Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 02:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Track(s): Adje van het Padje - Ik Wil Gewoon Muziek Horen (Adaro)

Download:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro is zijn inspiratie kwijt en Unresolved produceert nu zijn tracks ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 23:05 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Adaro is zijn inspiratie kwijt en Unresolved produceert nu zijn tracks ofzo?


Inderdaad. de laatste platen van Adaro zijn waardeloos.. denk dat hij nu al z'n beste tijd heeft gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

13/12 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 13:55 
 
Hardtraxx Elite

Ja klinkt echt onorgineel, maar Adaro is ook echt diep gezakt. Laatste soloplaat is bijna 14 maanden geleden.
Onbegrijpelijk dat hij nog geboekt wordt op grote feesten, als G4H snap ik het wel maar als Adaro is het niet meer zoveel. Hij moet nu gewoon sterke platen gaan maken ipv deze saaie rare bootleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe eens lief. :(

Dit is natuurlijk niet serieus bedoelt. Gewoon geinig tooltje. Laten we met zn allen hopen dat Adaro weer in de vorm komt van voor zijn fysieke problemen. Want talent heeft de beste man zeker. En ik weet ook zeker dat hij vanzelf weer met een bazen plaat komt als The Haunter Of The Dark. En laten we hopen ook met kicks uit die tijd. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Doe eens lief. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Doe eens lief. :(

Dit is natuurlijk niet serieus bedoelt. Gewoon geinig tooltje. Laten we met zn allen hopen dat Adaro weer in de vorm komt van voor zijn fysieke problemen. Want talent heeft de beste man zeker. En ik weet ook zeker dat hij vanzelf weer met een bazen plaat komt als The Haunter Of The Dark. En laten we hopen ook met kicks uit die tijd. ^^

Niet serieus bedoelt of juist wel, als je in anderhalf jaar DIT als enige soloplaat laat ´´horen´´ uit je studio is dit wel heel erg belachelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 17:29 
 
Hardtraxx Elite

yowan schreef:
Parvuz schreef:
Doe eens lief. :(

Dit is natuurlijk niet serieus bedoelt. Gewoon geinig tooltje. Laten we met zn allen hopen dat Adaro weer in de vorm komt van voor zijn fysieke problemen. Want talent heeft de beste man zeker. En ik weet ook zeker dat hij vanzelf weer met een bazen plaat komt als The Haunter Of The Dark. En laten we hopen ook met kicks uit die tijd. ^^

Niet serieus bedoelt of juist wel, als je in anderhalf jaar DIT als enige soloplaat laat ´´horen´´ uit je studio is dit wel heel erg belachelijk

Dat bedoelde ik eigenlijk ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik het op zich wel mee eens. Zie hem liever zijn tijd besteden aan een 'serieuze' solo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat iedereen dat wel graag wil. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoor toch al (gelukkig) een nieuwe kick denk ik?
+ op die 15 seconden LQ preview schrijf ik de plaat nog niet meteen af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 09:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Doe eens lief. :(

Dit is natuurlijk niet serieus bedoelt. Gewoon geinig tooltje. Laten we met zn allen hopen dat Adaro weer in de vorm komt van voor zijn fysieke problemen. Want talent heeft de beste man zeker. En ik weet ook zeker dat hij vanzelf weer met een bazen plaat komt als The Haunter Of The Dark. En laten we hopen ook met kicks uit die tijd. ^^


Wel heel erg optimistisch jij hè Niek :D
Ik hoop het ook van harte, maar ben er bang voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjeetje wat een gezeik hier. Is gewoon een geinig tooltje inderdaad. Dat hij voor de rest niks heeft laten horen oké, maar je hoeft hem dan nog niet gelijk af te schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar ze hebben wel gelijk. Adaro is echt 13/12 geworden sinds zijn gehoorproblemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 21:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb het idee dat het toch nog niet helemaal gaat met Adaro zoals het zou moeten, ook gezien de (zo lijkt het) geringe invloed bij de meeste nieuwe G4H tracks.

Op basis van dit stukje denk ik dat het op een feest ofzo ongetwijfeld prima te pruimen zal zijn, alleen thuis waarschijnlijk niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze plaat past prima in het straatje van Adaro, al jaren 10x niks. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 16:42 
 
Hardtraxx Newbie

Kijk ze allemaal oordelen over een stukje van 15 sec. lang.

Verder ben ik het hier mee eens:
kevin-field schreef:
Ik heb het idee dat het toch nog niet helemaal gaat met Adaro zoals het zou moeten, ook gezien de (zo lijkt het) geringe invloed bij de meeste nieuwe G4H tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond deze live eerlijk gezegd best goed klinken gister :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 20:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die climax is nog best leuk, maar die VERSCHRIKKELIJKE pitchkicks doen gewoon pijn aan mijn oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 22:18 
 
Hardtraxx Addict

Ik hoop echt dat Adaro zijn oude zelf weer kan/wil vinden. Zijn recente werk vind ik echt niets op de break van My Soul To Take na. Zo jammer dat hij van platen als House of Wax, Answers Remix, Haunter of the Dark en F#ck the Fake Shit Remix is afgezakt, naar mijn mening, naar dit. Eerst kon je een Adaro plaat zo uit een rijtje pakken, nu gaan het op in de massa. Zonde
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks