Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 09:41 
 
Hardtraxx Veteran

StevenvanKuijk schreef:
Positief verrast over de locatie. Had niet gedacht dat het zo groot zou zijn. Pluspunten voor ANDY SVGE en The Pitcher, erg lekkere sets! Voor de rest eigenlijk niets dan voorspelbare standaard setjes gehoord. Met uitzondering van SZP. Ik vraag me dan ook echt af wanneer Freqz bijvoorbeeld eens stoppen met alsmaar die zelfde hitjes te draaien.

Verder vond ik het contrast tussen hardstyle en freestyle ook echt te groot. Verder minpunten voor de beveiliging. Een vechtpartij met op een gegeven moment zelfs een complete moshpit helemaal achterin de zaal, en geen beveiliging te bekennen. Zelfs na een paar minuten niet. :huh:
Ja ik was echt super verbaasd hoe dat nou zo lang heeft door kunnen gaan. En even verderop escaleerde het bijna direct weer bij de kluisjes met die zelfde debielen of vrienden er van.

Ik weet natuurlijk niet hoe dit tot stand kwam dus misschien had er wel een een hele goede reden om tot slaan over te gaan maar goed doe dat lekker buiten het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 09:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja godver, het liep nu relatief 'goed' af. Maar dit kan toch gewoon niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 10:20 
 
Hardtraxx Veteran

Wel vet dat Frequencerz trouwens wederom Formula VIP draaide. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steven vond het leuk. After is nog gaande.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
misschien had er wel een een hele goede reden om tot slaan over te gaan


Dat is er nooit... Zijn allemaal volwassen daar, gedraag je dan ook naar je leeftijd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
RTM93 schreef:
misschien had er wel een een hele goede reden om tot slaan over te gaan


Dat is er nooit... Zijn allemaal volwassen daar, gedraag je dan ook naar je leeftijd :/

Ja heb je ook gewoon gelijk in.



yannickvk schreef:
Steven vond het leuk. After is nog gaande.

@ huize kuijk ?
Ik open ook nog een laatste biertje en dan schei ik er wel mee uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
@ huize kuijk ?


Bent welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
RTM93 schreef:
@ huize kuijk ?


Bent welkom.

Op die uitnodiging wil ik in de toekomst best op ingaan. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
RTM93 schreef:
@ huize kuijk ?


Bent welkom.


Groesbeek was et he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Als dit de gemiddelde sfeer met carnaval is waar ze in Limburg zo trots op zijn dan maak ik mij wel zorgen.

Ik heb nooit carnaval gevierd in Brabant of Limburg maar ik durf toch wel met vrij veel zekerheid te zeggen dat die sfeer toch wel een stuk beter is dan wat jij beschrijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Nou ga met gemengde gevoelens terug naar boven de rivieren.
Als dit de gemiddelde sfeer met carnaval is waar ze in Limburg zo trots op zijn dan maak ik mij wel zorgen.


Echte carnaval wordt niet bij XXlerator of welk ander hardstyle evenement gevierd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
RTM93 schreef:
Nou ga met gemengde gevoelens terug naar boven de rivieren.
Als dit de gemiddelde sfeer met carnaval is waar ze in Limburg zo trots op zijn dan maak ik mij wel zorgen.


Echte carnaval wordt niet bij XXlerator of welk ander hardstyle evenement gevierd. :P

Snap ik maar een groot aantal bezoekers leken rechtstreeks van de plaatselijke carnaval festiviteiten uit de omgeving te komen. Op de fiets, ladder zat.

Anyway, Er liep echt veel volk dat uit een totaal anders slaghout was gesneden dan normaal op zo'n feest tegen kom. En dat heeft toch bij vlagen mijn beeld van de sfeer beïnvloed.


Verder wil ik ook er niet teveel woorden aan vuil maken want heb persoonlijk gewoon een leuke avond gehad met de mensen met wie ik was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke avond gehad. Verkleed losgaan is wel lachen. Was zelf als snorkelaar en was fijn met schepnet aan het maaien. Nieuwe tracks van SZP zijn weer top. Bass train :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Leuke avond gehad. Verkleed losgaan is wel lachen. Was zelf als snorkelaar en was fijn met schepnet aan het maaien. Nieuwe tracks van SZP zijn weer top. Bass train :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Was zelf als snorkelaar en was fijn met schepnet aan het maaien.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 05:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wel vet dat Frequencerz trouwens wederom Formula VIP draaide. :cool:

Echt? Zoiets zou ik nooit verwachten haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja dat was voor mij ook even een wtf-momentje. Trouwens erg te spreken over het geluid, dat zit daar altijd wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
RTM93 schreef:
Wel vet dat Frequencerz trouwens wederom Formula VIP draaide. :cool:

Echt? Zoiets zou ik nooit verwachten haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
yowan schreef:
RTM93 schreef:
Wel vet dat Frequencerz trouwens wederom Formula VIP draaide. :cool:

Echt? Zoiets zou ik nooit verwachten haha

Hadden Frequencerz vorige week ook in Lucky gedraaid voor het eerst. En Niels gaf na die tijd aan toen ik er naar vroeg dat ze hem doorgestuurd hadden gekregen. En hij werd goed ontvangen dus zouden hem vaker draaien :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Positief verrast over de locatie. Had niet gedacht dat het zo groot zou zijn. Pluspunten voor ANDY SVGE en The Pitcher, erg lekkere sets! Voor de rest eigenlijk niets dan voorspelbare standaard setjes gehoord. Met uitzondering van SZP. Ik vraag me dan ook echt af wanneer Freqz bijvoorbeeld eens stoppen met alsmaar die zelfde hitjes te draaien.

Verder vond ik het contrast tussen hardstyle en freestyle ook echt te groot. Verder minpunten voor de beveiliging. Een vechtpartij met op een gegeven moment zelfs een complete moshpit helemaal achterin de zaal, en geen beveiliging te bekennen. Zelfs na een paar minuten niet. :huh:
Ja ik was echt super verbaasd hoe dat nou zo lang heeft door kunnen gaan. En even verderop escaleerde het bijna direct weer bij de kluisjes met die zelfde debielen of vrienden er van.

Ik weet natuurlijk niet hoe dit tot stand kwam dus misschien had er wel een een hele goede reden om tot slaan over te gaan maar goed doe dat lekker buiten het feest.


StevenvanKuijk schreef:
Ja godver, het liep nu relatief 'goed' af. Maar dit kan toch gewoon niet :/


Zodra het gemeld of gezien word door hun zullen ze er echt niet direct tussen vliegen om het te stoppen. Gouden regel in de beveiliging is eigen veiligheid eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
anabole henkies


Vind dit zelf vaak de chillste lui
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

kingxxl schreef:
RTM93 schreef:
anabole henkies


Vind dit zelf vaak de chillste lui

Ontbloot lichaam of veel te strakke hemdjes, lopen er bijna allemaal alleen om gezien te worden. Al meerdere keren meegemaakt dat ze hinderlijk om mijn vriendin gaan bewegen en schreeuwen om aandacht. Of flauwe opmerkingen maken over hoeveel beter hun zouden zijn voor mijn vriendin. Vaak bewegen ze zich als stormram door de menigte. En als ze al dansen dan hebben ze 8 vierkante meter ruimte nodig.

Ik heb ooit èèn keer een goed gesprek met zo'n figuur gehad maar echt werkelijk elke keer als je er een tegen komt is een van bovenstaande ergenissen voor mij van toepassing.


Kan zijn natuurlijk dat jij er misschien in je vrienden kringen een aantal kent dat je een andere mening bent toegedaan, dan hoop ik die nog een keer tegen te komen op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 08:50 
 
Hardtraxxer

@RTM, hoor dat inderdaad best vaak, zelf gelukkig nooit last van, vind het altijd wel prima lui. Ooit eens 1 gehad die een beetje vervelend deed, toen maakte ik een opmerking over het gebergte op z'n rug en dat die misschien wat minder moest spuiten aaand he was gone xd

Nu stoor ik me sowieso niet zo snel aan anderen op een feest, maar ik heb liever dat soort lui dan van die schijt buitenlanders. En ook daar zitten genoeg chille thssen. Denk dat het ook een kwestie is van hoe je jezelf op stelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon jaloers dat je zelf nie zo breed geboren ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Gewoon jaloers dat je zelf nie zo breed geboren ben


''Spuit in je reet, 2x zo breed''
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten