Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 16:29 
 

Track(s): Da Tweekaz - DragonDucks

Download:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sick: :sick:

Dankzij dit soort tracks weet ik weer waarom ik een spuug hekel heb al die Tweekaz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 16:42 
 

Vind het eigenlijk nog best wel dik klinken xd, alleen die bad eenden mogen er nu wel uit hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 16:53 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 17:30 
 
Hardtraxx Addict

Nee ik vind deze ook een stuk minder voor de verandering..
Ik zet wel weer de originele Nothingess op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 17:31 
 
Hardtraxx Addict

Nee ik vind deze ook een stuk minder voor de verandering..
Ik zet wel weer de originele Nothingess op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haal die badeendjes er uit en je hebt gewoon een gave track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stiekem hopen op een nothingness 2016 edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over uitmelken gesproken.
Normaal gesproken laat ik Da Tweekaz al liggen, maar vanwege de titel om de een of andere reden toch maar besloten een luisterbeurt gegeven. Iedereen zit altijd zo erg te hameren op hun originaliteit en eigenzinnige stijltje, maar wat mij betreft is dit dus echt ronduit kut. Ik kan er werkelijk waar niks positiefs uithalen, op muzikaal gebied is dit gewoon troep. Doet wat mij betreft niet onder voor de gemiddelde standaard quasi-harde kick/screech-combo tracks. Voorlopig maar weer de negeer-reeks aanhouden wat betreft nieuwe Da Tweekaz tracks dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Over uitmelken gesproken.
Normaal gesproken laat ik Da Tweekaz al liggen, maar vanwege de titel om de een of andere reden toch maar besloten een luisterbeurt gegeven. Iedereen zit altijd zo erg te hameren op hun originaliteit en eigenzinnige stijltje, maar wat mij betreft is dit dus echt ronduit kut. Ik kan er werkelijk waar niks positiefs uithalen, op muzikaal gebied is dit gewoon troep. Doet wat mij betreft niet onder voor de gemiddelde standaard quasi-harde kick/screech-combo tracks. Voorlopig maar weer de negeer-reeks aanhouden wat betreft nieuwe Da Tweekaz tracks dus.


Dan pak je de verkeerde titels om te laten liggen. Dit is best een kut plaat maar velen tegenover deze zijn erg goed.

Naar mijn gevoel zit er altijd veel energie in en zijn het vaak de lekkerste zwevige melodien en laten zij zich niet gek maken om van hun eigen stijltje af te stappen. Vind het altijd nog erg jammer dat deze gasten nog steeds niet bij de echte 'top' horen vanwege hun unieke stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer zo'n Tweekaz nummer die het goed doet online en voor de likes. Typisch nummer die je op zet als je lam met je vrienden foute muziek aan het luisteren bent. Maar dit is echt niks om normaal naar te luisteren :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 20:13 
 

Dit lijkt me ook meer bedoeld als een soort van tooltje en iets om je setje een beetje mee op te vullen. Gewoon voor de lol, zal ook wel den free worden I think.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 10:24 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Weer zo'n Tweekaz nummer die het goed doet online en voor de likes. Typisch nummer die je op zet als je lam met je vrienden foute muziek aan het luisteren bent. Maar dit is echt niks om normaal naar te luisteren :sick:


Mooiste momenten altijd. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 16:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks