Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 13:21 
 
Hardtraxxer

JB12394 schreef:
Zaza-front iig van 5:15 tot 5:45, B-front had dat perongeluk op Instagram gezet :P


Daarna 3 kwartier Korsakoff & The Viper en dan een half uurke Partyraisert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 13:26 
 
Artiest

Korsakoff van 4:30 tot 5:15 volgens haar instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdomme veel zin erin! :yay:
Te herkennen aan een oranje shirt met XQ Limburg op de voorkant, nummer 14 op de rug met Fantazoo erboven, dus mocht iemand zin hebben om te pilzen.. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 14:29 
 
Hardtraxxer

Lunatic schreef:
Korsakoff van 4:30 tot 5:15 volgens haar instagram


Dan wellicht Korsakoff tot 5:15
B-front tot 5:45
Kwartier verrassingsact ala Lange Frans
6:00 partyraisert
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 15:08 
 
Hardtraxx Addict

Zo, kleurplaats is af, Vervoer is geregeld, Kleding is klaar. Op naar vanavond :P
Te herkennen aan een oranje polo met roob/wit/blauwe stropdas
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook ready voor! Te herkennen aan supersized kingsday shirt en grijze broek :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 18:04 
 
Artiest

Hoe kom je t makkelijkst in die 2e zaal? Laatste keren dat ik er Was nog niet kunnen vinden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 18:10 
 
Hardtraxx Addict

Lunatic schreef:
Hoe kom je t makkelijkst in die 2e zaal? Laatste keren dat ik er Was nog niet kunnen vinden :whistle:

De sluiproute nog nooit kunnen vinden maar de liften zijn zodra je de ziggodome in komt meteen rechts (het gebouw binnen komt niet de zaal)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piet paulusma komt het weer nog even voorspellen. Althans dat denk ik
:P bron: Bass Chazerz FB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 18:38 
 
Hardtraxx Addict

2:30 tot 3:30 darkraver
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Hoe kom je t makkelijkst in die 2e zaal? Laatste keren dat ik er Was nog niet kunnen vinden :whistle:


In de gang bij de hoofdzaal heb je aan de linker kant (rol)trappen waar je omhoog kunt. Zo kom je bij het 3e zaaltje dat last-minute nog extra toegevoegd is. Bij dat zaaltje in de buurt heb je dan nog trappen omhoog (deze zitten wel goed verstopt, dus is even zoeken) en dan kom je vervolgens bij de 2e zaal uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

TBA-ID schreef:
Piet paulusma komt het weer nog even voorspellen. Althans dat denk ik
:P bron: Bass Chazerz FB.

Sowieso kan hij niet tippen aan Pipa Paulusma die man is een legende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 06:14 
 
Hardtraxx Addict

Slechtste xq tot nu toe :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 07:31 
 
Hardtraxx Newbie

Prima vermaakt! Noisecontrollers by far de set van de avond! Meest waardeloze set van de avond, Darkraver die ervoor zorgde dat de sfeer flink inkakte. En blij dat Sound Rush niet opende waardoor dat we toch meegemaakt hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 08:57 
 
Artiest

Vond deze editie duidelijk minder dan vorig jaar. Er zaten weinig show elementen in naar mijn gevoel en niet alle setjes waren even leuk. Ook nog naar Bass Chaserz geweest wat erg leuk was! En datvgeluid daar was echt goed!

Al met al een leuke avond maar dat lag meer aanbde sfeer van onze groep, dan de show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 09:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was echt veel en veel te druk. Jammer want dat deed de sfeer geen goed. Iedereen om me heen stond stil omdat je totaal geen bewegingsruimte had
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 09:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zet Darkraver hier aub nooit meer neer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom was Darkraver zo kut?

Niet dat ik hem ooit vet heb gevonden ofzo, maar ben er toch benieuwd naar :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Slechtste xq tot nu toe :sleep:

Als jij het al slecht vond dan kan het niet best zijn geweest nee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt het dat een biertje 4,50 kostte? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Klopt het dat een biertje 4,50 kostte? :surrender:


Ziggodome regelt die prijzen, weet zo niet exact, maar je zou zomaar gelijk kunnen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 11:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
hurricane schreef:
Klopt het dat een biertje 4,50 kostte? :surrender:


Ziggodome regelt die prijzen, weet zo niet exact, maar je zou zomaar gelijk kunnen hebben.


Ja munt was 3 euro en een bier kostte 1,5e munt. Wel grotere glazen, denk 375 ml glazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

Je krijgt dan 0,33 glas. 'amsterdammertje'
Pure oplichting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Veel kutter is dat je water ook in een beker krijgt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zooo, weer thuis en toch wel een gruwelijke avond gehad hoor! Met momenten was het wel druk op de vloer maar merendeels echt wel genoeg ruimte gehad! (Rechtsvoor metertje of 30 naar binnen).

Aankleding was erg mooi, visuals vet! Wel jammer dat na uurtje of 4 er geen nieuwe visuals werden gebruikt.
Had wel het gevoel dat het beetje uitmelken was van een concept. Weinig verrasends of orgineel (zoals het land van). Paar optredens tussen de bedrijven door. Hennie huisman, piet paulusma, def rhymz, de kraaien en een of andere winnaar van een talentjacht die ciske de rat deed geloof ik :)

Vond wel dat de sets lekker afwisselend in elkaar zaten met een fijne opbouw! (Alleen korsakoff stond raar geprogrameerd). Zazafront was erg vet met veel editz, noisecontrollers was heldig, leuk dat sound rush wat later mocht draaien, zwaar gegund!! Adaro en dp was stiekem best wel erg fijn. Gewoon lomp beuken, zoveel hadden we daar niet van deze avond. Partyraiser kan ik niks mee maar was wel gewoon lachen. 2 hele vette edits en dat laatste nummer :drool: kende m niet maar wat een geweld was dat.

Alleen darkraver was echt gewoon kut. 3e keer al dit jaar dat ik m de boel dood zie draaien. Rare house, r&b rap house shit. Laat hem gewoon met pensioen gaan.
Vond wel dat er maar weinig echte edits ofzo waren. Vaak werd er gewoon lukraak een hollandse meezinger ingeknald zonder enige vorm van mixen oid.

Maar sfeertje hing er echt wel. Iig om mij heen iedereen zien feesten en de ziggo bleef ook belachelijk lang vol staan. Meestal begint het rond 5:45 toch wel nadrukkelijk rustiger te worden maar om 7 uur was het nog steeds vol.
Vdk kaart gehalte, anabooltjes, blote lijven en kapjesvolk was echt miniem voor mijn gevoel, top dus!

Ziggo is wel een twijfelachtige locatie zeg. Geluid en temperatuur goed. Alleen die drankprijzen en water in bekers -.-

Afsluitend gewoon vet om eindelijk een keer te hebben meegemaakt maar zoals zoveel zeggen.... Q, voorlopig dit concept in de ijskast en iets nieuws verzinnen!
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten