Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ontbloot lichaam of veel te strakke hemdjes, lopen er bijna allemaal alleen om gezien te worden. Al meerdere keren meegemaakt dat ze hinderlijk om mijn vriendin gaan bewegen en schreeuwen om aandacht. Of flauwe opmerkingen maken over hoeveel beter hun zouden zijn voor mijn vriendin. Vaak bewegen ze zich als stormram door de menigte. En als ze al dansen dan hebben ze 8 vierkante meter ruimte nodig.

Afbeelding

Echt, hoe dat soort gasten naar je kijken (ben een meisje, even voor de duidelijkheid), bah. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deef schreef:
Denk dat het ook een kwestie is van hoe je jezelf op stelt.


That's the spirit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

StevenvanKuijk schreef:
Deef schreef:
Denk dat het ook een kwestie is van hoe je jezelf op stelt.


That's the spirit ^^

Kip en het ei verhaal....

Algemeen bekend is wel dat bij de meesten ook maar enige vorm van fatsoen ontbreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet ze direct laten zien wie het alfa mannetje is. Het beste kun je dit doen door met hun vrouwelijke aanhang te paren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Deef schreef:
Denk dat het ook een kwestie is van hoe je jezelf op stelt.


That's the spirit ^^

Kip en het ei verhaal....

Algemeen bekend is wel dat bij de meesten ook maar enige vorm van fatsoen ontbreekt.


Ik zou eerder zeggen een enkele ipv de meesten. Ik ken zelf niet van die types, maar onder het volk wat ik op festivals spreek zitten vaak zat anabolengasten zonder shirt. Ja, er zitten er zat tussen die 'pinsirren', maar als je er vervolgens mee praat zijn het heel vaak relaxte gasten, die helemaal geen show-off willen zijn. Heb in 5 jaar feesten (gemiddeld 15 feesten per jaar) maar 1x meegemaakt dat die anabolenfiguren echt hinderlijk waren en vrouwen in onze groep lastig vielen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Je moet ze direct laten zien wie het alfa mannetje is. Het beste kun je dit doen door met hun vrouwelijke aanhang te paren.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik merk zelf dat deze 'irrtante vriendinversierende anabolegasten' voornamelijk op freestyle feesten á la Pussylounge rondlopen. Hardstyle feesten natuurlijk ook, maar idd, als je met ze praat zijn het vaak prima gasten. Dat bepaalde stereotype hebben mensen al vaak veel te snel in hun hoofd als iemand een beetje breed is en z'n shirt uit heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 18:19 
 
Hardtraxx Elite

Vaak zijn 't juist onzekere jochies. Laatst ergens een gesproken en hij keek me de hele tijd al vuil aan. Toen vroeg ik of er wat was, toen zei die heel vriendelijk nee, hoezo? Toen gesprek gehad en de halve avond met 'm gezopen alsof ik hem al jaren kende :P

Maar goed, overal zitten rotte appels tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
kingxxl schreef:
RTM93 schreef:
anabole henkies


Vind dit zelf vaak de chillste lui

Ontbloot lichaam of veel te strakke hemdjes, lopen er bijna allemaal alleen om gezien te worden. Al meerdere keren meegemaakt dat ze hinderlijk om mijn vriendin gaan bewegen en schreeuwen om aandacht. Of flauwe opmerkingen maken over hoeveel beter hun zouden zijn voor mijn vriendin. Vaak bewegen ze zich als stormram door de menigte. En als ze al dansen dan hebben ze 8 vierkante meter ruimte nodig.

Ik heb ooit èèn keer een goed gesprek met zo'n figuur gehad maar echt werkelijk elke keer als je er een tegen komt is een van bovenstaande ergenissen voor mij van toepassing.


Kan zijn natuurlijk dat jij er misschien in je vrienden kringen een aantal kent dat je een andere mening bent toegedaan, dan hoop ik die nog een keer tegen te komen op feesten.

Dat klinkt wel als nare lui ja. Zelf nog nooit meegemaakt. In mijn beleving zijn die extreem brede gasten altijd met een groep hun eigen feestje aan het bouwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Freqz die Euphoria origineel draaide :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Freqz die Euphoria origineel draaide :worship:



Misschien hebben ze dan toch hier op Hardtraxx mee gelezen. Was veel kritiek op dat ze steeds maar weer hun standaard lijstje draaien, en nu komt er hier overal voorbij dat ze veel Delete platen en dus bv een Euphoria draaien.

Alleen maar positief natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 16:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Svbtwee schreef:
Je moet ze direct laten zien wie het alfa mannetje is. Het beste kun je dit doen door met hun vrouwelijke aanhang te paren.

:lol:


Zie je m al opboksen tegen die anabolen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat standaardlijstje draaien ze nog steeds hoor, tracks als Wolfpack, Getting Off en Uber mashup, vooral op de grote podia. Echter hebben ze altijd van dit soort tracks die het goed die ze dan een tijdje draaien (Die slowly en Silent crimes bijvoorbeeld)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten