Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 23:20 
 
Hardtraxxer

Mag ik terug in de tijd? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja, ook een dikke plus voor de keuze tussen 3 maten bier. Medium was ideaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Me maten hadden ook klachten. Zo gingen ze wel heel ver bij het fouilleren. (Ze moesten hun riem los maken en ze gingen wel heel dicht langs de schaamstreek.)


Bij mij stelde het fouilleren juist echt geen zak voor.. Mn jas en een paar zachte tikjes tegen mn broek was alles. Portemonnee enzo is niet eens aangeraakt. Er zit duidelijk echt een veel te grote willekeur in de security hoe ze iemand fouilleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik werd vrij grondig (maar wel vlot) gefouilleerd maar de spullen die ik uit m'n zakken haalde en m'n rugzak werd geen aandacht aan besteed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was door de fouillering, riep richting m'n maten om een kluisje te halen en werd toen ineens door een beveiliger aangetikt of ik mee naar achter wilde komen voor grondige fouillering (die uiteindelijk nog minder voorstelde dan de fouillering in de rij). Dat ik er random uitgepikt werd nog niet eerder meegemaakt eigenlijk. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 01:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

trouwens ook wel respect voor da syndrome hoor.. die is volgens mij ook de hele nacht compleet uit zn dak gegaan. daar kan ik ook echt van genieten :D
toffe kerel wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 01:08 
 
Hardtraxxer

Is die Dikke Vette Bassplaat edit al een keer eerder gedraaid?
Was de X-qlusive Holland versie om eerlijk te zijn redelijk moe maar die edit in combinatie met de sfeer toverde wel een dikke grijns op mijn gezicht! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 02:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
trouwens ook wel respect voor da syndrome hoor.. die is volgens mij ook de hele nacht compleet uit zn dak gegaan. daar kan ik ook echt van genieten :D
toffe kerel wel :thumbsup:


Ziek he, wat een conditie heeft die man haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FIFO en ik vroegen ons af hoe immens groot B-front zijn blaas is. Hij is de hele avond een half uurtje(?) off stage geweest?
Hoe zou die dat doen dan? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 10:21 
 

als je ze achterlijk hard losgaat zweet je een hoop weer uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 11:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ben ook maar 1 keer naar de wc geweest hoor :P En genoeg bier op. Gast naast me werd er toen tussenuit gepakt trouwens, er stond gewoon een security gast achter ons een beetje te kijken wat we aan het doen waren. Ik wilde eigenlijk net m'n 4f pakken maar ik zag al wat in m'n ooghoek. Die andere dude dus niet, die mocht even meekomen. Benieuwd hoe dat afgelopen is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 13:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Lennard95 schreef:
Ik heb juist helemaal geen last gehad van de beveiligers zelfs nog een leuk gesprek gehad met hun :D


Precies dit! Ben zelfs te weten gekomen dat ze macaroni te eten hadden gekregen. :P


Verder ook geen last van de bewaking gehad. Maar die ene die mij wegbeukte. Ik keek ze nog even na en die zelfde vent begon ook behoorlijk wild door het publiek heen te lopen.
Later ook een stel bewakers gezien die gewoon netjes rustig door het publiek riepen. Maarja je hebt altijd een paar rotte appels. Zag er ook wel een paar die expres hun armpjes even wijd deden terwijl ze door de massa liepen om even hun territorium af te bakenen en te laten zien dat ze "breed" zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 14:39 
 
Hardtraxx Elite

Bewakers van deze tijd... echt drollen. Natuurlijk niet allemaal maar wel die anabolen gasten met hun boze blik. En als je dan n grapje tegen te maakt van lach eens, kun je maar beter rennen.
Waar k me ook altijd aan stoor zijn die anabolen + barbie's om hun heen... Eigenlijk zouden ze een apparte ruimte met hekken in een zaal moeten maken, een ruimte voor de liefhebbers en die andere voor die andere groep gekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 14:49 
 

Hard4Us schreef:
Bewakers van deze tijd... echt drollen. Natuurlijk niet allemaal maar wel die anabolen gasten met hun boze blik. En als je dan n grapje tegen te maakt van lach eens, kun je maar beter rennen.
Waar k me ook altijd aan stoor zijn die anabolen + barbie's om hun heen... Eigenlijk zouden ze een apparte ruimte met hekken in een zaal moeten maken, een ruimte voor de liefhebbers en die andere voor die andere groep gekken.


Dit soort vragen bij entree zou al veel kunnen helpen.

http://www.dumpert.nl/mediabase/6719833 ... innen.html

Als je het fout hebt kom je er niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Hard4Us schreef:
Bewakers van deze tijd... echt drollen. Natuurlijk niet allemaal maar wel die anabolen gasten met hun boze blik. En als je dan n grapje tegen te maakt van lach eens, kun je maar beter rennen.
Waar k me ook altijd aan stoor zijn die anabolen + barbie's om hun heen... Eigenlijk zouden ze een apparte ruimte met hekken in een zaal moeten maken, een ruimte voor de liefhebbers en die andere voor die andere groep gekken.


Dit soort vragen bij entree zou al veel kunnen helpen.

http://www.dumpert.nl/mediabase/6719833 ... innen.html

Als je het fout hebt kom je er niet in.

Al die anabolen zijn eikels dus denk dat ze wel zoveel zelfkennis hebben om deze vraag goed te beantwoorden.

Edit: Of ze denken alleen maar 'lekker beuken', dus komen met beuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 17:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Op het moment heel youtube aan het afstruinen voor filmpjes, godverdomme non stop kippenvel godverdomme :loving: Zelfs die van Das Weite Land is vet, ook al heb ik helemaal niks met dat nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Op het moment heel youtube aan het afstruinen voor filmpjes, godverdomme non stop kippenvel godverdomme :loving: Zelfs die van Das Weite Land is vet, ook al heb ik helemaal niks met dat nummer.

Deze al meegepakt? :yay: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 19:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Op het moment heel youtube aan het afstruinen voor filmpjes, godverdomme non stop kippenvel godverdomme :loving: Zelfs die van Das Weite Land is vet, ook al heb ik helemaal niks met dat nummer.


Helemaal mee eens! Wat briljant :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 19:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

@RTHM

Ja zeker, heb ze nu zo'n beetje allemaal wel gehad denk ik xd Op deze zie je de opening nog iets langer, dus ook de 2e climax van Mysterias:



:loving: :loving:

Zag er ook nog een paar die de opening vanaf het balkon gefilmd hadden. Gaaf voor ons natuurlijk, maar ik kan er dus met m'n kop niet bij dat je niet in die zaal wil staan tijdens de opening. Dat het zo vet zou worden hadden ze wellicht ook niet op gerekend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 20:03 
 

Heb nog een heerlijk stukje tijdens Undiscovered! Zal die binnenkort eens uploaden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Heb nog een heerlijk stukje tijdens Undiscovered! Zal die binnenkort eens uploaden :thumbup:

Upload die van Rebirth ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had bombs away en bij degos en redone van ook nog stukje gefilmd. Helaas zijn een aantal video's en foto's letterlijk verdwenen van me telefoon. Ik zoek nog steeds naar een oplossing hoe ik deze terug vind. Kan er nog steeds van balen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 20:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Joey schreef:
bloemkool schreef:
Heb nog een heerlijk stukje tijdens Undiscovered! Zal die binnenkort eens uploaden :thumbup:

Upload die van Rebirth ook.

Staan ook 2 mooie van op YT.

Deze is ook goed btw, hele zaal 'MAGIC'



Wat moet dat heerlijk zijn als DJ/producer zijnde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Fucking vet trouwens hoe snoeihard het linksvoor los ging tijdens Bombs Away :worship:

Dit en toen ik, fluxion, cruelty en fothermucker met zn vieren op een rij aan stampen waren tijdens jones waren voor mij de mooiste momenten van het feest denk ik. Lang geleden dat ik naar een feest ben geweest met zoveel mensen die kunnen stampen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten