Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 20:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 20:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker



Dit was ook wel één van de hoogtepunten, die kicks man jezus :worship: Wist altijd al wel dat ze hard waren, maar op dit geluid sloeg echt alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ook nog wat filmpjes gemaakt van Donkey Rollers vooral tijdens Chaos, Justice 4 All en Voice of Conscience?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik had bombs away ook nog gefilmd.

Die wil ik graag zien. Wat was dat vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:


Dit was ook wel één van de hoogtepunten, die kicks man jezus :worship: Wist altijd al wel dat ze hard waren, maar op dit geluid sloeg echt alles.

Pff, dit moet lekker live lekker zijn geweest. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Dit en toen ik, fluxion, cruelty en fothermucker met zn vieren op een rij aan stampen waren tijdens jones waren voor mij de mooiste momenten van het feest denk ik. Lang geleden dat ik naar een feest ben geweest met zoveel mensen die kunnen stampen. :D

:loving:

Ik heb echt een geniaal feest gehad, van begin tot eind constant genoten. Ja, er werd soms ook wat troep gedraaid maar dat mocht de pret niet drukken. Ik heb zoveel toffe platen gehoord dat ik de helft al vergeten ben.

Ik hoop dat er weer eens een feest komt in de HMH zoals X-Q B-Front of Legends maar ik ben er helaas bang voor dat dat nog een lange tijd gaat duren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 22:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Deze is ook goed btw, hele zaal 'MAGIC'



Wat moet dat heerlijk zijn als DJ/producer zijnde :worship:


Dit is waarschijnlijk wel waar je het allemaal voor doet, mooiste moment ooit lijkt me zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die opening met Godzzzz Power, fucking vet. Al was mijn hoogtepuntje toch wel Bombs Away. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 23:24 
 

Mijn momentje was tijdens B-Freqz The End, Bob keek me net aan toen ik meezong, samen die break lopen genieten :loving: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 23:40 
 
Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Mijn momentje was tijdens B-Freqz The End, Bob keek me net aan toen ik meezong, samen die break lopen genieten :loving: :$


En, kwam je klaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Bob


Wie is Bob? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 23:44 
 

Basshunterzz schreef:
bloemkool schreef:
Mijn momentje was tijdens B-Freqz The End, Bob keek me net aan toen ik meezong, samen die break lopen genieten :loving: :$


En, kwam je klaar?

En hard ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:


Dit was ook wel één van de hoogtepunten, die kicks man jezus :worship: Wist altijd al wel dat ze hard waren, maar op dit geluid sloeg echt alles.

Ja, vet filmpje :love: Zit echt ongekend veel drive in die plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.


Ok, Thera, wat jij wil...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 00:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben hier nog steeds zo opgewonden van dat ik maar een soort 'Best of XQ B-Front' heb gemaakt, weer eens wat anders dan een warm up :P Voor de liefhebbers: hardstyle/diffused-this-was-x-qlusive-b-front-2016-t54214.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
op een paar missertjes van The Pitcher en Flip um op zn kantje na echt fan-tas-tisch.


Die heb ik biet gehoord, volgens mij bedoel je Neophyte & Zany - Gas Erop (Mean Machine Edit?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
MelvinFR schreef:
Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.


Ok, Thera, wat jij wil...

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
RTM93 schreef:
Ik had bombs away ook nog gefilmd.

Die wil ik graag zien. Wat was dat vet :loving:


Die beweging van High Voltage ook net voor die kicks erin kwamen zag er vet uit :P :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Daveytl schreef:
RTM93 schreef:
Ik had bombs away ook nog gefilmd.

Die wil ik graag zien. Wat was dat vet :loving:


Die beweging van High Voltage ook net voor die kicks erin kwamen zag er vet uit :P :woot:


Dit ja, ik weet niet wat hij deed maar het zag er enorm gaaf uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme kan wel janken dat ik was pissen tijdens dit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Topfeest gehad.

Even zeiken, de rest van het feest was overigens wel geweldig:

Minpunt is dat er te weinig B-Front tracks zijn gedraaid. De A2 set viel op het eind een beetje tegen, voor de tweede keer Die Ganze Welt draaien: nee ook de 2e keer was de melodie niet te volgen, hou op.
Ipv dat hadden Purify en Awake gedraaid kunnen worden. Bringin' The Funk Remix ipv origineel, nu had het origineel juist een keer goed gepast vlak na Dark Symphony.
Pitcher draaide dus helaas ook maar weinig van die platen van die 2e foto..
Beste sets waren voor mij B-Freqz en B-Front & High Voltage.

Heb ik Haunted en Quarantine net gemist of zijn die niet gedraaid?

Tot dinsdag, B-Front! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Heb ik Haunted en Quarantine net gemist of zijn die niet gedraaid?


Beide niet gedraaid. Wat betreft Die Ganze Welt, dat ging de eerste keer dus niet goed, maar JoS was wel speciaal naar het podium gekomen voor die track, dan is niet gek dat het nog een tweede keer werd geprobeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
RTM93 schreef:
Ik had bombs away ook nog gefilmd.

Die wil ik graag zien. Wat was dat vet :loving:



Niet super kwaliteit (ook niet mijn filmpje overigens), maar wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

Wat..een..nacht :drool: !!

Binnen gekomen tijdens de een na laatste plaat van Jones & Luna door een erg lange rij buiten dus te weinig van mee gekregen om daar een mening over te hebben.

Beetje achterin gaan staan en was door de stage nou niet echt weg geblazen..tot..De opening!!

De glimlach van Bob wat tot achterin duidelijk te zien en het kippenvel stond een paar centimeter dik op mijn armen door het met ze alle mee ''zingen'' van Mysterias.
Erg gave set met onder andere de door mij zo gehoopte Crossing Over :woot:

2-Sidez begon 5 minuten eerder en oh oh wat heb ik genoten. De 2 vrienden met wie ik was kende geen 1 plaat en ze bleven maar zeggen: Die kicks, DIE KICKS!!

A2 Records begon veel belovend dankzij Adaro en Digital Punk (Under Attack & Feel My Fire :yay: ) maar zoals al eerder gezegd gooide A2 zelf beetje roet in het eten. Merkte aan mijzelf dat ik daar toch van baalde totdat ik mij Craft 2015 herinnerden. Die mix van oud & nieuw was geniaal dus de rest van de set heb ik dat maar in mijn hoofd gehouden.

Adaro draaide in de set 2 platen met een flinke reversed bass, iemand enig idee welke dat waren? Klonken erg nieuw in elk geval

Na de blamage van het missen van de Meeting (zie het topic) zijn we voor het begin van B-Frontliner rechts vooraan gaan staan en wat een ruimte daar, niet normaal. Daardoor begon ik mij ook af te vragen of het wel echt uitverkocht was want de rest van de avond bleef het daar vrij rustig. Las van de week dat iemand hoopte op een herhaling van de Hard Bass set en volgens mij is dat aardig uitgekomen ;) . Allemaal hebben we gezien hoe B-Front de hele avond staan genieten maar ook Frontliner heb ik nog nooit zo enthousiast gezien op het podium :yay:
Erg genoten van de set en ditmaal was ik degene die de kicks zo kon waarderen :)

Donkey Rollers volgde snel en kan er maar 1 ding over zeggen: Justice 4 All :worship:

Grote verwachtingen van de heren van Fusion en deze zijn dan ook deels waargemaakt. Bij platen als Those Summer Nights dacht ik maar weer snel terug aan Craft net als eerder op de avond en dat werkte prima ;). De aanvoer van nieuwe droge handdoeken voor op het podium was bijna niet bij te houden voor de stage manager en dat was eigenlijk alleen maar leuk om te zien want de energie op het podium was ongekend :thumbup:

Zelf groot fan van het label Roughstate dus Ran-D & B-Front was een set waar ik erg naar uit keek. The Message is een plaat die in de ogen van 1 van mijn vrienden en mijzelf veel te ondergewaardeerd is en ja hoor daar was ie al lekker vroeg in de set :love: Leuk dat Frequencerz ook even langs kwamen, hoopte alleen op een nieuwe plaat in plaats van Getting Off.

B-Freqz altijd een hoogtepunt maar die Power Ranger jasjes kunnen toch echt niet hoor. Ghosttown nog nooit live gehoord dus top maar begreep dat dit een edit was?

High Voltage/Nosferatu, tja daar had ik dus helemaal geen zin in..Heb niets met de High Voltage platen en HC na een Hardstyle feest heb ik vaak geen puf meer voor maar...HOLY SHIT :love:

Bombs Away is al vaak genoemd maar nog net geen tranen :cry: maar wel hele dikke rillingen over mijn rug!!
In een deuk gelegen om HV achter de decks :lol: Die gozer is echt gezond gek!! Zet een plaat stil, wijst naar iemand in het publiek alsof het zijn schuld is samen met B-Front, blijft wijzen en beukt de plaat weer aan xd
Everything Changes, Scary Noises, Chemical, Universe en Karate Kid :thumbsup:

Nou dan nog Nosferatu, ook hierom moest ik erg hard lachen. HV bukt onder de decks, trekt een ander shirt aan, wordt aangekondigd en springt verbaasd omhoog :lol:

De energie was op dus heb vooral staan kijken naar die 2 behind the wheels (Nos klappen voor B-Front met het lukken van het inmixen van zijn 1e HC plaat xd).

Leuke speech van Bob waarin je echte merkte dat hij dood moe was.

Al met al een geweldige nacht met heerlijke muziek, top geluid en veel gezelligheid :clap:

En even voor de goeie orde: Jullie hebben een geweldige meeting gemist rechtsachter tijdens A2 Records :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
En even voor de goeie orde: Jullie hebben een geweldige meeting gemist rechtsachter tijdens A2 Records :love:

ErikZ - The One Man Meeting?
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten