Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

A1. Antiphase - The Pheonix

http://kennethlynne.net/mp3/antiphase_-_the_phe­onix.mp3
op de een of andere rare manier doet niet de hele link het dus je moet ff kopieren plakken.

Samples:


Bron: harderstate
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 14:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

HIER lukt die wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette melodie en synth in de intro. Climax is niet zo speciaal, had meer dezelfde synth mogen zijn als de intro en iets minder lompere bas, maar overall wel goed te doen. :)

Alleen ben ik dan wel weer een persoon die het slechts trekt dat er, al dan niet expres, een typo in de naam van de track staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Vette melodie en synth in de intro. Climax is niet zo speciaal, had meer dezelfde synth mogen zijn als de intro en iets minder lompere bas, maar overall wel goed te doen. :)

Alleen ben ik dan wel weer een persoon die het slechts trekt dat er, al dan niet expres, een typo in de naam van de track staat.

De track heet The Pheonix. In het filmpje heeft hij het alleen fout geschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 15:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Meph0 schreef:
Vette melodie en synth in de intro. Climax is niet zo speciaal, had meer dezelfde synth mogen zijn als de intro en iets minder lompere bas, maar overall wel goed te doen. :)

Alleen ben ik dan wel weer een persoon die het slechts trekt dat er, al dan niet expres, een typo in de naam van de track staat.

De track heet The Pheonix. In het filmpje heeft hij het alleen fout geschreven.

Dat weet ik, en dat is precies de typo waar ik het over heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat hebben we hier nou aan de track is niet eens full?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, de full staat nergens, de download link is alleen voor de preview
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op de pagina van de Youtube-video valt te lezen dat het niet full is, omdat hij geen zit had om de track af te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Op de pagina van de Youtube-video valt te lezen dat het niet full is, omdat hij geen zit had om de track af te maken.


Post het dan ook niet... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat de fok. Een onbekende producer maakt een track met een spelfout in de titel (Dit is sowieso al lachwekkend). Vervolgens besluit hij hem free te releasen maar de track is niet eens af? WTF moet ik hiermee dan?

Doet me denken aan dat programma waar mensen gratis een vrachtwagen zout kregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 17:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ookal istie free ik neem hem niet mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hm, ik vind het best een chill nummer eigenlijk. Gaat meer richting Hard Dance misschien en aangezien ik dat ook kan waarderen op zijn tijd, vind ik dit ook wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het nummer heeft een prima melodie alleen ontbreekt het harde gedeelte nog want ik hoor nergens een echte bass haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 00:52 
 
Artiest

Meph0 schreef:
Vette melodie en synth in de intro. Climax is niet zo speciaal, had meer dezelfde synth mogen zijn als de intro en iets minder lompere bas, maar overall wel goed te doen. :)

Alleen ben ik dan wel weer een persoon die het slechts trekt dat er, al dan niet expres, een typo in de naam van de track staat.


waarom noem je een track uberhaupt pheonix als t gewoon phoenix is... dat snap ik niet
is t niet eerder een typo in topic naam en al die shit... want pheonix slaat nerges op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De maker zelf heeft m nergens als free release neergezet, maar iemand op Harderstate zette m bij Unreleased Tracks, vond toen de download link voor de sample en zei iets van "Oh dit topic kan in free releases want er zit een downloadlink bij". Vandaar ook dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
De maker zelf heeft m nergens als free release neergezet, maar iemand op Harderstate zette m bij Unreleased Tracks, vond toen de download link voor de sample en zei iets van "Oh dit topic kan in free releases want er zit een downloadlink bij". Vandaar ook dit topic.

Eh? De link naar de zo-af-als-die-ooit-komt versie staat gewoon bij de Youtube video. Niks sample, gewoon een track die niet afgemaakt zal worden en as-is gereleased is. Met een typo in de track title...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 15:05 
 
Hardtraxx Newbie

Gangsterdwerg schreef:
Wat de fok. Een onbekende producer maakt een track met een spelfout in de titel (Dit is sowieso al lachwekkend). Vervolgens besluit hij hem free te releasen maar de track is niet eens af? WTF moet ik hiermee dan?

Doet me denken aan dat programma waar mensen gratis een vrachtwagen zout kregen.


Daar zat iedereen afgelopen winter anders wel om te springen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 03:27 
 

Fucking goed nummer alleen hij is niet netjes gemasterd. ik vind het jammer dat hij niet afgemaakt word??? :')
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks