Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 18:21 
 
Hardtraxxer

Prima Line up! Wordt sowieso weer genieten :love: maar als psyko punkz nog oude tracks gaat draaien kan het nog dikker uitpakken :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat Ran-D presents: We Rule the Night is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 22:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als het nou bijvoorbeeld in de HmH ofzo was geweest had ik hier denk wel naar toe gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als het nou bijvoorbeeld in de HmH ofzo was geweest had ik hier denk wel naar toe gegaan


:bomb: :surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 11:54 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Als het nou bijvoorbeeld in de HmH ofzo was geweest had ik hier denk wel naar toe gegaan

Ja idd, ik ook! Ik vraag me trouwens wèl af hoe ze het qua weersomstandigheden/temperatuur enzo willen doen..
Is er ooit eerder zo'n feestje geweest in het stadion van AZ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 01:51 
 
Hardtraxxer

Hofjing schreef:
TiMOTHYb schreef:
Als het nou bijvoorbeeld in de HmH ofzo was geweest had ik hier denk wel naar toe gegaan

Ja idd, ik ook! Ik vraag me trouwens wèl af hoe ze het qua weersomstandigheden/temperatuur enzo willen doen..
Is er ooit eerder zo'n feestje geweest in het stadion van AZ?


Het schijnt nu dat AZ op die avond een voetbal wedstrijd heeft, Maar volgens mij is de locatie van deze wedstrijd verplaatst naar de HMH
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel vreemd dat er op de afbeelding van Q-dance nog HMH staat, terwijl het vanaf januari AFAS heet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 10:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
wootum schreef:
Phuture Noize dus naar Roughstate?


Als je het zo leest in de aankondiging zou je haast denken van wel!


Ik geef m groot gelijk!

Dikke line up!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
Wel vreemd dat er op de afbeelding van Q-dance nog HMH staat, terwijl het vanaf januari AFAS heet


Denk dat de dat doen voor de buitenlanders die komen, die schieten totaal in paniek omdat ze niet weten waar het anders is
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phuture Noize staat ookal op de Xxlerator Roughstate line-up dus zal wel niet lang meer duren tot het officieel is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
Phuture Noize staat ookal op de Xxlerator Roughstate line-up dus zal wel niet lang meer duren tot het officieel is!


meer dan verdient iniedergeval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ran-D heeft een prima linupje geleverd! Heb gelijk kaartjes gekocht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 16:58 
 
Hardtraxxer

Vette line-up! Zal hier waarschijnlijk aanwezig zijn, ligt eraan hoeveel vrienden ik kan meekrijgen/hoeveel geld ik over heb voor een ticket (€50,- is niet niks). Iemand die weet hoe hard de ticketverkoop gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G4H gaan een 'classic' set doen, toch wel lache om Evolution Complete/Put it On enzo weer eens te horen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
G4H gaan een 'classic' set doen, toch wel lache om Evolution Complete/Put it On enzo weer eens te horen :$


Gunz 4 Hire schreef:
Yow Gangsters,
Now you get to decide which classic Gunz tracks we will play in our live act at X-Qlusive Ran-D. Let us know what your favorite Gunz track is! We will drop the most voted tracks at X-Qlusive.
See you at X-Qlusive Gangsters! #G4HBesttrack
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

En dan mensen die typen: No Mercy en Plata O Plomo :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom nou weer mensen laten kiezen, gemiddelde publiek zat nog op in de brugklas toen ze begonnen vgm :lol:

Laat ze nou gewoon zelf eens wat vergeten plaatjes pakken, en dan ook gewoon Struggle for Existence en andere Ran-D vs Adaro tracks, dan kun je je huidige publiek nog eens laten horen waar ze vandaan komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorrow, De Weg Kwijt, Uprising bootleg, Struggle for Existence. Hell, gewoon die set van Qlimax 2011 opnieuw doen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon 2 x als gunz for hire gaan. 1 x met de oude tracks en 1 x met de nieuwe :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Sorrow, De Weg Kwijt, Uprising bootleg, Struggle for Existence. Hell, gewoon die set van Qlimax 2011 opnieuw doen. :$


RT, toen G4H nog speciaal was :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Sorrow, De Weg Kwijt, Uprising bootleg, Struggle for Existence. Hell, gewoon die set van Qlimax 2011 opnieuw doen. :$


Niet persee qlimax 2011, maar gewoon voordat adaro oorproblemen kreeg, daarna is het fout gegaan met de gunz4hire tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Sorrow, De Weg Kwijt, Uprising bootleg, Struggle for Existence. Hell, gewoon die set van Qlimax 2011 opnieuw doen. :$


In for the kill bootleg, heb die set zo vaak geluisterd :love:

hopelijk draaien ze die avond ook inside my head. Aan het begin van die no mercy tour hadden ze n storm - time to burn (Gunz for Hire remix/bootleg), jammer dat ze die ook maar n paar keer gedraaid hebben, die was echt gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Koen schreef:
Joey schreef:
Sorrow, De Weg Kwijt, Uprising bootleg, Struggle for Existence. Hell, gewoon die set van Qlimax 2011 opnieuw doen. :$


Niet persee qlimax 2011, maar gewoon voordat adaro oorproblemen kreeg, daarna is het fout gegaan met de gunz4hire tracks


Sinds Adaro zijn gehoorproblemen is het geheel fout gegaan met de hardstyle scene. Ze paste zich aan ipv door te gaan waar ze mee bezig waren.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten