Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 20:29 
 
Hardtraxx Crew

Track(s): Energyzed - Departing

Download:
https://www.dropbox.com/s/swlnsnaeok6wm9h/Energyzed%20-%20Departing.mp3?dl=0


Bron: FB

Citaat:
With great sadness i have to announce i am going stop producing music under the name energyzed. All the great memories i have made over the past 3 years will stay with me for the rest of my life. The damage done to my name has been too great to fix, i have tried to stay positive but it's very difficult. I won't forget the producers/friends who have done something for me and energyzed during my short carreer. Those who have been at my side even at the darkest of times i have one last gesture of apprecation and gratitude for your endless and bottomless support. I give away my latest track 'Departing' for free.

Let the music speak for itself.

Energyzed out.

Much love, Xander
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgezien van de hele situatie is dit gewoon een hele dikke paat. Out with a bang..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een hele lekkere plaat maar in die 2e 'drop' (climax wil ik t niet noemen) zitten toch een paar rare noten naar beneden in die melodie. Het klinkt gewoon een beetje vreemd...


Maar goed, een bijzonder einde aan dit Energyzed avontuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Afgezien van de hele situatie is dit gewoon een hele dikke paat. Out with a bang..


Helemaal waar, maar wat een heerlijk nummer is dit. Je hoort echt dat deze knul het vak goed beheerst
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

Kan iemand me vertellen waar die melodie tussen 01:22 en 01:25 ook alweer van is? Kan er maar niet op komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Kan iemand me vertellen waar die melodie tussen 01:22 en 01:25 ook alweer van is? Kan er maar niet op komen


Inb4 Atmozfears

Durf het bijna niet te zeggen maar doet me denken aan Atmozfears - Release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Basshunterzz schreef:
Kan iemand me vertellen waar die melodie tussen 01:22 en 01:25 ook alweer van is? Kan er maar niet op komen


Inb4 Atmozfears

Durf het bijna niet te zeggen maar doet me denken aan Atmozfears - Release.


Het kan ook goed zijn dat ik ooit een eerdere preview heb gehoord met alleen deze melodie. Komt me in ieder geval bekend voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

Rip
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
ThaBomba. schreef:
Basshunterzz schreef:
Kan iemand me vertellen waar die melodie tussen 01:22 en 01:25 ook alweer van is? Kan er maar niet op komen


Inb4 Atmozfears

Durf het bijna niet te zeggen maar doet me denken aan Atmozfears - Release.


Het kan ook goed zijn dat ik ooit een eerdere preview heb gehoord met alleen deze melodie. Komt me in ieder geval bekend voor.


Volgens mij heeft hij hier wel eens wat van laten horen. De break eind december ergens op facebook dacht ik met een post "save my soul 2.0". Misschien een deel van de melodie op Snap of iets dergelijks
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 18:42 
 
Hardtraxx Crew

Basshunterzz schreef:
Kan iemand me vertellen waar die melodie tussen 01:22 en 01:25 ook alweer van is? Kan er maar niet op komen

Melodie van een van zn streams denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 18:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook wel een passende titel zo als laatste track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2017 00:34 
 
Hardtraxx Elite

Mitzinator schreef:
Citaat:
The damage done to my name has been too great to fix, i have tried to stay positive but it's very difficult.


Great hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2017 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke track... :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2017 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een moment van stilte voor deze man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 00:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ook wel een passende titel zo als laatste track.


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

blijft wel een lekkere plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeker goeie plaat, staat regelmatig aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks aan, blijf maar mooi weg dan ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het wel sneu. Ik heb goed contact gehad met een ''naaste'' van Energyzed en het verhaal is toch best rot als je er de echte details van weet. Die ga ik hier btw niet delen, persoonlijk materiaal. Ergens hoop ik daarom wel dat deze jongen onder een andere naam terugkomt.

Wat betreft de track: Gewon een heerlijke stukje muzikaal genot en een passende titel voor het hele drama dat is voorgekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 04:00 
 
Hardtraxx Veteran

Rick B schreef:
Vind het wel sneu. Ik heb goed contact gehad met een ''naaste'' van Energyzed en het verhaal is toch best rot als je er de echte details van weet. Die ga ik hier btw niet delen, persoonlijk materiaal. Ergens hoop ik daarom wel dat deze jongen onder een andere naam terugkomt.

Wat betreft de track: Gewon een heerlijke stukje muzikaal genot en een passende titel voor het hele drama dat is voorgekomen.


Klinkt misschien arrogant oid, maar ik kan totdat Energyzed het 'echte verhaal' post, dat 'echte verhaal' gedoe niet serieus nemen. Als hij z'n Energyzed project moet stoppen vanwege dit allemaal, waarom zou hij dan niet gewoon eerlijk zijn en de waarheid posten? Echte verhaal, details blabla.. ik zou het niet kunnen hoor, de werkelijkheid zelf weten, m'n carriere moeten stoppen door een nepverhaal te posten en iedereen die me haat terwijl die haat nergens op gebaseerd is en op elk moment de waarheid kunnen posten en m'n carriere weer oppakken, maar dat gewoon niet doen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 17:29 
 
Hardtraxx Crew

Rick B schreef:
Vind het wel sneu. Ik heb goed contact gehad met een ''naaste'' van Energyzed en het verhaal is toch best rot als je er de echte details van weet. Die ga ik hier btw niet delen, persoonlijk materiaal. Ergens hoop ik daarom wel dat deze jongen onder een andere naam terugkomt.

Idd, echt jammer :/

OutsideSpacer schreef:
Klinkt misschien arrogant oid, maar ik kan totdat Energyzed het 'echte verhaal' post, dat 'echte verhaal' gedoe niet serieus nemen. Als hij z'n Energyzed project moet stoppen vanwege dit allemaal, waarom zou hij dan niet gewoon eerlijk zijn en de waarheid posten? Echte verhaal, details blabla.. ik zou het niet kunnen hoor, de werkelijkheid zelf weten, m'n carriere moeten stoppen door een nepverhaal te posten en iedereen die me haat terwijl die haat nergens op gebaseerd is en op elk moment de waarheid kunnen posten en m'n carriere weer oppakken, maar dat gewoon niet doen. >.<


Omdat het toch niet echt veel zin gaat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

@ Mitzinator als iemand zoiets over je post en het is niet zo en je carriere is voorbij, dan vecht je toch terug..? Vind dit dus alsnog een easy way out. Duidelijkheid is belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Duidelijkheid is belangrijk.


Naar de fans toe wellicht, idd. Maar dit heeft zoveel schade aan alleen al zijn naam opgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Terugvechten is in bepaalde complexe situaties niet mogelijk. Helaas is dit er een van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 12:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
@ Mitzinator als iemand zoiets over je post en het is niet zo en je carriere is voorbij, dan vecht je toch terug..? Vind dit dus alsnog een easy way out. Duidelijkheid is belangrijk.


Je kunt dit toch moeilijk de 'easy way out' noemen. De naam 'Energyzed' is inmiddels zo erg aangetast dat de eerstkomende twee jaar bij elk bericht waar zijn naam bij staat er weer zaken worden opgerakeld. Vooral omdat dit toch wel een artiest was die al bij de gevestigde orde zat of in ieder geval hard aan de weg aan het timmeren was. Het is niet zo heel moeilijk om iemand zijn carriere te vernietigen op social media, of het nou waarheden of leugens zijn. Juist met dit soort zaken zie je hoe onvolwassen sommige artiesten zijn. Dit soort dingen hoor je niet uit te vechten voor een publiek (social media/fans) die werkelijk niets met de hele situatie te maken hebben.

On:

Verder hoop ik dat deze jongen verdergaat onder een andere naam. Ik kon zijn tracks altijd wel waarderen en dit stukje klinkt ook weer veelbelovend al lijkt de track nog niet af te zijn.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks