Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, indoor wordt de kube! Locatie is echt hartstikke gaaf, direct aan de waal op een oud industrieterrein met uitzicht op de bruggen van Nijmegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijp
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Lijp

Heb jij nou je naam laten aanpassen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yes, had in 2013 m'n eigen naam gebruikt, daarna lang niet actief geweest, en kon vervolgens geen ander account aanmaken ivm m'n e-mailadres. Zodoende maar een name change aangevraagd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verkies Hardshock toch ruim boven dit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Verkies Hardshock toch ruim boven dit. :P


:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook hier aanwezig in deze drukke april. Nu hopen dat ze t niet voor elkaar krijgen om Delete en Mind Dimension tegelijk te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfelde nog om te gaan maar neigde er meer naar om niet te gaan. Met die weersverwachtingen ga ik daar denk ik geen spijt van krijgen haha. Maar wie weet dat het nog beter gaat worden en dat ik misschien nog last-minute ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Resonance heeft de contest gewonnen

https://soundcloud.com/resonancenl/resonance-dj-contest-demo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj's met om en nabij 300 likes laten winnen vind ik al een positief iets :D Geen idee wat voor setje het was? Maar tof dat onbekenden ook eens kans maken!

Zelf vergeten mee te doen :lol: schiet mij maar lek, zijn ze actief hier? Anders gefeliciteerd als jullie dit lezen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timetable
Area 1 – by E-Force
14:00 – 15:00 Resonance (winner DJ Contest)
15:00 – 16:00 RVAGE
16:00 – 17:30 Luna & Digital Punk
17:30 – 18:30 Sub Zero Project
18:30 – 19:15 Live: E-Force
19:15 – 20:15 Warface
20:15 – 21:15 D-Sturb
21:15 – 21:45 Live: War Force
21:45 – 22:45 Radical Redemption
22:45 – 00:00 Delete & Rebelion
Hosted by Nolz

Area 2 – by Hard News
14:00 – 15:00 Raiden
15:00 – 16:00 Deluzion
16:00 – 17:00 Invector
17:00 – 18:00 Prefix & Density
18:00 – 19:00 Bass Chaserz
19:00 – 20:00 Unresolved
20:00 – 21:00 Luminite & Rooler
21:00 – 22:00 D-Verze & Infirium
22:00 – 23:00 Malice
23:00 – 00:00 Mind Dimension
Hosted by MC Livid

Natuurlijk staan Mind Dimension en Delete tegelijk.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Shit man. Lastige keuze, delete is wel een van m'n favorietjes maar samen met rebelion wordt het minder interessant als set zijnde. Denk dat ik daarom toch voor Mind dimension ga om nog een beetje waardig af te sluiten met dikke vette Spoon sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Shit man. Lastige keuze, delete is wel een van m'n favorietjes maar samen met rebelion wordt het minder interessant als set zijnde. Denk dat ik daarom toch voor Mind dimension ga om nog een beetje waardig af te sluiten met dikke vette Spoon sounds.

Zou ik ook doen. Word niet goed van die combinatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik weet niet waarom, maar had eigenlijk verwacht dat E-Force een paar btb setjes zou draaien. Of eerder gezegd gehoopt. Zoals B-Front zondag. Nu krijg je een drie kwartier gevuld aan album tracks waarvan je 2/3 al kent en een War Force :D

Niks mis mee, maar heb E-Force en deels de platen van zijn album achtereenvolgend op HB, Qapital en Rebirth al gehoord en had eigenlijk gehoopt om ook nog eens wat andere platen van hem te horen, o.a. illusion en dergelijke
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een E-Force early set, net zoals die van B-Front afgelopen zondag, zou ook wel leuk geweest zijn. Past voor m'n gevoel alleen wat minder bij de doelgroep van dit feest.

Heel blij dat Infirium & D-Verze wat later staan, aangezien ik eerst moet voetballen. Echter is het nog maar de vraag of ik ga, aangezien ik even erg krap met de centen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 22:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:

JAAAAA, echt ontzettend blij met deze kans!!
Nu al onwijs veel zin in uiteraard! :thumbsup:

Rickzel schreef:
Dj's met om en nabij 300 likes laten winnen vind ik al een positief iets :D Geen idee wat voor setje het was? Maar tof dat onbekenden ook eens kans maken!

Zelf vergeten mee te doen :lol: schiet mij maar lek, zijn ze actief hier? Anders gefeliciteerd als jullie dit lezen!

Bedankt! Ik ben 50% van Resonance en wel redelijk actief hier.
Setje is te horen in de post boven je ;)

Zaterdag zal iets soortgelijks worden qua stijl, mooie mix van oud en nieuwer werk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah ik had m'n ogen weer in m'n reet, maar prima lijstje! Veel plezier :D gaaf voor jullie!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
Delt-A schreef:

JAAAAA, echt ontzettend blij met deze kans!!
Nu al onwijs veel zin in uiteraard! :thumbsup:

Rickzel schreef:
Dj's met om en nabij 300 likes laten winnen vind ik al een positief iets :D Geen idee wat voor setje het was? Maar tof dat onbekenden ook eens kans maken!

Zelf vergeten mee te doen :lol: schiet mij maar lek, zijn ze actief hier? Anders gefeliciteerd als jullie dit lezen!

Bedankt! Ik ben 50% van Resonance en wel redelijk actief hier.
Setje is te horen in de post boven je ;)

Zaterdag zal iets soortgelijks worden qua stijl, mooie mix van oud en nieuwer werk!


Als E-force het niet van plan is, misschien kunnen jullie wat oudere E-force platen draaien. Blacklight, brutality, of weer een keer crucifix en passion for life.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 07:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:

Als E-force het niet van plan is, misschien kunnen jullie wat oudere E-force platen draaien. Blacklight, brutality, of weer een keer crucifix en passion for life.

Zoiets waren we al van plan haha :D

Als mensen die gaan nog meer verzoekjes hebben, laat het maar weten en dan zullen we kijken wat we kunnen doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Attention.

Misschien aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
RTM93 schreef:

Als E-force het niet van plan is, misschien kunnen jullie wat oudere E-force platen draaien. Blacklight, brutality, of weer een keer crucifix en passion for life.

Zoiets waren we al van plan haha :D

Als mensen die gaan nog meer verzoekjes hebben, laat het maar weten en dan zullen we kijken wat we kunnen doen!

Lekker, want ik ben gewoon vanaf het begin aanwezig. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerst nog een potje voetballen, vanaf 18:00 ongeveer aanwezig denk ik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

JB12394 schreef:
Eerst nog een potje voetballen, vanaf 18:00 ongeveer aanwezig denk ik :thumbsup:

Voetbal? Knvb heeft toch vrij weekend voor de amateurs? Wij hebben in ieder geval geen wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 15:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Lekker, want ik ben gewoon vanaf het begin aanwezig. :clap:

Top!!
Hopelijk doen meer mensen dat! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
JB12394 schreef:
Eerst nog een potje voetballen, vanaf 18:00 ongeveer aanwezig denk ik :thumbsup:

Voetbal? Knvb heeft toch vrij weekend voor de amateurs? Wij hebben in ieder geval geen wedstrijd.

Ben prof jwz. Nee wij hebben gewoon een wedstrijd! Volgende week zijn we wel vrij.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten