Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Helicaze schreef:
ULTIMO schreef:
Een jaar of 5 geleden hebben we met een vriendengroep The Prophet willen boeken maar die vroeg 5k destijds.

Voor een 8 uur durende set dan toch? Een normale mens moet hier 2/3 maanden voor werken. :huh:

3 maanden? Karige baan heeft 'een normale mens' dan :lol:

Maar vergeet niet dat dit bedrag inclusief 21% btw is, het boekingsagentschap een hap eruit neemt, er loonheffing wordt ingehouden en de dj zelf ook nog eens gewoon inkomstenbelasting moet betalen. Oh ja, en dj's natuurlijk niet veel vaker betaald werken dan af en toe een gig in het weekend. Dat uurtje draaien vereist natuurlijk sowieso meer tijd dan een uur omdat er ook nog eigen producties, edits etc verwacht worden.

edit:oh, ik vergeet de belastingen voor bedrijven en een pensioenplan :surrender: en de gigantische investering in studio (risico+afschrijving).


Booking fees die je opvraagt zijn altijd exclusief BTW (6% overigens) en bij bijna alle booking agencies ook exclusief booking fee (15-20% afhankelijk van agency).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oké, dan was ik niet goed op de hoogte. Maar ik blijf het geen totaal absurd bedrag vinden tbh, zeker in het geval van The Prophet.

Misschien een leuk topic voor Bouke z'n Hardtraxx University?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
5k valt me nog mee, the Prophet moet toch wel 1 vd grootverdieners zijn?

Zou me niks verbazen als je voor een Radical oid zo 15k moet betalen...


Haha nee! Hij is echt wel wat minder dan Frontliner (wat hier genoemd werd)..
Maar radical is een dure jongen ja :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom de kaartverkoop zo tegenvalt. In principe is er met de datum niet veel mis: 3 weken na oud & nieuw en 2 weken voor HB. Op zich toch prima te doen. En de fanbase van zowel Ran-D als G4H is toch aardig groot lijkt me..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand hier die geweest is, hoe was het?

Denk dat de markt gewoon enorm verzadigd is, en mensen liever kiezen voor een feest dat ze zo'n 40 euro minder kost. Vind het wel lullig voor Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Iemand hier die geweest is, hoe was het?

Denk dat de markt gewoon enorm verzadigd is, en mensen liever kiezen voor een feest dat ze zo'n 40 euro minder kost. Vind het wel lullig voor Ran-D.


goeiemorgen delt-a :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Iemand hier die geweest is, hoe was het?


Not sure if..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: ga je lekker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Iemand hier die geweest is, hoe was het?

Denk dat de markt gewoon enorm verzadigd is, en mensen liever kiezen voor een feest dat ze zo'n 40 euro minder kost. Vind het wel lullig voor Ran-D.


Hoog vdk gehalte, er liepen zelfs mensen die dachten dat het volgende week pas was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha kut. Volgende week beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat betreft de bedragen die Dj's krijgen..

Hierin kan een verschil gemaakt worden tussen met name Q-Dance en overige organisaties. Q-Dance is natuurlijk wereldwijd de grootste promoter voor artiesten. Draai je op Defqon, XQlusive of Qlimax, dan wordt er op alle mogelijk manieren voor jou reclame gemaakt. Dit betekent dat Q-Dance bij lange na niet de hoofdprijs betaalt voor artiesten. Als 'vergoeding' krijgt de artiest kort door de bocht heel veel gratis reclame.

Als het om geld gaat is het voor een Wildstylez dus veel beter om pak 'm beet een uurtje op Jingleballs te draaien (voor een bedrag van 10 a 15 duizend euro) in plaats van voor Q-Dance (voor een bedrag van 2 a 4 duizend euro). Ik weet niet hoe het precies zit met B2S als organisatie en de bedragen die zij aan artiesten geven. Hun promotierange is natuurlijk vele malen minder dan Q-Dance.

Alleen voor de grote internationale namen kom je rond de 10k a 15k (Wildstylez, Noisecontrollers, RR, G4H etc). Daarna gaan de bedragen al vrij snel naar beneden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Alleen voor de grote internationale namen kom je rond de 10 a 15 euro (Wildstylez, Noisecontrollers, RR, G4H etc). Daarna gaan de bedragen al vrij snel naar beneden.


Een hoer is duurder :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En gewoon een vrouw nog veel duurder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
kevin-field schreef:
Alleen voor de grote internationale namen kom je rond de 10 a 15 euro (Wildstylez, Noisecontrollers, RR, G4H etc). Daarna gaan de bedragen al vrij snel naar beneden.


Een hoer is duurder :thumbsup:


k, ik zal het aanpassen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 20:47 
 
Hardtraxxer

Deanster schreef:
ShatterDJ schreef:
Wootum zit echt wel goed hoor. Ik sprak een keer een organisator voor een hemelvaart feest met een hardstyle stage. Hij moest €10.000 betalen voor 1,5 uur Frontliner


:lol:

Dat geloof je toch niet zelf hoop ik, max 2k ofso per optreden. Wat al veel zou zijn...

Blijf jij maar lachen en die 2k in je hoofd houden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is dit? De Hardtraxx Administratie afdeling? :huh:

Wie van hier is er uberhaupt aanwezig volgende week?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Fallen schreef:
Wat is dit? De Hardtraxx Administratie afdeling? :huh:

Wie van hier is er uberhaupt aanwezig volgende week?


Ik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 01:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Fallen schreef:
Wat is dit? De Hardtraxx Administratie afdeling? :huh:

Wie van hier is er uberhaupt aanwezig volgende week?


Ik ben nog aan het twijfelen, 2 voetbalwedstrijden ervoor, een maat vroeg of ik naar panic meeging en mijn energie wil ik ook conserveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

The Fallen schreef:
Wat is dit? De Hardtraxx Administratie afdeling? :huh:

Wie van hier is er uberhaupt aanwezig volgende week?


Mee eens!! Wat een geneuzel ;) Persoonllijk denk ik dat XQ zijn shine/status/bijzonderheid bij het grote publiek verloren heeft. Zoals ik al eerder melden is XQ mij nog nooit tegengevallen omdat het evenementen zijn van hoog niveau (Imo :) )

Sinds XQ Brennen Heart loopt het al niet lekker (Frontliner zaal verkleind, B-Front laat uitverkocht en nu mogelijk een tegenvallende kaartverkoop). Las hier iets over cancelen maar dat zie ik nooit gebeuren, er is waarschijnlijk al meer verkocht dan wij denken.

Pas als artiesten beginnen met acties op FB om kaarten te winnen dan weet je dat het goed mis is ;)

Lijkt hier ook wel of het kaartenfiasco van Freaqshow mee speelt bij mensen om nu een kaartje te halen. Mensen hebben een instelling van:''Ja ik wil heel graag maar wacht mooi tot het goedkoper is''. Deze instelling snap ik prima, je kan je geld maar 1x uitgeven, maar zorgt mogelijk ook voor een hoop onnodige commotie.

Zie persoonlijk dit eigenlijk als het begin van van het einde van het dure kaartje tijdperk, kaarten zijn te duur en de mensen pikken het niet meer door het enorme aanbod en TicketSwap

Al met al kijk ik echt enorm uit naar a.s. zaterdag, van onze hele groep gaan we een avond echt alleen met de mannen, alle vriendinnen blijven thuis :thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 13:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb het idee dat ongeveer 60/70% van de kaarten verkocht is. Je ziet Ticketswap ook veel aanbod voor een lage prijs, dat geeft meestal al zo'n indicatie. Dat is natuurlijk ook een rede om reclame te maken, gezien het feit dat men ze daar veel goedkoper haalt en je je bezoekersaantal er niet mee omhoog haalt.

Woensdag komt de laptop terug en de hele dag vrij, verwacht nog een warm-ukje te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Al met al kijk ik echt enorm uit naar a.s. zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb laatst met MostWanted Dj's zitten mailen om een impressie te krijgen hoeveel het nou een beetje zal kosten. Ze baseren de prijs op locatie, hoeveel man je verwacht (ik zei zo'n 100-200 man), datum.

Ik vroeg een prijs voor de artiesten als Act of Rage, Sub Sonik, D-Sturb.

Kwam er op neer dat dat ongeveer 1500 euro zal kosten.

Maar goed, heel erg zin in zaterdag! Even kijken nog wanneer ik een uitstapje naar zaal 2 ga maken aangezien die line up ook wel lekker is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er staan 3.200 op aanwezig op Facebook. Hoeveel man gaan er in de HMH/AFAS Live.

Heb er ondertussen wel zin in gekregen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm ik dacht 5500

Zin begint nu wel te komen :D
Kijk heel erg uit naar zn classic set :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten