Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2009 14:03 
 
Hardtraxxer

Beste mensen,

Ik zoek een liveset van alle hits van Noisecontrollers, Wildstylez en Toneshifterz. Ik bedoel niet van alle drie de DJ's in één mix maar van iedere DJ afzonderlijk. Wie kan mij hier aan helpen of wie ziet hierin een uitdaging?!!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2009 14:06 
 
Donateur

hardstyle/the-lion-the-wildstylez-tribute-part-i-t5029.html

Daar staat er al eentje van Wildstylez, gemixt door iemand van het forum. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2009 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piet-R76 schreef:
Beste mensen,

Ik zoek een liveset van alle hits van Noisecontrollers, Wildstylez en Toneshifterz. Ik bedoel niet van alle drie de DJ's in één mix maar van iedere DJ afzonderlijk. Wie kan mij hier aan helpen of wie ziet hierin een uitdaging?!!

:thumbsup:

Toneshifterz gaat lastig worden, want die hebben slechts 3 nummers die ook daadwerkelijk voor het grote publiek released zijn.

Ik kan wel voor jou een Noisecontrollers tribute maken, er zijn er al zoveel, maar toch. Als je mij PM't welke tracks je erin wilt hebben kan ik je wel van dienst zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2009 00:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Piet-R76 schreef:
Beste mensen,

Ik zoek een liveset van alle hits van Noisecontrollers, Wildstylez en Toneshifterz. Ik bedoel niet van alle drie de DJ's in één mix maar van iedere DJ afzonderlijk. Wie kan mij hier aan helpen of wie ziet hierin een uitdaging?!!

:thumbsup:

Toneshifterz gaat lastig worden, want die hebben slechts 3 nummers die ook daadwerkelijk voor het grote publiek released zijn.

Ik kan wel voor jou een Noisecontrollers tribute maken, er zijn er al zoveel, maar toch. Als je mij PM't welke tracks je erin wilt hebben kan ik je wel van dienst zijn.


Of download de qlimax set van dit jaar, tenzij je nog wat oudere nummers wilt hebben. Die set is nog steeds koning :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2009 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nounou nou.. Zoveel ouds zit daar niet in hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 00:10 
 
Hardtraxx Newbie

Ga naar LSDB en zoek op noisecontrollers fresh fm. Als je op ToneShifterz zoekt, dan krijg je (sinds kort) ook twee sets met véél van hun nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

willeehm schreef:
Ga naar LSDB en zoek op noisecontrollers fresh fm. Als je op ToneShifterz zoekt, dan krijg je (sinds kort) ook twee sets met véél van hun nummers.

Ik heb er net al 1 voor hem verzonden ;).
Forumoverzicht » Livesets » Gezocht