Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gulheid zeg van die DJ's, het mag wel vaker kerst zijn :P

Zelfde verhaal als Woznotwoz van Headie , leuke plaat maar daar blijft het bij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
p-stylez schreef:
Kepro schreef:
Vond het leuk maar na drie keer op Qlimax te hebben gehoord kan ik dit nummer niet meer uitstaan.

Brennan Heart &, & ?


Stephanie, DBSTF,

DBSTF hebben hem niet gedraait hoor. ;) Hij werd 2x gedraait door Brennan Heart en Stephanie. Vind het nummer zelf niet zo bijzonder, live gaat ie nog maar eigenlijk is het gewoon een saai nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 00:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

slechtste nummer van 2010 :sick:
wat een vreselijke vocals zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 00:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In tegenstelling tot de meeste kan ik hier wel naar luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 00:39 
 
Hardtraxxer

Vind deze zeker niet verkeerd, plaat kwam op Mysteryland goed door :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Yess- Fijn party plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 12:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind m ook wel leuk voor als je bv voor dagjes volk moet draaien :). Donderdag is het al zo ver dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 12:35 
 

Als ik het nr wil hernoemen zegt ie The Data is Invalid
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk plaatje als free release, had deze niet gekocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 13:23 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt stom, maar nu zijn er wel genoeg free releases geweest.
Wil alleen die van The DizZorder nog wel hebben :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een lekker plaatje om op een mainstream publiek te vuren. Zou hem zelf niet gauw draaien, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geinig nummertje! Wel leuk dat die vrij gegeven is. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:47 
 
Hardtraxx Newbie

Mensen die dit soort gezichtjes :sick: bij dj isaac zetten snappen volgens mij niks van hardstyle. Ook als je deze plaat minder vind bedenk dan dat Isaac de hardstyle
ongeveer heeft uitgevonden met onder andere on the edge. Was 1 van de 1e echte hardstyle platen in 2002. Zijn early setjes zijn vaak briljant, scratchen doet ie goed en dit plaatje is best aardig voor de massa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

cosmic schreef:
Mensen die dit soort gezichtjes :sick: bij dj isaac zetten snappen volgens mij niks van hardstyle. Ook als je deze plaat minder vind bedenk dan dat Isaac de hardstyle zo'n beetje uitgevonden met on the edge. Zijn early setjes zijn vaak briljant, scratchen doet ie goed en dit plaatje is best aardig voor de massa.

Dan mag ik zijn huidige producties toch nog wel kut vinden? Isaac is echt de laatste waarvan ik verwachtte dat hij zo een klote plaat als We Are Your Friends zou gaan coveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

cosmic schreef:
Mensen die dit soort gezichtjes :sick: bij dj isaac zetten snappen volgens mij niks van hardstyle. Ook als je deze plaat minder vind bedenk dan dat Isaac de hardstyle zo'n beetje uitgevonden met on the edge. Zijn early setjes zijn vaak briljant, scratchen doet ie goed en dit plaatje is best aardig voor de massa.


Dus als iemand veel heeft betekend voor de hardstyle moet je alles gaaf vinden. Die emoticon slaat op dit nummer, niet op wat ie allemaal al geproduceerd heeft. Maar ik heb zelf ook liever nummers als Sound of the Underground/ The Afterworld ipv dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 15:08 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
cosmic schreef:
Mensen die dit soort gezichtjes :sick: bij dj isaac zetten snappen volgens mij niks van hardstyle. Ook als je deze plaat minder vind bedenk dan dat Isaac de hardstyle zo'n beetje uitgevonden met on the edge. Zijn early setjes zijn vaak briljant, scratchen doet ie goed en dit plaatje is best aardig voor de massa.


Dus als iemand veel heeft betekend voor de hardstyle moet je alles gaaf vinden. Die emoticon slaat op dit nummer, niet op wat ie allemaal al geproduceerd heeft. Maar ik heb zelf ook liever nummers als Sound of the Underground/ The Afterworld ipv dit.


Ben ik het helemaal mee eens. Vind dit ook niet zijn beste plaat. Het is alleen zo makkelijk om zonder er verder iets bij te zetten de artiest de grond in te trappen. Onderbouwde kritiek is iets ander dan alleen zo'n emoticion achter zijn naam. En omdat ik isaac heel hoog heb zitten irriteer ik me daar dan aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk nu het gratis is.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 00:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoorde hem van het weekend voor het eerst op Fusion of Dance. Vond hem toen wel leuk om even mee te blèren. Nu ik hem thuis zo hoor is het niet heel bijzonder, maar toch gaaf dat hij hem zo weggeeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 14:59 
 
Hardtraxxer

Pesce schreef:
Hoorde hem van het weekend voor het eerst op Fusion of Dance. Vond hem toen wel leuk om even mee te blèren. Nu ik hem thuis zo hoor is het niet heel bijzonder, maar toch gaaf dat hij hem zo weggeeft!


Vond hem ook wel leuk toen ik hem op Q-Base de eerste keer hoorde, maar ook niet meer dan dat. Er zijn wel meer free releases uitgekomen die 100x dikker zijn dan deze :whistle:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks