Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
pecola-tje schreef:
MelodicArtDJ schreef:
Ik vind dat ik betere tracks heb geproduceerd ja.
Check Electronic Vibes - Victory.

AfbeeldingAfbeelding..
Wil je aub nooit meer jezelf zo de hemel in prijzen?

In dit geval mag het, want het wordt letterlijk gevraagd.

Wou dit net reageren, maar het is al gezegd. Als je ernaar wordt gevraagd mag je daar gewoon zo op antwoorden toch? En btw ik heb deze man nog nooit ergens z'n muziek zien aanprijzen terwijl ik hem veel heb gezien op dit forum. Beter lezen dus.

Heerlijke plaat dit, had dit niet verwacht van Hardwell maar echt een leuke verrassing! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
pecola-tje schreef:
MelodicArtDJ schreef:
Ik vind dat ik betere tracks heb geproduceerd ja.
Check Electronic Vibes - Victory.

AfbeeldingAfbeelding..
Wil je aub nooit meer jezelf zo de hemel in prijzen?

In dit geval mag het, want het wordt letterlijk gevraagd.


Check die plaat, dat is oprecht een grandioos goed nummer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt helemaal niet verkeerd. Kan nog wel wat tweaks gebruiken, maar dat moet wel goed komen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
doet mij vrij weinig, leuk dat hij wat anders probeert, al is het eerder een house track met hardstyle invloeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 12:13 
 
Hardtraxx Newbie

Leuk geëxperimenteerd. Leuke track ook, niet meer dan dat. ^^
Benieuwd naar wellicht een volgende!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit schijnt overigens een ghostproductie te zijn van Unresolved. Hardwell nam niet eens het duurste pakket, beetje gierig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Dit schijnt overigens een ghostproductie te zijn van Unresolved. Hardwell nam niet eens het duurste pakket, beetje gierig.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardwell, Hardtraxx, 3 pagina's... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Hardwell, Hardtraxx, 3 pagina's... :huh:


Wat zijn we eigenlijk toch open minded he :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het wel hardwelletjes zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Apart om deze sectie te openen en dan Hardwell bovenaan te zien. Inderdaad vet dat hij een keer wat anders produceert, en ja, ruimte voor verbetering is er altijd. Kan wel wat vette collabs bedenken met HW.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Word wel blij van de melodie, leuk dat zo een producer een hardstyle plaat maakt. Ik had em veel slechter verwacht :D (het hardstyle gedeelte dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 23:32 
 
Artiest

Vind het eigenlijk alleen maar tof dat ie het probeert! Oke, ik vind de track zelf ook niet echt heel erg bijzonder, maar smaken verschillen.

Hoe vet zou het zijn als een artiest als Hardwell zich gaat richten op hardstyle? (Wat natuurlijk niet direct het geval is met 1 plaatje). Dat hij een hardstyle plaat maakt geeft wel aan dat hij er in geïnteresseerd is en dat hij het vet vind. In tegenstelling tot (denk/vind ik) de hardstyle dj's die richting de house gaan, want ik denk dat 9 van de 10 hiervan het puur doen voor het geld en fame. Hardwell zal om die laatste reden nooit een switch maken naar hardstyle, aangezien hij het geld en fame al wel heeft. :innocent:

Ben benieuwd of er meer gaat volgen in de toekomst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Heel erg vet. Ben tegenwoordig meer van de house dan van de hardstyle, en een combinatie van die 2 kan ik erg waarderen. De sounds in de break doen me trouwens best veel aan Headhunterz denken. En ook goed voor de scene dat een van de grootste DJ's ooit een hardstyle plaat maakt. Kan de euforische kant van de scene goed gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


54:12

https://twitter.com/HARDWELL/status/711402460305186817
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 12:45 
 
Hardtraxxer

:/ het zal vast goed zijn voor de groei van hardstyle maar vind dit maar een matige track, gevalletje snel scoren
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Demian schreef:
:/ het zal vast goed zijn voor de groei van hardstyle maar vind dit maar een matige track, gevalletje snel scoren


De nummer 2 Dj van de wereld maakt een hardstyle plaat en dat noem je snel scoren? Is gewoon meer dan een degelijke track, wat had je dan verwacht? Dat Hardwell de grenzen van de hardstyle even zou opzoeken en met dingen zou komen die je nog nooit gehoord had?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 13:11 
 
Hardtraxx Crew

Blijft vet. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 13:26 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Demian schreef:
:/ het zal vast goed zijn voor de groei van hardstyle maar vind dit maar een matige track, gevalletje snel scoren


De nummer 2 Dj van de wereld maakt een hardstyle plaat en dat noem je snel scoren? Is gewoon meer dan een degelijke track, wat had je dan verwacht? Dat Hardwell de grenzen van de hardstyle even zou opzoeken en met dingen zou komen die je nog nooit gehoord had?


Ik heb niet gezegd dat het Hardstyle vernieuwend moest zijn, maar ik had zeker meer variatie en diepgang verwacht. Maar hopelijk experimenteert hij lekker verder met hardstyle en ligt wellicht de volgende track meer in mijn straatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Demian schreef:
:/ het zal vast goed zijn voor de groei van hardstyle maar vind dit maar een matige track, gevalletje snel scoren


De nummer 2 Dj van de wereld maakt een hardstyle plaat en dat noem je snel scoren? Is gewoon meer dan een degelijke track, wat had je dan verwacht? Dat Hardwell de grenzen van de hardstyle even zou opzoeken en met dingen zou komen die je nog nooit gehoord had?


nr. 1 dj van de wereld....die 2 belgische dwarrels doen voor spek en bonen mee :D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zich nog wel een goed nummertje hoor. Hoop dat wel hierbij blijft verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem best goed gelukt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Demian schreef:
:/ het zal vast goed zijn voor de groei van hardstyle maar vind dit maar een matige track, gevalletje snel scoren


Hardstyle hoeft niet te groeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind er helaas geen reet aan en het wordt nergens echt spannend.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks