Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 23:35 
 
Hardtraxxer

Thommy schreef:
Er staan 3.200 op aanwezig op Facebook. Hoeveel man gaan er in de HMH/AFAS Live.

Heb er ondertussen wel zin in gekregen ja.


Volgens wikipedia 5500 in de grote zaal en 700 voor de kleine zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Woensdag komt de laptop terug en de hele dag vrij, verwacht nog een warm-ukje te maken


:worship: :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 09:57 
 
Hardtraxxer

Wat zou die We rule the night set nou zijn?

Zou het stiekem z'n album zijn, waar Ran-D de laatste net iets te vaak naar hint? Expres zeggen dat dit iets voor de toekomst is, om ons op het verkeerde been te zetten en dan ineens op XQ een aankondiging met album showcase? Dat zou DIK zijn! :drool:

Hoeft natuurlijk nog niet meteen te releasen, dus nog wat tijd voor verbetering en afmaken van tracks.
Als ik het zo zie, heeft Ran-D iets van 4 collabs lopen toch? 2 remixes klaar en sowieso Zombies en Band of Brothers als solo tracks. Aangevuld met nog wat solo tracks heb je al snel een album vol..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevv1990 schreef:
Wat zou die We rule the night set nou zijn?

Zou het stiekem z'n album zijn, waar Ran-D de laatste net iets te vaak naar hint? Expres zeggen dat dit iets voor de toekomst is, om ons op het verkeerde been te zetten en dan ineens op XQ een aankondiging met album showcase? Dat zou DIK zijn! :drool:

Hoeft natuurlijk nog niet meteen te releasen, dus nog wat tijd voor verbetering en afmaken van tracks.
Als ik het zo zie, heeft Ran-D iets van 4 collabs lopen toch? 2 remixes klaar en sowieso Zombies en Band of Brothers als solo tracks. Aangevuld met nog wat solo tracks heb je al snel een album vol..


Zou wel kei vet zijn idd! Denk dat dit voor hem ook het juiste moment is om er een te maken, heb het idee dat hij heel veel nieuwe muziek heeft gemaakt in de aanloop naar X-Qlusive. Achteraf gezien had B-front dit vorig jaar ook moeten doen :x .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks te klagen over B-Front, hij heeft in 2016 verspreid een paar steengoeie tracks uitgebracht die allemaal bij m'n favoriete platen van het jaar horen + een paar redelijke B-Freqz tracks. Heb dat liever dan een album met 15 tracks waar een deel matig of niet boeiend is.

Dat is van toepassing op zoveel albums van 2016, A2/DP bijvoorbeeld ook, hadden stuk voor stuk een paar enorm goeie en enorm kutte tracks op die cd staan, de kutte raken toch wel weer in de vergetelheid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Niks te klagen over B-Front, hij heeft in 2016 verspreid een paar steengoeie tracks uitgebracht die allemaal bij m'n favoriete platen van het jaar horen + een paar redelijke B-Freqz tracks. Heb dat liever dan een album met 15 tracks waar een deel matig of niet boeiend is.

Dat is van toepassing op zoveel albums van 2016, A2/DP bijvoorbeeld ook, hadden stuk voor stuk een paar enorm goeie en enorm kutte tracks op die cd staan, de kutte raken toch wel weer in de vergetelheid :P


B-front kan geen matige platen maken, dus dat was geen probleem geweest :x P.s. B-front heeft de afgelopen tijd ook zoveel muziek gemaakt dat er een paar platen in de vergetelheid zijn geraakt: Wich wolf to feed, rock now, we are one, endless path en witch om er al een paar te noemen, underworld en one by one hoor je nu ook steeds minder. Komt simpelweg gewoon omdat hij zoveel goede tracks in een korte tijd heeft geproduceerd denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebeurt dit niet bij elke release? Nu hebben ze tenminste "hun moment" gehad, dat heb je een stuk minder als je een album uitbrengt denk ik.

We Are One was rond de release gewoon een enorme hit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

Over We Rule The Night:
‘We Rule The Night’ is a new musical project that I’ve been working on. There’s going to be a lot of new tunes coming your way and I will even drop some of this new material at X-Qlusive during the live-act!

Over de avond zelf:
''Well, on the night there’s going to be a mixture of tracks from the past, present and future. I want to ask every artist to not only play new tracks, but also some classics! I think this mentality fits the X-Qlusive really well as the concept is also about the history of an artist and not to mention, I think the fans also want to hear the classics!''

Besides that, the whole night and the energy is going to be great; I want the people to experience the energy of every set and playing older tracks is a really big part of that.


Bron: Interview van Alive @ Night
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 11:10 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Over We Rule The Night:
‘We Rule The Night’ is a new musical project that I’ve been working on. There’s going to be a lot of new tunes coming your way and I will even drop some of this new material at X-Qlusive during the live-act!

Dan zou het, in theorie, best kunnen. Ik word echt helemaal leip als 't echt zo zou zijn (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Gebeurt dit niet bij elke release? Nu hebben ze tenminste "hun moment" gehad, dat heb je een stuk minder als je een album uitbrengt denk ik.

We Are One was rond de release gewoon een enorme hit.


Jaa persoonlijk zou ik het dan vetter vinden dat dit de vergeten tracks op n album zouden zijn, denk dat dit qua populairiteit van de tracks niet veel verschil had gemaakt. Daarnaast denk ik dat B-front na zijn x-qlusive nog genoeg heeft geproduceerd om het hele jaar door interessant te blijven. Maarja ieder zijn eigen mening haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran

Was het niet juist B-Front die had gezegd geen album te willen maken omdat er dan vaak maar 3/4 platen blijven hangen bij mensen en de rest in vergetelheid raakt? En daarom juist alles los te willen releasen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Was het niet juist B-Front die had gezegd geen album te willen maken omdat er dan vaak maar 3/4 platen blijven hangen bij mensen en de rest in vergetelheid raakt? En daarom juist alles los te willen releasen?


Volgens mij heeft hij idd n tijdje geleden zoiets gezegd, daarom ga ik er eigenlijk ook niet van uit dat dit ooit gaat gebeuren haha. Bedoelde eigenlijk meer dat ik het vet had gevonden als hij het had gedaan.
In die Q&A met hardtraxx n paar jaar terug gaf hij trouwens wel n paar keer aan ooit n album te willen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevv1990 schreef:
Wat zou die We rule the night set nou zijn?

Zou het stiekem z'n album zijn, waar Ran-D de laatste net iets te vaak naar hint? Expres zeggen dat dit iets voor de toekomst is, om ons op het verkeerde been te zetten en dan ineens op XQ een aankondiging met album showcase? Dat zou DIK zijn! :drool:

Hoeft natuurlijk nog niet meteen te releasen, dus nog wat tijd voor verbetering en afmaken van tracks.
Als ik het zo zie, heeft Ran-D iets van 4 collabs lopen toch? 2 remixes klaar en sowieso Zombies en Band of Brothers als solo tracks. Aangevuld met nog wat solo tracks heb je al snel een album vol..


Ik denk dat hij z'n nieuwe tracks in die liveset dropt.

Trouwens wat is Band of Brothers vet zeg.. Hij gebruikt dit stijltje al sinds FCK EDM maar weet toch elke keer iets nieuws te vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 10:01 
 
Hardtraxxer

Zin in! :yay:
Hoop dat Psyko Punkz begint met early hardstyle. Dat deden jones en luna vorig jaar ook. Toen wist je gelijk dit wordt genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Valt me ook wel op dat er de laatste tijd heel veel interviews online komen met Ran-D. Is dat bij elke X-Qlusive zo geweest of zou het zijn om de ticketsale wat op te krikken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 10:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Valt me ook wel op dat er de laatste tijd heel veel interviews online komen met Ran-D. Is dat bij elke X-Qlusive zo geweest of zou het zijn om de ticketsale wat op te krikken?


Denk indd voor de ticket sales
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Valt me ook wel op dat er de laatste tijd heel veel interviews online komen met Ran-D. Is dat bij elke X-Qlusive zo geweest of zou het zijn om de ticketsale wat op te krikken?


Was vorig jaar met X-Qlusive B-Front ook wel. Natuurlijk is ticketsale een reden, maar het is natuurlijk niet elke dag dat een dj een 'solo' nacht krijgt in de AFAS. Vooral voor de meer lokale bladen/kranten is dit bijzonder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 17:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoop het echt voor hem maar denk niet dat het zo is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Morgen is het "uitverkocht"
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 17:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bijna 100 kaarten aangeboden op Ticketswap, denk t niet inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ReMcOrE schreef:
Broken Balance schreef:
Bijna 100 kaarten aangeboden op Ticketswap, denk t niet inderdaad.

als een particulier ze aanbiedt, zijn ze voor Q-dance gewoon verkocht lijkt me :)


Als er echt zoveel vraag is dat het gaat uitverkopen dan zouden er niet zoveel tickets op ticketswap staan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 19:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Inderdaad, waarom tickets kopen voor de volle bak als ze 15 euro goedkoper zijn op ticketswap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Morgen is het "uitverkocht"


Idd, standaard marketingtrucje..
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten