmpje stuur je iets later een verzoek om ook je pagina te liken. xd
Afbeelding

Optimaal gebruik maken van de Facebook-tools he... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 19:52 
 
Artiest

Jones schreef:
Grim schreef:
Like ik je filmpje stuur je iets later een verzoek om ook je pagina te liken. xd
Afbeelding

Optimaal gebruik maken van de Facebook-tools he... :innocent:

Ik vraag me dan af hoe je dat doet? Aangezien ik alleen vrienden uit kan nodigen om mn pagina te liken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

Grandioos feest. Geweldige sfeer die ik zelden heb meegemaakt. Jammer dat de mid intro van Virus werd overgeslagen na de onderbreking van Zany zn korte speech. En zoals eerder aangegeven besef ik me ook dat er niet snel een beter feest zal komen als afgelopen zaterdag.. Ik heb genoten.

B-Front :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Jones schreef:
Grim schreef:
Like ik je filmpje stuur je iets later een verzoek om ook je pagina te liken. xd
Afbeelding

Optimaal gebruik maken van de Facebook-tools he... :innocent:

Ik vraag me dan af hoe je dat doet? Aangezien ik alleen vrienden uit kan nodigen om mn pagina te liken :P


Als een aantal mensen je video liken, kan je in de lijst van likes kijken wie jouw pagina wel of niet heeft geliked. Diegene die dit nog niet hebben gedaan kan je dus uitnodigen om je pagina te liken. Lijkt een beetje op vriendschapsverzoek sturen.

Bron: ik beheer zelf een pagina
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

FIFO schreef:
Heb je er inmiddels eentje? Ik heb er anders wel 1 over.

Ik ben ondertussen voorzien ja, maar bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na deze nacht alleen nog maar meer fan geworden van B-Front. Wat een heerlijk feest was dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisekick special 12 hours set in area 3 was ook echt genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Noisekick special 12 hours set in area 3 was ook echt genieten!

Kippenvel toen heel de zaal mee deed met Ik Schop U Dood :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:55 
 
Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Zware dag vandaag... maar oh oh wat was het gaaf !

Dit!
Wat een nacht zeg! Jammer dat het met de snelheid van het licht over was. :(
Wat een goed geluid zeg!
En wat een sfeer! Heb het echt lang niet meer meegemaakt dat het zo gezellig was.

Enige nadelen waren inderdaad de gladheid en Crowdcontrol. Ik heb al meer slechte ervaringen met hun dus ik wordt tegenwoordig eerder zenuwachtig van die lui ipv dat ik me veilig voel. Het was zelfs even niet mogelijk om gebruik te maken van de wc's boven en ik meende te begrijpen dat dit was omdat ze daar een controle deden.

Me maten hadden ook klachten. Zo gingen ze wel heel ver bij het fouilleren. (Ze moesten hun riem los maken en ze gingen wel heel dicht langs de schaamstreek.)


Al met al topnacht. Mis het !! B-Front heeft voor mij een nieuw niveau van awesomeness bereikt ! :love:
Vond zijn opening het mooiste :loving: . Al die heerlijke plaatjes!

En bombs away! Toen die erin kwam zeg !! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:01 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
+ Ramon z'n opmerking over de melkboer

:$ :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb juist helemaal geen last gehad van de beveiligers zelfs nog een leuk gesprek gehad met hun :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Ik heb juist helemaal geen last gehad van de beveiligers zelfs nog een leuk gesprek gehad met hun :D


Precies dit! Ben zelfs te weten gekomen dat ze macaroni te eten hadden gekregen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima avond gehad! Absolute eindbaasset van Donkey Rollers en B-Frontliner. Ook goed vermaakt op eigenlijk iedere set, zelfs High Voltage (normaal niet mijn afdeling) ging lekker. Enige mindere vond ik de nieuwere platen van A2, was wel prima, maar toch niet helemaal mijn ding. Ook een verrassend lekkere openingsset van Luna & Jones, mogen van mij nog een speciale vermelding krijgen.
Geluid was ook dik in orde in naar mijn mening toch de fijnste hal van Nederland. Enige minpuntje vond ik het decor wat voor mijn gevoel wel een beetje simpel was. De lichteffecten waren mooi, maar het was vooral een gordijn met wat trusses. Maar goed, dat mag de pret niet drukken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat. Een. Feest. Had het gister nog niet helemaal door maar vandaag besefte ik dat het toch mijn beste feest ooit is geweest.
10 uur precies in de rij, 22:15 aangekomen bij de 2e zaal, munten, garderobe en wachtrij verliepen dus vrij soepel. Vond Dragan etc niet heel bijzonder, was lekker inkomertje, maar voornamelijk hitjes en op het laatst ook nog eens Warface plaat :/
Jones & Luna was wel dikke prima, met als hoogtepunten Sky High Remix en Clubbin', godver eindelijk die platen live gehoord :loving:
Daarna B-Front solo wat echt magnifiek was voor mij, imo zijn beste platen die hij gedraaid heeft, en wat een geweldige sfeer :love: het was 1 groot gekkenhuis vooraan, wauw. 2Sidez deden er nog even een schepje bovenop met de sfeer en muziek. Met als hoogtepunten Nomansland en God, bij die laatste plaat heb ik serieus een traan gelaten van geluk en euforie. Dit gaat voor mij niet overtroffen worden, een van de mooiste uren uit mijn leven tot nu toe. :cry:
A2 gedeelte begon heel goed met For The Girls, Dark Symphony en Under Attack, maar daarna werd het wat minder. Vooral omdat Alpha Twins er een potje van maakten zeg :P wel genoten van o.a. Tormented, Spectral, Elements, Feel My Fire, Haunter of the Dark etc. OJA EN LIBERATE MAAR DIE PANNEKOEK VAN EEN ALPHA TWIN MET DONKER HAAR MIXT HEM VOOR DE BRILJANTE KICKROLLS VOOR DE 2E CLIMAX UIT GODVERDOMME IK WAS BOOS EN DAN AL HELEMAAL OM DAS WEITE LAND COMPLEET TE LATEN DRAAIEN SUKKEL
B-Frontliner was fantastisch, gewoon precies wat ik ervan verwachtte. Become The Sky als hoogtepunt zoals al verwacht, maar ook de nieuwere platen klonken erg vet (kende ze op Space Warrior na eigenlijk nog niet zo goed :$ ) Donkey Rollers was vet, maar hadden wel een paar kut platen. Zoals De Strike Again en Sound Of The Beast Remix. Ook de Fusion of Sound edit was een domper, ook al klonk die niet heel verkeerd. Wel vet om Justice 4 all en Chaos een keer live te horen. En Vitruvius, Total Domination en Der Rammaschine waren ook genieten.
Fusion gedeelte vond ik op een paar missertjes van The Pitcher en Flip um op zn kantje na echt fan-tas-tisch. EINDELIJK Euphoria live gehoord, en ook Animated Audio, La Nuit Noire en Noctus Noa waren geweldig om te horen. Verder nog Squared, Worship, Virus, Neophobia, Blackout remix etc. Gaaf!
Ran-D was zoals verwacht niet mijn ding, hier op de tribune gezeten. We Are One, Wolfpack, Getting Off etc waren dan nog wel leuk. B-Freqz was prima, niet meer niet minder. Ook zoals verwacht eigenlijk. B-Front & High Voltage was vetjes met als hoogtepunt natuurlijk Bombs Away, w a u w. Everything Changes, Scary Noises, Chemical, Universe, Shiverz en Sleepwalker waren ook nog erg gaaf :)
10 voor 7 richting garderobe gegaan en naar huis gegaan, tegen 10 uur thuis, maar het was het zeker waard!

Alles op een rij:

+++++++++++++ B-Front solo & 2-Sidez
+++++ Sfeer
++++ B-Frontliner
+++ Fusion
++ Luna & Jones
++ HT Meeting
++ Gezelligheid met de groep
++ Alle andere bekenden
+ B-Front & High Voltage
+ Donkey Rollers
+ A2 gedeelte op Alpha Twins na
+ Dik Geluid
+ Vrij snelle barbediening over het algemeen

-- Alpha Twins
- Ran-D
- Gladheid op de vloeren
---------- Geen 2e climax Liberate
- Vond over het algemeen ook wel dat veel platen snel uitgemixt werden. Maarja daar had ik meestal niet zoveel problemen mee.

Al met al een onvergetelijk feest :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Daarna B-Front solo wat echt magnifiek was voor mij, imo zijn beste platen die hij gedraaid heeft, en wat een geweldige sfeer :love: het was 1 groot gekkenhuis vooraan, wauw. 2Sidez deden er nog even een schepje bovenop met de sfeer en muziek. Met als hoogtepunten Nomansland en God, bij die laatste plaat heb ik serieus een traan gelaten van geluk en euforie.


Haha ja tijdens Fuck It (hard edit) Stond je echt fucking vaag te kijken zo van wat de fuck gebeurd hier nou weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
SL8492 schreef:
Daarna B-Front solo wat echt magnifiek was voor mij, imo zijn beste platen die hij gedraaid heeft, en wat een geweldige sfeer :love: het was 1 groot gekkenhuis vooraan, wauw. 2Sidez deden er nog even een schepje bovenop met de sfeer en muziek. Met als hoogtepunten Nomansland en God, bij die laatste plaat heb ik serieus een traan gelaten van geluk en euforie.


Haha ja tijdens Fuck It (hard edit) Stond je echt fucking vaag te kijken zo van wat de fuck gebeurd hier nou weer :worship:

Klopt ja, ik wist wel dat het die edit was, maar dat die zo hard ging had ik niet verwacht xd
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten