Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 02:07 
 
Hardtraxxer

Track(s): Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn (Ilse Graat 20-6-2013 R.I.P Mash-up)

Download:

Info]: (FB bericht) Tijdens de set van ToXic Inside VS. MC DeMon Inside, zullen we natuurlijk het dak eraf gaan slopen maar er is meer..

20-6-2013 is er een brand geweest in Cuijk en zijn er 3 mensen om het leven gekomen.

Ramon Blom, Ronny Derks, Yvette Sijtsma & ik, hebben daardoor onze beste vriendin verloren.

Een tijd geleden bij Die Inoffizielle Ruhr in Love Afterparty @ Altes Kino Bottrop heb ik speciaal voor Ilse Graat een nummer gedraaid om haar te herdenken, maar omdat de mensen die haar kende niet aanwezig konden zijn gaan we dit nog een keer over doen.

Speciaal voor Ilse Graat heb ik vannacht de hele nacht gebruikt om een Mash-up in elkaar te zetten die rond de helft van mijn set zeker zal gaan draaien. Daarbij krijgen de gasten een Sterrenflikker, en gaan we met z'n allen nog een keer goed los voor Ilse Graat, Sanne Graat en hun moeder Anita Driessen.

Voor de geïnteresseerden kan je HIER de track beluisteren en e.v.t. downloaden in WAV.


Bron: ToXicCore & ToXic Inside
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 13:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Respect :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem eigenlijk wel vet :D en respect natuurlijk :)
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Gratis tracks