Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
TBA-ID schreef:
-


Dan ga je gewoon gr.



:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
TSFH schreef:
Was X-Qlusive B-Front wel uitverkocht dan?

Jup, een aantal dagen van tevoren


Ook vorig jaar was het met zwaar veel moeite 'uitverkocht'. Het staat tussen haakjes omdat het niet altijd uitverkocht is. Ook vorig jaar was er nog ruimte eigenlijk. X-qlusive (artiesten) is echt een drama de afgelopen jaren qua aantallen...

Wel sneu voor Ran-D idd. Is toch in mijn ogen een van de grondleggers van de huidige Raw-scene :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeft toch niet perse een wanhoopsactie te zijn? Misschien zijn er nog een aantal kaarten en proberen ze die zo kwijt te raken.

En waarom moet een evenement altijd uitverkocht raken? Maakt toch geen fuck uit of er nog 150 kaarten over zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 19:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Maakt tovh geen fuck uit if er nog 150 kaarten over zijn

150*75 is toch meer dan 10000 euro. Is weer een DJ die je er van kunt betalen. Dus ik denk dat 150 kaarten wel degelijk uitmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
yowan schreef:
Maakt tovh geen fuck uit if er nog 150 kaarten over zijn

150*75 is toch meer dan 10000 euro. Is weer een DJ die je er van kunt betalen. Dus ik denk dat 150 kaarten wel degelijk uitmaken.

Een dj van 10000 euro? Ja joh? Ik vraag 25 euro voor een uurtje.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Een dj van 10000 euro? Ja joh? Ik vraag 25 euro voor een uurtje.. :lol:


Afzetter! Pleur een kratje bier onder de booth en je hebt voor onbepaalde tijd 2Faced op je line-up staan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor 10000 kan je denk ik bijna de hele lineup betalen van deze xq xd

Zelfs al is maar 90% verkocht uiteindelijk,het zal wel een mooi feest worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 22:31 
 
Hardtraxxer

Wootum zit echt wel goed hoor. Ik sprak een keer een organisator voor een hemelvaart feest met een hardstyle stage. Hij moest €10.000 betalen voor 1,5 uur Frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 22:41 
 
Hardtraxxer

ShatterDJ schreef:
Wootum zit echt wel goed hoor. Ik sprak een keer een organisator voor een hemelvaart feest met een hardstyle stage. Hij moest €10.000 betalen voor 1,5 uur Frontliner


:lol:

Dat geloof je toch niet zelf hoop ik, max 2k ofso per optreden. Wat al veel zou zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10.000 lijkt mij ook wel een beetje overdreven. Dacht dat de prijsklasses over het algemeen toch wel een stuk lager lagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
10.000 lijkt mij ook wel een beetje overdreven. Dacht dat de prijsklasses over het algemeen toch wel een stuk lager lagen.

De groten in die scene gaan echt wel die kant op. Locaal feest had 12,5k als budget. Radical konden ze niet laten komen want dan konden ze op de andere dagen niets meer boeken.

Bovendien heeft hier op het forum ergens ooit gestaan dat delete bijv 4000 kost. Als ik me niet vergis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
ShatterDJ schreef:
Wootum zit echt wel goed hoor. Ik sprak een keer een organisator voor een hemelvaart feest met een hardstyle stage. Hij moest €10.000 betalen voor 1,5 uur Frontliner


:lol:

Dat geloof je toch niet zelf hoop ik, max 2k ofso per optreden. Wat al veel zou zijn...


Hahah ik organiseer zelf ook en geloof mij die 10.000 euro voor 1,5 frontliner kan echt wel kloppen ;)
Je moest eens weten wat sommige artiesten vragen.. er zijn een paar hardstyle acts die er zelfs overheen gaan qua bedrag.

Voor 2k heb je niet eens een headliner uit de scene :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 23:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er was een aantal jaar geleden ook een lijst naar buiten verschenen met prijzen. Een titan was toen geloof ik rond de 600, maar dan praat ik over een jaar of 4 geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Er was een aantal jaar geleden ook een lijst naar buiten verschenen met prijzen. Een titan was toen geloof ik rond de 600, maar dan praat ik over een jaar of 4 geleden.

Toen stond titan ook nog niet op grote podia. In 2013 stond die nog ergens vroeg op de avond in de 2e zaal van XQ Holland draaien. Volgens mij zat hij toen nog niet een bij fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 00:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daarmee bedoel ik dus alleen maar te zeggen dat die 10.000 voor een headliner niet zo vreemd is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 00:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Daarmee bedoel ik dus alleen maar te zeggen dat die 10.000 voor een headliner niet zo vreemd is


Het zijn ook maar een handjevol die echt rond die bedragen of hoger vragen. Maar de andere grote jongens kosten echt vele duizenden euro's :p

Goodlife haha :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 02:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
ShatterDJ schreef:
Wootum zit echt wel goed hoor. Ik sprak een keer een organisator voor een hemelvaart feest met een hardstyle stage. Hij moest €10.000 betalen voor 1,5 uur Frontliner


:lol:

Dat geloof je toch niet zelf hoop ik, max 2k ofso per optreden. Wat al veel zou zijn...


Norther66 schreef:
Voor 10000 kan je denk ik bijna de hele lineup betalen van deze xq xd

Zelfs al is maar 90% verkocht uiteindelijk,het zal wel een mooi feest worden :)


yannickvk schreef:
10.000 lijkt mij ook wel een beetje overdreven. Dacht dat de prijsklasses over het algemeen toch wel een stuk lager lagen.


Ignorance is bliss. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 02:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap even niet waar je op doelt Seneeq :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 02:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Privéfeestje met Armin van Buuren, heb wel eens gehoord dat hij 18k vraagt voor een uur draaien, maar ik kan er echt faliekant naast zitten of het verkeerd gehoord hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 02:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Privéfeestje met Armin van Buuren, heb wel eens gehoord dat hij 18k vraagt voor een uur draaien, maar ik kan er echt faliekant naast zitten of het verkeerd gehoord hebben.


Not sure if...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een jaar of 5 geleden hebben we met een vriendengroep The Prophet willen boeken maar die vroeg 5k destijds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Een jaar of 5 geleden hebben we met een vriendengroep The Prophet willen boeken maar die vroeg 5k destijds.

Voor een 8 uur durende set dan toch? Een normale mens moet hier 2/3 maanden voor werken. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 10:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
ULTIMO schreef:
Een jaar of 5 geleden hebben we met een vriendengroep The Prophet willen boeken maar die vroeg 5k destijds.

Voor een 8 uur durende set dan toch? Een normale mens moet hier 2/3 maanden voor werken. :huh:

3 maanden? Karige baan heeft 'een normale mens' dan :lol:

Maar vergeet niet dat dit bedrag inclusief 21% btw is, het boekingsagentschap een hap eruit neemt, er loonheffing wordt ingehouden en de dj zelf ook nog eens gewoon inkomstenbelasting moet betalen. Oh ja, en dj's natuurlijk niet veel vaker betaald werken dan af en toe een gig in het weekend. Dat uurtje draaien vereist natuurlijk sowieso meer tijd dan een uur omdat er ook nog eigen producties, edits etc verwacht worden.

edit:oh, ik vergeet de belastingen voor bedrijven en een pensioenplan :surrender: en de gigantische investering in studio (risico+afschrijving).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5k valt me nog mee, the Prophet moet toch wel 1 vd grootverdieners zijn?

Zou me niks verbazen als je voor een Radical oid zo 15k moet betalen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Helicaze schreef:
ULTIMO schreef:
Een jaar of 5 geleden hebben we met een vriendengroep The Prophet willen boeken maar die vroeg 5k destijds.

Voor een 8 uur durende set dan toch? Een normale mens moet hier 2/3 maanden voor werken. :huh:

3 maanden? Karige baan heeft 'een normale mens' dan :lol:

Ik heb het over een nettoloon uiteraard.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten