Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een fijn plaatje, gaat zeker in mijn playlist terecht komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk dat zo een artiest zich interesseert in hardstyle en er wat mee doet.
Denk dat hardstyle producen veel moeilijker is dan house.
Plaat zit simpel in elkaar en pakt me niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Melodie vind ik ook wel leuk. Geen topper, maar af en toe zo'n plaat kan ik wel toejuichen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 00:42 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt als de hardstyle wat ik erg leuk vindt. Lekker simpel, geen poespas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Redelijke plaat, niet echt heel boeiend..daar blijft het dus bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 15:43 
 
Hardtraxx Addict

Kwalitatief prima track. Maar ik vind er bijzonder weinig energie inzitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik vind hem best goed gelukt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 20:26 
 

phoenix schreef:
Kwalitatief prima track. Maar ik vind er bijzonder weinig energie inzitten.

Dit dus. In veel van zijn dance en house platen zit voor mijn gevoel meer energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is niet speciaal, maar dat hoeft ook niet. Er zijn een hele zooi artiesten die geen speciale en uitzonderlijk goede tracks maken, ook weinig vernieuwends brengen of wat dan ook. En die vinden we wel tof. Ik denk dat het al scheelt als het bpm nog ietsjes hoger gezet wordt, nu klinkt het echt traag en saai. Voor de rest echt geen slechte plaat voor iets wat niet direct Hardwell's ding is, maar goed, je moet het dan ook niet gelijk spiegelen met hardstyle toppers natuurlijk.

Ben wel benieuwd, hij is creatief genoeg om leuke dingen te doen. Als hardstyle hem niet boeit, dan maakt hij dit niet, dus ik geloof wel dat we wat meer kunnen verwachten in de toekomst. Dat zal de tijd leren denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 00:14 
 
Hardtraxxer



@55:25

Komt ook binnenkort uit op Revealed Volume 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere break en climax. Doet me denken aan oudere Frontliner plaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 17:04 
 
Hardtraxxer

Ben ik dan de enige die dit helemaal niks vind? Melodie is zo saai en simpel als wat, net als de gehele track eigenlijk. Daarnaast vind ik dat dit meer richting House neigt, op het bpm en de Hardstyle kick in de climax na dan. Leuk dat hij iets anders probeert, maar ik verwacht toch wel wat meer van Hardwell.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 14:49 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind dat hij lekker moet blijven doen waar hij goed in is. House maken/draaien. Laat hardstyle maar aan anderen over. Het klinkt namelijk ontzettend leeg en saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Ik vind dat hij lekker moet blijven doen waar hij goed in is. House maken/draaien. Laat hardstyle maar aan anderen over. Het klinkt namelijk ontzettend leeg en saai.

Misschien moet ie dat gewoon helemaal zelf weten. Ik vind het juist fucking tof dat een house producer zich waagt aan een minder populaire stijl. Getuigt van lef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 16:51 
 

Daveytl schreef:
The Venator schreef:
Ik vind dat hij lekker moet blijven doen waar hij goed in is. House maken/draaien. Laat hardstyle maar aan anderen over. Het klinkt namelijk ontzettend leeg en saai.

Misschien moet ie dat gewoon helemaal zelf weten. Ik vind het juist fucking tof dat een house producer zich waagt aan een minder populaire stijl. Getuigt van lef.

Dit dus!
Plus dat je hem ook de kans moet geven om zich verder te ontwikkelen in het maken van hardstyle. Je kan ook niet verwachten van een house dj dat zijn eerste hs track al meteen een dijk van een plaat is.

Voor Hardwell is dit imo ook een goed plaatje om zijn eigen sets mee af te sluiten. Net wat harder dan wat die normaal draait en ook een betere afsluiter voor zijn sets dan bijvoorbeeld Wake-up waar die de laatste tijd nog wel eens mee wil afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 19:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
The Venator schreef:
Ik vind dat hij lekker moet blijven doen waar hij goed in is. House maken/draaien. Laat hardstyle maar aan anderen over. Het klinkt namelijk ontzettend leeg en saai.

Misschien moet ie dat gewoon helemaal zelf weten. Ik vind het juist fucking tof dat een house producer zich waagt aan een minder populaire stijl. Getuigt van lef.


Ben ik het zeker met je eens, maar in mijn oren blijft het 'house' en ik ben juist iemand van de oude stempel die niet graag veel extreme veranderingen in het genre 'hardstyle' ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Ben ik het zeker met je eens, maar in mijn oren blijft het 'house' en ik ben juist iemand van de oude stempel die niet graag veel extreme veranderingen in het genre 'hardstyle' ziet.

Beetje simpele uitspraak dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Juich het zwaar toe dat Hardwell zich steeds meer bezig houdt met de harderstyles. Hij had het zo te zien weer prima naar zijn zin op Pussy Lounge en verdiept zich meer in de scene. Heb echt sympathie voor Hardwell, lijkt me een down to earth guy en probeert gewoon wat hij zelf wil. Niet bang om zijn mening te laten spreken in de EDM wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit ook meer house plaat met wat hardstyle elementen erin. Vind het wel tof dat Hardwell doet wat ie lekker zelf wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind hem wel geinig voor een keertje. Beter dan die collab met Syphex of weet ik veel wie.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks