Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Neemt niet weg dat die kick niet van hem is. Artiesten worden afgebrand als een kick niet goed is (die door hun zelf gemaakt is), dan is het wel erg makkelijk om een goede kick te gebruiken. Of het nou mag van de oorspronkelijke maker ervan of niet.

In ieder geval, ik vindt het erg vreemd dat een artiest niet zijn eigen kicks gebruikt, das mijn mening. Ik ga er verder maar niet meer op in.


Die kick is ook maar 1 van de vele kicks in de track.
En is het dan ook erg vreemd dat een artiest niet zijn eigen vocals gebruikt? Of niet zijn eigen melodie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met vocalen vind ik het toch net iets anders. Die worden vaak uit totaal andere muziekgenres of films/series/games gehaald. Wanneer Ran-D bijvoorbeeld z'n eigen lyrics schrijft en het zelf zingt, worden die niet overgenomen door een andere hardstyle artiest lijkt me.


Ik vind t nu ook te gek worden met die kick die die al zo lang gebruikt. Ik kan de nummers nog wel vet vinden, maar het wordt hoog tijd dat hij weer een andere kick gaat gebruiken. Wat is er mis met z'n eigen kicks van een aantal jaren terug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
3. Dit is net zijn 3e track met die kick, waarvan een van de andere twee ook een Tool is.

Dit ja, de kicks in Rollin'/Within Each Of Us/Stomp! etc zijn niet die van Chronic Disorder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die 1e en 2e kicks van de eerste climax :drool:
echt een heerlijke plaat met een belachelijk goede drive :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 09:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Neemt niet weg dat die kick niet van hem is. Artiesten worden afgebrand als een kick niet goed is (die door hun zelf gemaakt is), dan is het wel erg makkelijk om een goede kick te gebruiken. Of het nou mag van de oorspronkelijke maker ervan of niet.

In ieder geval, ik vindt het erg vreemd dat een artiest niet zijn eigen kicks gebruikt, das mijn mening. Ik ga er verder maar niet meer op in.


Dat is het geval van een hardstyle DJ die dezelfde kick, of nagenoeg dezelfde kick, gebruikt als elke andere hardstyle dj.
In dit geval gebruiken ze een hardcore kick die goed integreert naar hardstyle. Wat Minus Is More geloof ik ook zo populair maakt, dat waren in eerste instantie ook allemaal sounds uit de MOH richting, en daar klaagt ook (bijna) niemand over.

Als hij dit als serieuze track released vindt ik het een ander verhaal dan een gewone DJ-Tool waar wel vaker even snel externe kicks worden gebruikt. Verder heeft hij alleen in DKOT de kick gebruikt, waar andere DJ's dezelfde kick als alle andere in elke track gebruiken.
Noem maar eens 10 mainstream artiesten die flink merkbaar andere kicks hebben dan de rest. Eerste wat in mij opkomt zijn Da Tweekaz en de mainstream afdeling van Geck-O.

En daarbij, deze kick is niet 1 op 1 geript van Chronic Disorder hij klinkt op bepaalde vlakken wel aangepast hier en daar. Maar in grote lijnen is het inderdaad dezelfde.

Daveytl schreef:
Ik vind t nu ook te gek worden met die kick die die al zo lang gebruikt. Ik kan de nummers nog wel vet vinden, maar het wordt hoog tijd dat hij weer een andere kick gaat gebruiken. Wat is er mis met z'n eigen kicks van een aantal jaren terug?


Dat kun je wel aan bijna alle artiesten vragen die langer dan 5+ jaar meegaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 00:07 
 
Hardtraxx Addict

Jezus wat klonk deze net vet @ Kings of Hardstyle :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 18:02 
 
Hardtraxx Newbie

Deze klapte er goed op gister!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 17:10 
 

Baco33 schreef:
Deze klapte er goed op gister!

Jordi ik heb weer iemand
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Baco33 schreef:
Deze klapte er goed op gister!

Jordi ik heb weer iemand


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saaie remix, live is die ook niet echt lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Baco33 schreef:
Deze klapte er goed op gister!

Jordi ik heb weer iemand


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 18:40 
 
Hardtraxx Newbie

Paultheone schreef:
Saaie remix, live is die ook niet echt lekker



Haha meen je dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 17:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het feit dat het remix nummer zoveel is, en het in principe hetzelfde is als de rest alleen dan met een Chronic Disorder kick er onder maakt het in ieder geval vrij onorigineel en niet creatief.

Alleen de kick maakt het dat het lekker gaat live.

De beste remixen blijven die van Mental Theo en die van Rave Creator.
Die van Mad Dog en Angerfist destijds waren ook vrij simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 02:36 
 
Donateur

Gaat er nog wat met deze ontzettende geile track gebeuren!? :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 11:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat ging deze kneite hard op hardbass, WOW!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 13:10 
 
Hardtraxx Addict

frankhardenberg schreef:
Gaat er nog wat met deze ontzettende geile track gebeuren!? :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:


Ja en aangezien het toch al remix weet ik hoeveel van deze track is mag ie nou wel eens een (free) release krijgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 19:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks