Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance schreef:
X-QLUSIVE RAN-D | THE NIGHT REVEALED

http://www.q-dance.com/global/news/deta ... vealed-nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg veel acts.. Ben benieuwd wie nou waar draait (zaal 1 en 2).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat alles tot en met Villain & Da Syndrome op de poster in zaal 1 staat en de rest in zaal 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 14:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Ik denk dat alles tot en met Villain & Da Syndrome op de poster in zaal 1 staat en de rest in zaal 2


Dus Ran-D presents: We rule the night is zaal 2? Denk het niet haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Koen schreef:
Ik denk dat alles tot en met Villain & Da Syndrome op de poster in zaal 1 staat en de rest in zaal 2


Dus Ran-D presents: We rule the night is zaal 2? Denk het niet haha


dat vroeg ik me nu ook al af na het lezen van die q-dance site :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koen schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Koen schreef:
Ik denk dat alles tot en met Villain & Da Syndrome op de poster in zaal 1 staat en de rest in zaal 2


Dus Ran-D presents: We rule the night is zaal 2? Denk het niet haha


dat vroeg ik me nu ook al af na het lezen van die q-dance site :/


Idd lekker vaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Tijd om samen met Mister Kickroll je kickroll skills te testen. D-Sturb mag dan wel een nieuw gezicht zijn binnen de RAW scene, maar bewijzen hoeft hij zich niet meer. Met zijn epische remix van ‘Menace’ en dikke solo tracks als ‘Until It’s Gone’ en ‘Ready to Roll’ laat deze nieuwkomer keer op keer zijn kwaliteiten zien. Ook 2017 is goed begonnen voor D-Sturb, want hij heeft net zijn collab met Ran-D afgemaakt. Nu is de enige vraag die resteert: “Are you ready to roll?”


Mister Kickroll. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Citaat:
Tijd om samen met Mister Kickroll je kickroll skills te testen. D-Sturb mag dan wel een nieuw gezicht zijn binnen de RAW scene, maar bewijzen hoeft hij zich niet meer. Met zijn epische remix van ‘Menace’ en dikke solo tracks als ‘Until It’s Gone’ en ‘Ready to Roll’ laat deze nieuwkomer keer op keer zijn kwaliteiten zien. Ook 2017 is goed begonnen voor D-Sturb, want hij heeft net zijn collab met Ran-D afgemaakt. Nu is de enige vraag die resteert: “Are you ready to roll?”


Mister Kickroll. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Leuk marketingtekstje
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Raven schreef:
Mees-89 schreef:
Ik ga al 10 jaar naar feesten maar de allereerste set van Gunz 4 Hire @ Decibel 2011 was de vetste set die ik ooit van mn leven heb gehoord. Enkel "gangsters don't dance" was toen bekend. Daarna al die onbekende hits gehoord. Man man ik vergeet dat nooit meer. Die set had echt alles : ^^

Wie van jullie was hier ook bij?

Ik, ook een hoogtepunt voor mij. Stonden ook behoorlijk veel dj's in de tent.


Ja Coone, B-front, Audiofreq die voor mijn neus stonden om te kijken wat er allemaal ging gebeuren.
Audiofreq ging helemaal uit zn plaat! Haha mooi was dat!

Ik weet nog goed. Die intro met 'gangsters don't dance', eerste paar seconden was het geluid zo slecht! Heel de tent ging fluiten! En toen kwam de mid-intro :drool: . Geluid ging tandje bij!

Die reactie van het publiek toen. Dat vergeet ik nooit meer. Jullie moeten de youtube filmpjes eens checken van de opening waarin dat gebeurd. Kippevel toen!


Je ziet hier vanaf 2.30 ook vol B-Front in beeld haha.

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie van jullie was hier ook bij?[/quote]
Ik, ook een hoogtepunt voor mij. Stonden ook behoorlijk veel dj's in de tent.[/quote]

Ja Coone, B-front, Audiofreq die voor mijn neus stonden om te kijken wat er allemaal ging gebeuren.
Audiofreq ging helemaal uit zn plaat! Haha mooi was dat!

Ik weet nog goed. Die intro met 'gangsters don't dance', eerste paar seconden was het geluid zo slecht! Heel de tent ging fluiten! En toen kwam de mid-intro :drool: . Geluid ging tandje bij!

Die reactie van het publiek toen. Dat vergeet ik nooit meer. Jullie moeten de youtube filmpjes eens checken van de opening waarin dat gebeurd. Kippevel toen![/quote]

Je ziet hier vanaf 2.30 ook vol B-Front in beeld haha.

[/quote]

Ja ik stond hier toen vlak achter! Je hoort idd gejuich maar hier was het ook echt gemeend! Bij de gearbox praktijken krijg ik het idee dat het een soort parodie aan het worden is, dat zodra een kickje erin knalt die wat anders klinkt je moet gaan juichen ofzo. Totaal niet spontaan :s

Anyway dit was echt zo bruut! Ook om het feit dat deze sound gewoon compleet nieuw was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom er inderdaad niet echt wijs uit wie nu waar draait. Kijk in ieder geval uit naar Gunz For Hire (Hopelijk de oude platen die ik leuk vind), Ran-D back in time, Phuture Noize en Psyko Punkz. Kan altijd wel gevarieerde setjes neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 18:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zouden er mensen kaarten kopen op basis van die alinea's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 18:16 
 
Hardtraxxer

Ben wel benieuwd hoe goed de kaartverloop loopt, zou gezien de vele reclame wel eens tegen kunnen vallen. Hoor in mijn eigen omgeving eigenlijk ook niemand over dit feest terwijl alle XQ's normaal erg populair zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 21:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Ben wel benieuwd hoe goed de kaartverloop loopt, zou gezien de vele reclame wel eens tegen kunnen vallen. Hoor in mijn eigen omgeving eigenlijk ook niemand over dit feest terwijl alle XQ's normaal erg populair zijn.


Denk idd dat deze vies tegenvalt. Vandaag ook weer alle dj's die persoonlijk het event promoten op alle kanalen.

Achja meer ruimte..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Ik ga al 10 jaar naar feesten maar de allereerste set van Gunz 4 Hire @ Decibel 2011 was de vetste set die ik ooit van mn leven heb gehoord. Enkel "gangsters don't dance" was toen bekend. Daarna al die onbekende hits gehoord. Man man ik vergeet dat nooit meer. Die set had echt alles : ^^

Wie van jullie was hier ook bij?

Dit was echt een van de vetste feestmomenten die ik ooit mee heb gemaakt!
Wat een sfeer hing er toen! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi om te zien de beelden van Gunz for Hire. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 van de weinige edities van Decibel waar ik bij was, en ik vond het nodig om lekker bij de main te hangen, stom om dat te missen :lol:

Wel B-Front - Virus voor 't eerst gehoord daar :drool: met een mensen massa waar 99% stil stond :lol:

Sommige van die filmpjes blijven gewoon legendarisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
met een mensen massa waar 99% stil stond :lol:


Tsja, dat heb je nu eenmaal op mainstages. jammer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 23:36 
 
Hardtraxxer

Prachtig moment was dat 1e keer gunz for hire. Moeite doen om je vrienden over te halen. En nu spreekt iedereen er nog over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 00:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Twijfel twijfel twijfel... De maandag erna gelijk tentamenweek, maar wil deze toch eigenlijk niet missen. Zit te denken om een kaartje te kopen en die eventueel last minute nog op ticketswap te zetten als ik toch echt mijn tijd nog aan studeren moet besteden.

Weet iemand nog hoe dat met B-Front zat? Het was wel uitverkocht volgens Q-Dance, maar ook op ticketswap? En kan iemand hier misschien een goede inschatting maken of ik mijn kaartje tegen die tijd eventueel nog kwijt raak? (Zonder al te veel verlies) :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 00:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

paulipop schreef:
Twijfel twijfel twijfel... De maandag erna gelijk tentamenweek, maar wil deze toch eigenlijk niet missen. Zit te denken om een kaartje te kopen en die eventueel last minute nog op ticketswap te zetten als ik toch echt mijn tijd nog aan studeren moet besteden.

Weet iemand nog hoe dat met B-Front zat? Het was wel uitverkocht volgens Q-Dance, maar ook op ticketswap? En kan iemand hier misschien een goede inschatting maken of ik mijn kaartje tegen die tijd eventueel nog kwijt raak? (Zonder al te veel verlies) :innocent:


In dat geval zou ik er geen kopen als ik jou was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paulipop schreef:
Twijfel twijfel twijfel... De maandag erna gelijk tentamenweek, maar wil deze toch eigenlijk niet missen. Zit te denken om een kaartje te kopen en die eventueel last minute nog op ticketswap te zetten als ik toch echt mijn tijd nog aan studeren moet besteden.

Weet iemand nog hoe dat met B-Front zat? Het was wel uitverkocht volgens Q-Dance, maar ook op ticketswap? En kan iemand hier misschien een goede inschatting maken of ik mijn kaartje tegen die tijd eventueel nog kwijt raak? (Zonder al te veel verlies) :innocent:


Volgens mij was het één of twee dagen vtv uitverkocht maar er stonden nog veel kaartjes op ticketswap. In de loop van de avond zelf werden al deze kaarten verkocht dus het was uiteindelijk helemaal uitverkocht. Moeilijk om in te schatten hoe dat nu verloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paulipop schreef:
Twijfel twijfel twijfel... De maandag erna gelijk tentamenweek, maar wil deze toch eigenlijk niet missen. Zit te denken om een kaartje te kopen en die eventueel last minute nog op ticketswap te zetten als ik toch echt mijn tijd nog aan studeren moet besteden.

Weet iemand nog hoe dat met B-Front zat? Het was wel uitverkocht volgens Q-Dance, maar ook op ticketswap? En kan iemand hier misschien een goede inschatting maken of ik mijn kaartje tegen die tijd eventueel nog kwijt raak? (Zonder al te veel verlies) :innocent:


Ik heb echt exact hetzelfde. Ik heb 1 mondelinge tentamen om mn minor af te sluiten, en dit zal plaatsvinden op maandag, donderdag of vrijdag.. als het nou op een donderdag of vrijdag is, is het best te doen. Maar niet op een maandag :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Tentamen kun je herkansen, feestje niet

(Ja ik heb ondertussen al 2 jaar studievertraging opgelopen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Tentamen kun je herkansen, feestje niet

(Ja ik heb ondertussen al 2 jaar studievertraging opgelopen)


Haha keurig, *high five*
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten