Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paulipop schreef:
Twijfel twijfel twijfel... De maandag erna gelijk tentamenweek, maar wil deze toch eigenlijk niet missen. Zit te denken om een kaartje te kopen en die eventueel last minute nog op ticketswap te zetten als ik toch echt mijn tijd nog aan studeren moet besteden.

Weet iemand nog hoe dat met B-Front zat? Het was wel uitverkocht volgens Q-Dance, maar ook op ticketswap? En kan iemand hier misschien een goede inschatting maken of ik mijn kaartje tegen die tijd eventueel nog kwijt raak? (Zonder al te veel verlies) :innocent:


Gewoon naar feestje gaan. Zelf al teveel gemist door dit geouwehoer. En dan uiteindelijk balen dat je niet bent geweest. Overkomt me nu gelukkig niet meer. Gewoon schijt hebben en dan komt het goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoogstwaarschijnlijk aanwezig hier. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 01:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Haha thanks allemaal voor het meedenken. Ik denk dat ik toch van de week maar een kaartje ga halen. Een feestje missen en daar achteraf spijt van hebben is inderdaad heel kut.

Dan maar komende week even extra lang doorwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch maar kaartjes gehaald. Dus aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel het HMH gaat nu dus "Rebirth" mee zingen? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Heel het HMH gaat nu dus "Rebirth" mee zingen? :corn:

Wat is het HMH?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Royvn_ schreef:
Heel het HMH gaat nu dus "Rebirth" mee zingen? :corn:

Wat is het HMH?


:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 13:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wacht wel even tot de kaartjes dippen naar tussen de 30 en 40 eurotjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na lang wikken en wegen toch besloten te gaan ondanks mn tentamen :p
Line up is echt bizar goed :D

Nu hopen dat mn darmontsteking die ik vandaag heb opgelopen op tijd weer weg is... :(

Ben heel benieuwd naar de time table en indeling! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer of Broken Balance (Nura mag ook) komen jullie aub met Warm Up setje a la XQ B-Front :drool: ?

Zou heel graag een mix hebben van alle Ran-D platen zoals ze laatst stonden opgeschreven bij Beste Track van:

Heren wie oh wie :yay: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 16:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik had het graag gedaan echter ligt mijn laptop met mijn muziek er op bij de maker en verwacht deze pas volgende week terug, dus dan zou het heel kortdag worden.

EDIT: Net een mailtje binnen dat mijn laptop gerepareerd is en binnen 3 dagen binnenkomt. Dus ik kan er nog wel mee bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 15:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sorry ik moet overslaan, deadlinedag voor de schoolrapporten komt eraan, en ik heb als vanouds weer alles uitgesteld tot het laatste moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wacht wel even tot de kaartjes dippen naar tussen de 30 en 40 eurotjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

Nura :cry: ? Je bent mijn laatste hoop :/

OT:
https://www.instagram.com/p/BPKoxNdgpM-/ :love:

Die Ran-D is mij toch een partij druk in de studio voor XQ :thumbsup:

Volgens mij met echte elke artiest op de line up een collab :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 17:47 
 
Hardtraxxer

Vgm gaat de kaartverkoop niet denderend of wel? Ziek veel reclame overal
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 17:51 
 
Hardtraxxer

Als zelfs een hele rits andere artiesten al 'gedwongen' worden reclame te maken via hun eigen kanalen, is dat waarschijnlijk niet echt een best teken nee :P

Enigszins begrijpelijk, vorige XQ's hadden allemaal wel iets unieks waar je echt naar uitkeek vaak. De echte 'hier moet ik heen' factor ontbreekt een beetje bij dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 17:51 
 
Hardtraxxer

dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Als zelfs een hele rits andere artiesten al 'gedwongen' worden reclame te maken via hun eigen kanalen, is dat waarschijnlijk niet echt een best teken nee :P


Ik begin me er zelfs een beetje aan te ergeren.. Ik kan FB nog niet openen of er staat een gesponsorde advertentie mbt XQ Ran-D..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Svennn schreef:
Als zelfs een hele rits andere artiesten al 'gedwongen' worden reclame te maken via hun eigen kanalen, is dat waarschijnlijk niet echt een best teken nee :P


Ik begin me er zelfs een beetje aan te ergeren.. Ik kan FB nog niet openen of er staat een gesponsorde advertentie mbt XQ Ran-D..


Hahaa valt ook op idd! Maar ze moeten wel....
X-Qlusive heeft ook een nadeel wat betreft vaste bezoekers... Doordat elk jaar een ander artiest er staat welke een andere stijl heeft dan de vorige kun je nooit vast zeggen of je er volgend jaar weer heen gaat. Het lijkt me organisatorisch gezien gewoon enorm gissen wat op dat moment wel of niet aanslaat. De line up ligt je of ligt je gewoon niet. Bij een event als intents/supremacy of andere gaan mensen vaak op basis van hun ervaringen (soms ongeacht de line up). Dat kan nu natuurlijk niet...

Ik heb er wel zin :). Beetje plek is okee haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 21:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Svennn schreef:
Als zelfs een hele rits andere artiesten al 'gedwongen' worden reclame te maken via hun eigen kanalen, is dat waarschijnlijk niet echt een best teken nee :P


Ik begin me er zelfs een beetje aan te ergeren.. Ik kan FB nog niet openen of er staat een gesponsorde advertentie mbt XQ Ran-D..

Nou idd, wordt er echt niet goed van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook een kaartje gehaald... weet alleen niet of ik er nou zo heel veel zin in heb. Maar vaak worden dat onverwacht toch de leukste avonden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gun Ran-D wel een uitverkochte X-Qlusive, lijkt me echt een toffe, aardige kerel. Mooi om te zien hoe blij en enthousiast hij is in zn #roadtoxq op social media. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 16:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een gare timetable. Had Phuture Noize dan ff in zaal 1 solo gezet. Maar nee, in zaal 2 tegelijk met B-Front en 'We rule the night'.. Iemand die me kan vertellen hoe groot zaal 2 is?

Wel chill dat D-sturb mooi in zaal 2 staat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D Presents The Future.
Als Ran-D mee draait, 4 man voor een half uurtje :lol:
Anders alsnog maar 3 nummers pp.

Ook raar dat Ran-D bij zowel DP & HD als E-Force & A2 niet mee draait. Laatste is logisch, maar 2 maal niet meedraaien op je eigen XQ niet (3 keer als hij niet bij The Future mee draait).
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten