Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Veel kutter is dat je water ook in een beker krijgt xd

Dat is bij ziggodome altijd geweest. Wij namen altijd van de aldi een leeg flesjes mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 12:54 
 
Hardtraxxer

Hoe waren de Alpha Twins?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Je krijgt dan 0,33 glas. 'amsterdammertje'
Pure oplichting.

Nou idd zeg dat is de juiste omschrijving :mad:

Kun je er wel van die waterzakken krijgen van Q-dance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
Hoe waren de Alpha Twins?


Die waren leuk :D heel veel oude tracks van Headhunterz voorbij horen komen.

Setje van Noisecontrollers was geweldig, wat een held :worship:

Daarvoor ook erg genoten van Sound Rush die Unknown Analoq - I Like Your Style er nog op klapte :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was Kraantje Pappie er nou ook? Ik zag hem op de snapchat van Q-dance voorbij komen namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Serendipitive schreef:
Was Kraantje Pappie er nou ook? Ik zag hem op de snapchat van Q-dance voorbij komen namelijk.


Nee, hij had de telefoon gestolen van diegene die de Snapchat van Q-Dance beheert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren een hele dikke remix gehoord van Abel - Onderweg, volgens mij werd ie gedraaid door Sound Rush (?)
Hoop dat ze deze sets online gooien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tevee schreef:
Gisteren een hele dikke remix gehoord van Abel - Onderweg, volgens mij werd ie gedraaid door Sound Rush (?)
Hoop dat ze deze sets online gooien!


nieuwe-tracks-hs/abel-onderweg-sound-rush-remix-t56974.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verder nog wat leuke edits gehoord?

Dit jaar niet geweest, maar ik kijk altijd wel uit naar die edits. Vorig jaar met Festuca en FeestDJRuthless bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 22:07 
 
Hardtraxx Newbie

Dat feestdjruthless was wel vet hoor haha wat een show met die gasten :p soundrush tracklist zag er wederom weer top uit zoals gewoonlijk. Ik vond atmozfears beetje tegenvallen met weinig edits..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TEEEEEEERING wat een avond!

Had ff 2 uur van te voren een kaartje gefikst wat niet heel makkelijk was :/
A2 heeft totaal niets exclusiefs gedaan zover ik het heb gehoord dan.

Daarna de opening met fucking FeestDJ.DR.Ruthless? xd
Dat was echt een gekkenhuis met die ballen werd er na een tijdje wel gek van maar goed...

Verder weet ik de volgorde niet maar Noisecontrollers :thumbsup:

Zaza-front was echt geweldig!
Die hebben echt moeite gestopt in de act :worship:

Uh ja verder weet ik t niet hoor ik had het in ieder geval naar mn zin :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2016 22:10 
 
Hardtraxx Addict

LevideBont schreef:
Dat feestdjdrruthless was wel vet hoor haha wat een show met die gasten :p soundrush tracklist zag er wederom weer top uit zoals gewoonlijk. Ik vond atmozfears beetje tegenvallen met weinig edits..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 08:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tracklist soundrush:
Tracklist:
01. Sound Rush - Froz3n
02. Showtek - Partylover (Sydney Mix)
03. Zware Jongens - Stil Aan De Overkant (Sound Rush XQ Holland Remix)
04. D-Block And S-te-Fan & F8trix - Beat As One
05. Sound Rush - Magical (Euphoria OST)
06. Marco Borsato - Dromen Zijn Bedrog (Sound Rush XQ Holland Remix)
07. Project One - Art Of Creation
08. Sound Rush - Unshakable (ft. Exilium)
09. Headhunterz - Colors
10. Gebroeders Ko - Schatje Mag Ik Je Foto (The Underdogs XQ Holland Remix)
11. Abject - In Our Memories (Frontliners Sweet Dreams Medley 2009 mix)
12. Sound Rush - The Ultimate Headhunterz Mashup (Met Vengaboys - Ibiza)
13. Sound Rush - Lifetime ('Slaap Kindje Slaap' Edit)
14. Sound Rush - Take Me Back (New Kids Vocal Edit)
15. Brennan Heart, Wildstylez, Frontliner, Max Enforcer - Lose My Mind On The Go (Sound Rush Mashup)
16. Abel - Onderweg (Sound Rush & RVB XQ Holland Remix)
17. Unknown Analoq (Aka. Brennan Heart) - Like Your Style
18. Sound Rush - TBA (Hard With Style Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was de uiteindelijke timetable?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 12:18 
 
Hardtraxx Addict

tourtje schreef:
A2 heeft totaal niets exclusiefs gedaan zover ik het heb gehoord dan.

Het was ook niet A2 maar alpha twins. Die naam gebruiken ze alleen voor hun classic sets.
Lastig om een nieuwe edit te draaien als je alleen classics draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
tourtje schreef:
A2 heeft totaal niets exclusiefs gedaan zover ik het heb gehoord dan.

Het was ook niet A2 maar alpha twins. Die naam gebruiken ze alleen voor hun classic sets.
Lastig om een nieuwe edit te draaien als je alleen classics draait.

Dan boek geen classic act op een XQ Holland feest. Je toon is trouwens weer heerlijk betweterig zeg voor maandagmiddag half 1.

Heerlijk setje Sound Rush. Meeste tijd in gestoken zo te horen. Heel vet ook die HHz mashup. Hoop dat ze volgend jaar ipv Adaro/DP gewoon nog een euforische act bij boeken. Wat een verschrikking zeg die teringherrie als je gewoon lekker vrolijke hardstylecarnavals-edits wil horen.

Nog nooit zo druk gezien in de Ziggo ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 12:58 
 
Hardtraxxer

Voor het eerst X-Qlusive Holland, echt een topavond gehad! Vond het in et begin al wel vrij druk, kwamen aan het einde van Alpha Twins binnen. Vond de set van FeestdjDr.Ruthless erg vermakelijk, had er niet al te veel van verwacht. Sound Rush was echt heerlijk, zelfde geldt Noisecontrollers en Zazafront. Ziggo Dome vind ik zelf een prima locatie, alleen bier €4.5 en water in glazen.. :thumbdown:

Darkraver en Partyraiser vielen me het meest tegen, kon hier vrij weinig mee. Verder echt een topavond gehad met over het algemeen een prima sfeer ^^. Zelf verder ook niet in de andere zalen geweest, had ook niet echt een idee hoe er te komen. Zaal 3 scheen wel echt een aanfluiting te zijn wat ik heb gehoord van anderen.

++Zazafront, Sound Rush, NC
+ FeestdjDrRuthless, DP&Adaro, muntjes terug wisselen voor €
- Water in glazen, drukte tot +/- 01:30
-- Darkraver, bier €4.5
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wat was de uiteindelijke timetable?


Ben er zelf niet geweest, maar wat ik er zo van mee heb gekregen:

22.00-23.00 Alpha Twins
23.00-00.30 FeestDJDR.Ruthless
00.30-01.30 Sound Rush
01.30-02.30 Noisecontrollers
02.30-03.30 Darkraver & Ransom
03.30-04.30 Atmozfears
04.30-05.15 Korsakoff & The Viper
05.15-05.45 ZazaFront
05.45-06.30 Adaro & Digital Punk
06.30-07.00 Partyraiser
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer erg gezellige avond gehad. :thumbsup:

+++Korsakoff & The Viper, wat ging dat lekker zeg! Klapte er best over.
++ Adaro & Digital Punk
- Water in bekers, had nog een drinkzak mee van Q-base. Deze mocht vorig jaar wel mee naar binnen nu helaas niet.
- Die opblaas dingen die op de grond bleven liggen waardoor er gewoon veel ruimte in beslag werd genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Serendipitive schreef:
Was Kraantje Pappie er nou ook? Ik zag hem op de snapchat van Q-dance voorbij komen namelijk.


Nee, hij had de telefoon gestolen van diegene die de Snapchat van Q-Dance beheert.



is dit kraantje pappie niet?
https://www.facebook.com/QdanceNederlan ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 18:03 
 
Hardtraxx Addict

TBA-ID schreef:
Weer erg gezellige avond gehad. :thumbsup:

+++Korsakoff & The Viper, wat ging dat lekker zeg! Klapte er best over.
++ Adaro & Digital Punk
- Water in bekers, had nog een drinkzak mee van Q-base. Deze mocht vorig jaar wel mee naar binnen nu helaas niet.
- Die opblaas dingen die op de grond bleven liggen waardoor er gewoon veel ruimte in beslag werd genomen.

Raar, q-dance zei op facebook dat het wel mocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest was het weer, een grote gezelligheid! Bij binnenkomst stond de fanfare al te spelen, nou toen kon de avond al niet meer stuk. Toen we de zaal binnenkwamen stond A2 te draaien en leek het net of we een gezellig café binnen kwamen lopen.

De prijzen waren trouwens bizar hoog. 4,5 euro voor een biertje is schandalig! Heeft Q-Dance hier dan niks over te zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
tourtje schreef:
A2 heeft totaal niets exclusiefs gedaan zover ik het heb gehoord dan.

Het was ook niet A2 maar alpha twins. Die naam gebruiken ze alleen voor hun classic sets.
Lastig om een nieuwe edit te draaien als je alleen classics draait.

Wat een ouderwets Miwer-geklets is dit weer zeg. Je kan toch gewoon een oude plaat pakken en daar een editje van maken ofzo. Kijk bijvoorbeeld naar Brennan & Heart - Hardstate channel (Thera's trololo edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2016 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk avondje gehad, show was iets minder dan vorig jaar maar sfeer maakte veel goed :)

Op tijd aanwezig en dus vanaf het begin bij Alpha Twins geweest, draaiden fijne classics, maar zat inderdaad weinig Hollands aan (een aantal keer "Kennen jullie deze nog?"), verder leuk setje en prima binnenkomer.
Daarna FeestDJDrRuthless, vorig jaar bleek FeestDJRuthless al een van de leukste sets en dit jaar maakten ze dat ook weer meer dan waar, leuke edits en een grote chaos (optreden van Kraantje Pappie was ook leuk).
Eindelijk een keer de kans gehad Sound Rush te zien, maar eerst als "verrassing" Henny Huisman, maakte de sfeer natuurlijk nog een stuk beter, vraag me alleen af of hij het zelf wel leuk vond :P
Sound Rush daarna was duidelijk veel moeite in gestoken, hele fijne edits en gewoon lekker euforisch setje. Ook Noisecontrollers daarna was erg fijn (Time Is Now Ecstatic Remix :loving: ).
In tegenstelling tot vele anderen vond ik Darkraver en Ransom wel leuk, ondanks dat het niet veel bijzonders was.
Sfeer leek daar echter wel een beetje in te zakken, maar dat probeerde Atmozfears weer een beetje omhoog te krikken, prima setje, maar naar mijn idee weinig bijzonders.
Korsakoff en The Viper hadden wat mij betreft een van de leukste sets van de avond, veel bekende hits die je ook op PussyLounge voorbij zou horen komen maar dit leek iedereen wel enorm te waarderen.
Zaza-Front was uiteraard ook fantastisch, die Delusion 2014 Edit gaat gewoon nooit vervelen. Was ook wel te verwachten dat hier die edit van Grote Dikke Bassplaat voorbij zou komen, maar dit begint ondertussen toch wel een beetje te vervelen..
Adaro & Digital Punk was ook weer erg vet, waar hun setjes normaal nog wel eens aan originaliteit ontberen vond ik het nu een welkome afwisseling tussen alle euforische en PussyLounge platen.
Partyraiser daarna kon ik weinig mee, beetje hersenloos beuken, maar had nog wat energie over dus die hebben we er nog maar even uitgegooid.

Kort samengevat:
++ FeestDJDrRuthless, Korsakoff & The Viper, Sound Rush
+ Adaro & Digital Punk, Zaza-Front, Noisecontrollers, Alpha Twins
+- Atmozfears, Darkraver & Ransom
- Partyraiser
-- Drankprijzen

Daarnaast was het wel eens leuk dat er eigenlijk weinig opbouw in de timetable zat, gewoon een lekker afwisselende avond waardoor de sfeer over het algemeen ook de hele avond gewoon goed bleef :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 00:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Leuk avondje gehad, show was iets minder dan vorig jaar maar sfeer maakte veel goed :)

Op tijd aanwezig en dus vanaf het begin bij Alpha Twins geweest, draaiden fijne classics, maar zat inderdaad weinig Hollands aan (een aantal keer "Kennen jullie deze nog?"), verder leuk setje en prima binnenkomer.
Daarna FeestDJDrRuthless, vorig jaar bleek FeestDJRuthless al een van de leukste sets en dit jaar maakten ze dat ook weer meer dan waar, leuke edits en een grote chaos (optreden van Kraantje Pappie was ook leuk).
Eindelijk een keer de kans gehad Sound Rush te zien, maar eerst als "verrassing" Henny Huisman, maakte de sfeer natuurlijk nog een stuk beter, vraag me alleen af of hij het zelf wel leuk vond :P
Sound Rush daarna was duidelijk veel moeite in gestoken, hele fijne edits en gewoon lekker euforisch setje. Ook Noisecontrollers daarna was erg fijn (Time Is Now Ecstatic Remix :loving: ).
In tegenstelling tot vele anderen vond ik Darkraver en Ransom wel leuk, ondanks dat het niet veel bijzonders was.
Sfeer leek daar echter wel een beetje in te zakken, maar dat probeerde Atmozfears weer een beetje omhoog te krikken, prima setje, maar naar mijn idee weinig bijzonders.
Korsakoff en The Viper hadden wat mij betreft een van de leukste sets van de avond, veel bekende hits die je ook op PussyLounge voorbij zou horen komen maar dit leek iedereen wel enorm te waarderen.
Zaza-Front was uiteraard ook fantastisch, die Delusion 2014 Edit gaat gewoon nooit vervelen. Was ook wel te verwachten dat hier die edit van Grote Dikke Bassplaat voorbij zou komen, maar dit begint ondertussen toch wel een beetje te vervelen..
Adaro & Digital Punk was ook weer erg vet, waar hun setjes normaal nog wel eens aan originaliteit ontberen vond ik het nu een welkome afwisseling tussen alle euforische en PussyLounge platen.
Partyraiser daarna kon ik weinig mee, beetje hersenloos beuken, maar had nog wat energie over dus die hebben we er nog maar even uitgegooid.

Kort samengevat:
++ FeestDJDrRuthless, Korsakoff & The Viper, Sound Rush
+ Adaro & Digital Punk, Zaza-Front, Noisecontrollers, Alpha Twins
+- Atmozfears, Darkraver & Ransom
- Partyraiser
-- Drankprijzen

Daarnaast was het wel eens leuk dat er eigenlijk weinig opbouw in de timetable zat, gewoon een lekker afwisselende avond waardoor de sfeer over het algemeen ook de hele avond gewoon goed bleef :)

Haha +1 dat alles wat iedereen kut vond jij nou juist leuk vond :thumbup:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten