Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:28 
 
Artiest

zo zo wat een teksten hierow xd
Plaat stelt gewoon niet veel voor nee, vergeleken met de dingen die jullie eerder maakte hoor je gewoon geen progressie meer en ik ben niet de enige denk ik. Jullie stijl trekt mij sowieso niet, maar dat is geen excuus waarvan ik niet gewoon kan zeggen dat deze track simpelweg slecht is.

De sounds zijn heel dunnetjes, de kick zijn erg standaard. Geen moment komt er het gevoel dat je echt moet beuken, geen moment is er echt een gevoel van een climax.
Intro sound is heel typisch, hoor ik veel vaker, een electro achtige sound die gewoon niet meer boeiend is.
De leadsynth is heel standaard en heel dun, mist hoge frequenties. De melo is niet super slecht, de kick is weer standaard en de opbouw richting climax is erg saai. De kick komt er gewoon in en dan denk je oh... is dit het.
Erg matige sounds dus en dat maakt het geheel gewoon niet om over naar huis te schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:45 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
zo zo wat een teksten hierow xd
Plaat stelt gewoon niet veel voor nee, vergeleken met de dingen die jullie eerder maakte hoor je gewoon geen progressie meer en ik ben niet de enige denk ik. Jullie stijl trekt mij sowieso niet, maar dat is geen excuus waarvan ik niet gewoon kan zeggen dat deze track simpelweg slecht is.

De sounds zijn heel dunnetjes, de kick zijn erg standaard. Geen moment komt er het gevoel dat je echt moet beuken, geen moment is er echt een gevoel van een climax.
Intro sound is heel typisch, hoor ik veel vaker, een electro achtige sound die gewoon niet meer boeiend is.
De leadsynth is heel standaard en heel dun, mist hoge frequenties. De melo is niet super slecht, de kick is weer standaard en de opbouw richting climax is erg saai. De kick komt er gewoon in en dan denk je oh... is dit het.
Erg matige sounds dus en dat maakt het geheel gewoon niet om over naar huis te schrijven.


Thanks voor punten :) Op dit moment werken we ook aan andere tracks, maar omdat we deze track zelf niet veel aanvinden hebben we hem maar als free release gegeven. En kunnen meer tijd in andere tracks steken :-)
Het was niet de bedoeling dat de track bij De Release pagina kwam, maar we hebben hem zelf niet gepost(Zet ik maar even voor de 3e keer bij voor sommige mensen :P) Grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laat ik dan nog en tip geven werk eerst aan 1 track zorg dat die gewoon is zoals jullie het willen,daar leer je meer van dan 10projecten tegelijk starten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 18:42 
 
Hardtraxxer

@Delcone
vind ik niet altijd zo, mocht je inspiratie hebben moet je dat altijd gelijk kunnen verwerken vind ik! pak het er dan later weer bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 19:00 
 
Hardtraxxer

Ook was dit onze eerste track in Logic 9 dus het is toch allemaal even anders en wennen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 19:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

klink wel lekker de track.
en voor de ''bitch fight'' zou ik zeggen.

Tik hem aan ouwe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 19:03 
 
Hardtraxxer

Haha Thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dareactorznl schreef:
TonyT schreef:
dareactorznl schreef:
Nee als je tracks zelf niet veel beter zijn en dan iemand gaat afzeiken ;-)
Ben wel benieuwd naar dat feest ja :-)

Ten eerste hebben de tracks van een ander er niets mee te maken, nogal triest van je (en héél laag). En heb je de rest dan ook even een bericht gestuurd over het 'afzeiken' terwijl het slechts een mening is?

Zwaar irritant dat je zo reageert en meer dan kinderachtig. Kom je wel even een hand geven dan ;)

Ok kan je dan iig aantonen wat je slecht vind? Daar hebben we ook wat aan :-) Btw heb je verward met je collega daar kon ik het niet zo mee vinden ;-)

Maakt niet uit hoor! Vind dat de sound nogal goedkoop aandoet (standaard) en het daar omheen wat weinig verrast, melodie blijft wat mij betreft meer een smaak-ding dus kan me best voorstellen dat jullie/andere het wel tof vinden, ik voel er in dit geval weinig voor (moet meer 'opzwepen', synth moet daar sowieso wat voller voor zijn). Heb iig beter van jullie gehoord :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:03 
 
Hardtraxxer

Zullen hierover niet meer praten :) Drinken we dan wel een biertje op ;) Misschien bevalt deze track beter: http://www.twitvid.com/AZA5G Zijn ongeveer de eerste projecten in Logic van ons :)
Grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:07 
 
Hardtraxxer

goh middelmatig ja. toch gaat ie mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
:') Wat een kapsones voor iemand die een release heeft gehad op een niet bestaanswaardig label.
Wil je deze tracks gewoon in het productietopic houden, als alle amateurproducers hier hun tracks gaan posten, dan wordt het hier een groot zootje.


Dat is het al.. Tijd voor een Free release sectie, DJ corner en miss Italiaans en Raw ook maar even apart.. Ik zie door de bomen het bos niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:30 
 
Hardtraxxer

vind free release sectie goed idee! kan iemand dat miss tippen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:33 
 
Hardtraxxer

Goed idee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 21:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inderdaad wat meer aparte secties zou echt een vooruitgang zijn. Het is echt een bende geworden de afgelopen weken, maar dat is al wat langer zo.

Over de track; Het is allemaal wat dun zoals eerder vermeld. Die intro sounds zijn echt héél standaard. Vind de kicks daarentegen wel aardig. En de intro is ook wel aardig, maar wat meer originaliteit zou niet misstaan. En een wat betere opbouw naar de climax. Hij komt nu wat plotseling. De lead is echt niet mijn ding, en klinkt flinterdun en plat. Miss is het een goed idee om te wachten met het naar buiten brengen van een track totdat je er 100% tevreden en trots op bent. Dan zullen er véél minder reacties als hierboven komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
@Delcone
vind ik niet altijd zo, mocht je inspiratie hebben moet je dat altijd gelijk kunnen verwerken vind ik! pak het er dan later weer bij!


tuurlijk zo bedoelde ik het ook niet maar meer in het motto van ook al geef je een free release zorg wel dat het een track is die af is en waar je ook zelf achter staat.
Naja zo denk ik dan. (en dan praat ik niet over masteren)

Wat nu kom je het zelf al tegen ookal hebben jullie het HIER niet zelf gepostmaar wel zelf op yuotube gezet.
Je ziet gelijk wat er van komt,terwijl jullie zelf al zeggen dat het je eerste project is en het zelf liever niet online hadden gezet.
Je merkt nu al dat je je naam er niet beter van word.

iedereen zo ze ding als jullie er niet zo over denken,dan is dat ook goed.
Maar zelf denk ik eriig wel zo over
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha geweldig allemaal, kan me zo vermaken soms op dit forum xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 00:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 01:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mehh... Beetje leeg en inspiratie loos. Alsof die noten gewoon willekeurig neergekwakt zijn.
Zo kan ik ook free's gaan weg geven :') Kan zo een paar oude projecten die (redelijk) af zijn uit een mapje pakken en er een 'free-release' van maken.
Dit hoort meer in het 'eigen-productie' topic thuis imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 01:27 
 
Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
Dit hoort meer in het 'eigen-productie' topic thuis imo.

Helemaal mee eens ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 01:30 
 
Artiest

Boeiend het staat er nu eenmaal.
Elke sjaak hier heeft al gezegd dat het in eigen producties topic moet staan ik denk dat ze het de eerste keer ook wel begrepen. Lijkt me handiger als menen nu verder gewoon kritiek geven een feedback en geen open deuren in trappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet slecht ofzo, maar het heeft niks speciaals. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 05:23 
 
Hardtraxxer

Haha heeft dit topic toch nut gehad, nu hebben ze een Free Release Forum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 10:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dareactorznl schreef:
Haha heeft dit topic toch nut gehad, nu hebben ze een Free Release Forum :P


Hahha en mijn topicje. Ziet er een stuk beter uit nu idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 12:00 
 
Hardtraxxer

Delcone schreef:
Citaat:
@Delcone
vind ik niet altijd zo, mocht je inspiratie hebben moet je dat altijd gelijk kunnen verwerken vind ik! pak het er dan later weer bij!


tuurlijk zo bedoelde ik het ook niet maar meer in het motto van ook al geef je een free release zorg wel dat het een track is die af is en waar je ook zelf achter staat.
Naja zo denk ik dan. (en dan praat ik niet over masteren)

Wat nu kom je het zelf al tegen ookal hebben jullie het HIER niet zelf gepostmaar wel zelf op yuotube gezet.
Je ziet gelijk wat er van komt,terwijl jullie zelf al zeggen dat het je eerste project is en het zelf liever niet online hadden gezet.
Je merkt nu al dat je je naam er niet beter van word.

iedereen zo ze ding als jullie er niet zo over denken,dan is dat ook goed.
Maar zelf denk ik eriig wel zo over


youre right :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Boeiend het staat er nu eenmaal.
Elke sjaak hier heeft al gezegd dat het in eigen producties topic moet staan ik denk dat ze het de eerste keer ook wel begrepen. Lijkt me handiger als menen nu verder gewoon kritiek geven een feedback en geen open deuren in trappen.

Niet gezien. Maar als 't wat voller was geweest (sterkere lead, wat fx, updowns etc.) was het zeker wel release waardig geweest. Check bijvoorbeeld de troep die van kleinere labels komen waar voor je nog moet betalen ;)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks