Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:07 
 
Hardtraxx Newbie

Feest: X-Qlusive Holland
Datum: 01-10-2016
Tijd: 22:00 - 07:00
Locatie: Ziggodome
Leeftijd: 18+
Ticketsale: TBA
Prijs: TBA

Line-up:
DE FEESTTENT
Adaro & Digital Punk
Alpha2
Atmozfears
Darkraver & Ransom
Feestdjdr.ruthless
Korsakoff & The Viper
Noisecontrollers
Partyraiser
Sound Rush
Zaza-Front Live
Hosted By: DV8

HET BUURTHUIS
Amada
Bass Chaserz
Ignition
Jones
LIP DJ
Hosted By: Tellem
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:08 
 
Hardtraxx Addict

Jammer, als ze dit ieder jaar gaan doen is er niet zoveel speciaals meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoeft van mij ook niet elk jaar idd, ook al heb ik me super vermaakt de laatste twee keer. Overigens vlak na Q-Base en De Tijdmachine, dus dat wordt wel keuzes maken.

Edit: Wat is je bron trouwens? Kan er niks over vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel aanwezig maar ik had gehoopt op een X Qlusive legends part 2 -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:14 
 
Hardtraxxer

Na vorig jaar zeker wel weer aanwezig hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm, ze konden beter nog 1/2 jaartjes wachten voor een nieuwe editie, nu gaat het speciale voor mij er een beetje af...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik hem zelfs over sla dit jaar! Vorig jaar was het fantastisch omdat het ook speciaal voelde inderdaad, de sfeer was geweldig en het was allemaal leuk bedacht. Maar hoeft van mij niet elk jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Edit: Wat is je bron trouwens? Kan er niks over vinden.


Uit Defqon krantje
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het zo snel na elkaar weer gehouden word. Zag liever dat dit concept 1x per 3/5 jaar zou zijn.
Maar ik ben toch niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ook al is het twee keer achter elkaar, ik ben weer aanwezig! Wat een geweldig feest was dat vorig jaar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist vet dat het ieder jaar wordt gehouden. En is 1 keer per jaar tegenwoordig niet meer exclusief? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Juist vet dat het ieder jaar wordt gehouden. En is 1 keer per jaar tegenwoordig niet meer exclusief? :P


Er moet toch iets te klagen zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er weer bij! Al ben ik wel benieuwd of die sfeer nog steeds zo goed zal zijn als vorig jaar.
Heb er echt van genoten toen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 13:36 
 
Artiest

Zekerheidje, een van de gezelligste feestjes vorig jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3x bij xq holland geweest en is altijd echt tof feest maar ben dit jaar waarschijnlijk niet aanwezig.. Beetje makkelijk de koe leeg melken dit.. om het maar even in termen te houden. Daarnaast is het te snel achter q-base en tijdmachine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 13:54 
 
Hardtraxxer

Waarschijnlijk ook niet aanwezig, zal waarschijnlijk te veel lijken op de vorige editie. Jammer dat ze hier niet 2/3 jaartjes mee wachten :thumbdown: Er zijn daarnaast genoeg andere concepten die Q had kunnen laten terugkomen. Een Ziggo Dome krijg je ook wel gevuld met een 'Tijdmachine' concept bijvoorbeeld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ivo024 schreef:
Waarschijnlijk ook niet aanwezig, zal waarschijnlijk te veel lijken op de vorige editie. Jammer dat ze hier niet 2/3 jaartjes mee wachten :thumbdown: Er zijn daarnaast genoeg andere concepten die Q had kunnen laten terugkomen. Een Ziggo Dome krijg je ook wel gevuld met een 'Tijdmachine' concept bijvoorbeeld..


Een Qlubtempo mogen ze er ook nog wel één keer exclusief inknallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 14:38 
 
Hardtraxxer

ivo024 schreef:
Waarschijnlijk ook niet aanwezig, zal waarschijnlijk te veel lijken op de vorige editie. Jammer dat ze hier niet 2/3 jaartjes mee wachten :thumbdown: Er zijn daarnaast genoeg andere concepten die Q had kunnen laten terugkomen. Een Ziggo Dome krijg je ook wel gevuld met een 'Tijdmachine' concept bijvoorbeeld..


O nee XQ Holland mag niet want dat was er een jaar geleden ook al dus ja dan maar een Tijdmachine concept want die zijn er niet genoeg goed idee ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

En dan straks na het feest met zijn allen janken dat we er niet bij waren ala X-Qlusive Legends :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TimoGhijsens schreef:
O nee XQ Holland mag niet want dat was er een jaar geleden ook al dus ja dan maar een Tijdmachine concept want die zijn er niet genoeg goed idee ja

Jij snapt het punt.....

XQ eind van het jaar was altijd ieder jaar een ander thema. Nu doen ze dezelfde voor de 3 keer in 4 jaar. Net als dat Defqon ieder jaar het thema 'Dragonblood' zou hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht hebben ze nu zo iets ontzettend geniaals gevonden dat ze eigenlijk niet kunnen wachten.
Of ze, melken inderdaad, het concept te snel uit wantja munnie en vorig jaar ook goed.

Stel, ze hebben een hhz geboekt, dan willen ze niet te snel wachten zodat andere organisaties (mocht z'n gedachte omslaan) hem eerder boeken.
Dus in beide opzichten misschien wel logisch, maar zou ruk zijn als ze vanwege het goed draaiende concept deden. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 15:17 
 
Hardtraxxer

Jullie doen net alsof het feest 4x per jaar gehouden wordt.. Ik ben er iig weer bij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht dat het niet de standaard was het meerdere malen achter elkaar te herhalen, maar juist ook avonden voor artiesten er doorheen? Nog geen XQ geweest dus wellicht aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

100 % aanwezig , Mijn 1 jarig feest jubileum vieren waar het allemaal begon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 18:15 
 
Hardtraxx Addict

sonnebloem schreef:
Dacht dat het niet de standaard was het meerdere malen achter elkaar te herhalen, maar juist ook avonden voor artiesten er doorheen? Nog geen XQ geweest dus wellicht aanwezig.

De XQ in feb is altijd van een arties die in oktober had altijd een ander thema (holland/een label/italie etc)
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten