Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Arthurhoihoi schreef:
sad but true :')
Waarom tracks van 2 jaar terug releasen

Releasen is niet hetzelfde als vrijgeven, sws had ik al mn oude werk voor mezelf gehouden maar aangezien ik niets meer hiermee doe (geen plannen) geef ik 'm vrij :thumbup:

Mwah het lijkt me niet erg slim om oudere (slechtere) tracks weg te geven/releasen want dat zou je een slechte naam kunnen bezorgen, maargoed :P

Als je het vergelijkt met Party Music dan ben je in ieder geval een stuk beter geworden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Pithune schreef:
Ik vind dat iedere producer met een release op z'n naam 't recht heeft free releases te posten als normale.


Precies en daar moet je de grens trekken. Als elke amateur zn tracks free weggeeft en dan dit deel van t forum vol spamt kan ik me idd wat bij voorstellen maar voor artiesten met idd een label vind ik dat het best moet kunnen

Ja maar de "labels" schieten als paddestoelen uit de grond, de ene nog slechter dan de andere (Hardskillz Records en dat soort shit). Die troep hoeft hier van mij ook niet hoor. Gewoon alleen de algemeen geaccepteerde labels hier en voor platen die daar niet onder vallen een upcoming artists release board ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Pithune schreef:
Ik vind dat iedere producer met een release op z'n naam 't recht heeft free releases te posten als normale.


Precies en daar moet je de grens trekken. Als elke amateur zn tracks free weggeeft en dan dit deel van t forum vol spamt kan ik me idd wat bij voorstellen maar voor artiesten met idd een label vind ik dat het best moet kunnen


In een tijdperk waar iedere janlul een labeltje uit de grond kan halen en releases van 13 jaar oude jongetjes hier op het forum komen te staan? Lijkt me dat sommige producers blind zijn voor elke vorm van opbouwende kritiek en het misschien een keertje nodig hebben om te lezen wat mensen nou echt van een track vinden. Dit is gewoon a-promotie voor hardstyle, geen free release maar gewoon troep
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
SoundTunerZ schreef:
Pithune schreef:
Ik vind dat iedere producer met een release op z'n naam 't recht heeft free releases te posten als normale.


Precies en daar moet je de grens trekken. Als elke amateur zn tracks free weggeeft en dan dit deel van t forum vol spamt kan ik me idd wat bij voorstellen maar voor artiesten met idd een label vind ik dat het best moet kunnen


In een tijdperk waar iedere janlul een labeltje uit de grond kan halen en releases van 13 jaar oude jongetjes hier op het forum komen te staan? Lijkt me dat sommige producers blind zijn voor elke vorm van opbouwende kritiek en het misschien een keertje nodig hebben om te lezen wat mensen nou echt van een track vinden. Dit is gewoon a-promotie voor hardstyle, geen free release maar gewoon troep


Ja maar de kritiek die jij op de vorige pagina gaf was natuurlijk alles behalve opbouwende kritiek laat staan dat het ergens op sloeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 18:59 
 
Artiest

Titatovenaar schreef:
SoundTunerZ schreef:
Pithune schreef:
Ik vind dat iedere producer met een release op z'n naam 't recht heeft free releases te posten als normale.


Precies en daar moet je de grens trekken. Als elke amateur zn tracks free weggeeft en dan dit deel van t forum vol spamt kan ik me idd wat bij voorstellen maar voor artiesten met idd een label vind ik dat het best moet kunnen


In een tijdperk waar iedere janlul een labeltje uit de grond kan halen en releases van 13 jaar oude jongetjes hier op het forum komen te staan? Lijkt me dat sommige producers blind zijn voor elke vorm van opbouwende kritiek en het misschien een keertje nodig hebben om te lezen wat mensen nou echt van een track vinden. Dit is gewoon a-promotie voor hardstyle, geen free release maar gewoon troep

als je het niets vind waarom post je dan uberhaupt?

tuurlijk mag je een mening delen, maar waarom dan zo overdreven in een topic van mij?

ik zie je wel vaker trollen wanneer ik wat op forums plaats, nok daar gewoon mee kerel :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
als je het niets vind waarom post je dan uberhaupt?

tuurlijk mag je een mening delen, maar waarom dan zo overdreven in een topic van mij?

ik zie je wel vaker trollen wanneer ik wat op forums plaats, nok daar gewoon mee kerel :sick:

Leer gewoon van die kritiek en trek het je allemaal niet zo persoonlijk aan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Pithune schreef:
als je het niets vind waarom post je dan uberhaupt?

tuurlijk mag je een mening delen, maar waarom dan zo overdreven in een topic van mij?

ik zie je wel vaker trollen wanneer ik wat op forums plaats, nok daar gewoon mee kerel :sick:

Leer gewoon van die kritiek en trek het je allemaal niet zo persoonlijk aan -.-


Ik geef je vaak gelijk DP, maar die kritiek die hij gaf is gewoon niet normaal. En daar is alles wel mee gezegd dacht ik, beetje nadenken hier mensen voordat je iets zegt... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Ja maar de kritiek die jij op de vorige pagina gaf was natuurlijk alles behalve opbouwende kritiek laat staan dat het ergens op sloeg.


Ik heb Pithune regelmatig zo goed mogelijk feedback gegeven op zijn spullen, nooit een slecht woord over die kerel zijn werk gezegd in publiek. Helaas denkt Pithune dat zijn tracks toch wel interessant zijn voor de meerderheid en ondanks dat ik het hem van harte gun had ik de afgelopen tijd een beetje genoeg van zijn gezeur en geklaag aan mijn adres over verschillende dingen. Lijkt me in een wereldje waar je door een groot deel word bekritiseerd het verstandig is om de mensen die zo netjes zijn om je niet af te vallen in het publiek niet zonder reden te gaan afzeiken :)
Aangezien Pithune dit wel nodig vond heb ik een keer in het publiek laten zien wat een groot deel van de mensen nou daadwerkelijk van zijn track vinden. Geen opbouwende feedback, maar gewoon kei hard dat het lachwekkend slecht is. Wie weet opent het de ogen van hem, maar lijkt me niet.
Ik ben het het met je eens dat het geen nette post was, maar ik hoop dat je me beter begrijpt met deze beknopte uitleg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:13 
 
Artiest

Titatovenaar schreef:
Citaat:
Ja maar de kritiek die jij op de vorige pagina gaf was natuurlijk alles behalve opbouwende kritiek laat staan dat het ergens op sloeg.


Ik heb Pithune regelmatig zo goed mogelijk feedback gegeven op zijn spullen, nooit een slecht woord over die kerel zijn werk gezegd in publiek. Helaas denkt Pithune dat zijn tracks toch wel interessant zijn voor de meerderheid en ondanks dat ik het hem van harte gun had ik de afgelopen tijd een beetje genoeg van zijn gezeur en geklaag aan mijn adres over verschillende dingen. Lijkt me in een wereldje waar je door een groot deel word bekritiseerd het verstandig is om de mensen die zo netjes zijn om je niet af te vallen in het publiek niet zonder reden te gaan afzeiken :)
Aangezien Pithune dit wel nodig vond heb ik een keer in het publiek laten zien wat een groot deel van de mensen nou daadwerkelijk van zijn track vinden. Geen opbouwende feedback, maar gewoon kei hard dat het lachwekkend slecht is. Wie weet opent het de ogen van hem, maar lijkt me niet.
Ik ben het het met je eens dat het geen nette post was, maar ik hoop dat je me beter begrijpt met deze beknopte uitleg :)

Dan is dat een erg gefaalde poging want ik vind dit ook geen goede track en dat heb ik in de beginposts al gezegd :kiss2:
ook heb ik gezegd dat het niet meer te editten valt omdat het project niet goed opent.
beter je best doen want hiermee ga je me niet krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Titatovenaar schreef:
Citaat:
Ja maar de kritiek die jij op de vorige pagina gaf was natuurlijk alles behalve opbouwende kritiek laat staan dat het ergens op sloeg.


Ik heb Pithune regelmatig zo goed mogelijk feedback gegeven op zijn spullen, nooit een slecht woord over die kerel zijn werk gezegd in publiek. Helaas denkt Pithune dat zijn tracks toch wel interessant zijn voor de meerderheid en ondanks dat ik het hem van harte gun had ik de afgelopen tijd een beetje genoeg van zijn gezeur en geklaag aan mijn adres over verschillende dingen. Lijkt me in een wereldje waar je door een groot deel word bekritiseerd het verstandig is om de mensen die zo netjes zijn om je niet af te vallen in het publiek niet zonder reden te gaan afzeiken :)
Aangezien Pithune dit wel nodig vond heb ik een keer in het publiek laten zien wat een groot deel van de mensen nou daadwerkelijk van zijn track vinden. Geen opbouwende feedback, maar gewoon kei hard dat het lachwekkend slecht is. Wie weet opent het de ogen van hem, maar lijkt me niet.
Ik ben het het met je eens dat het geen nette post was, maar ik hoop dat je me beter begrijpt met deze beknopte uitleg :)

Dan is dat een erg gefaalde poging want ik vind dit ook geen goede track en dat heb ik in de beginposts al gezegd :kiss2: beter je best doen want hiermee ga je me niet krijgen


Ik hoef je niet te krijgen, je doet het jezelf aan :) Als je dit zo een slechte track vind waarom zou je het dan in godsnaam als "free release" geven... maar goed wil hier geen mini soap neerzetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:15 
 
Artiest

omdat er mensen zijn die dit WEL goed vonden :yes: en voor die mensen zet ik 'm neer

en trouwens, tita, ik hoor van meerdere producers dat jij onredelijk bent met je mening uiten terwijl die mensen wat mij betreft behoorlijk vette dingen kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:37 
 
Artiest

Titatovenaar schreef:
Aangezien Pithune dit wel nodig vond heb ik een keer in het publiek laten zien wat een groot deel van de mensen nou daadwerkelijk van zijn track vinden. Geen opbouwende feedback, maar gewoon kei hard dat het lachwekkend slecht is. Wie weet opent het de ogen van hem, maar lijkt me niet.

Titatovenaar schreef:
Ik hoef je niet te krijgen

maar je doet er wel moeite voor "mijn ogen te openen" ? :lol: je spreekt jezelf gigantisch tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoho guys,

Opa gaat zich er even mee bemoeien :cool:

@ Tita,

Ik snap je idee wel, maar je hoeft niet je mening te geven dat verplicht niemand je.
Iedereen heeft wel eens zoiets van *%#@* wat een kut track o.i.d. maar niet iedereen spreekt het altijd uit.

@ Pithune,

Wanneer ik nog ergens een track zou hebben wat ik nu echt niet meer goed zou vinden en men zou vragen of hij niet als free weg kon dan moet je een keuze maken door te zeggen nee dat is een slechte track ik kan nu ondertussen veel beter dus ik geef hem niet weg.
Of je geeft hem weg en je krijgt de nodige publiciteit, maar ook het gezeik.

Dat weet je nou eenmaal op zo'n forum houd je dat toch. Niet iedereen gedraagt zich online altijd zo sociaal.

En nu allebij kappen met da gezeur ga elkaar maar lekker PM'en :D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 20:01 
 
Artiest

Dan neem ik het gezeik erbij, als de mensen maar tevreden ermee zijn :thumbup: die nieuwe tracks komen der immers ook nog aan, geen zorg daarover
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is nou overal waar Pithune is, gelijk drama. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 20:11 
 
Artiest

-forget it- :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Waarom is nou overal waar Pithune is, gelijk drama. :')

because hes the great pithune !

pithune enige wat ik wil zeggen is gedraag je meer als een dj/producer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Dakpan schreef:
Waarom is nou overal waar Pithune is, gelijk drama. :')

grappig! overal waar ik dit lees ben jij ook aanwezig


Oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 21:04 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Pithune schreef:
Dakpan schreef:
Waarom is nou overal waar Pithune is, gelijk drama. :')

grappig! overal waar ik dit lees ben jij ook aanwezig


Oke.

:thumbup: nah ... forget it

NoiseHunterZ schreef:
Dakpan schreef:
Waarom is nou overal waar Pithune is, gelijk drama. :')

because hes the great pithune !

pithune enige wat ik wil zeggen is gedraag je meer als een dj/producer

en dat zijn de woorden van iemand die zichzelf uh.. NoiseHunterZ noemt :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga je jezelf nou verdedigen door anderen belachelijk te maken? Triest hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 21:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar ff serieus kerel, dit had je ons ook gewoon kunnen besparen. Ik geloof niet dat ook maar 1 iemand hierop zat of zit te wachten. Behalve mijn prullenbak...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik geloof niet dat ook maar 1 iemand hierop zat of zit te wachten. Behalve mijn prullenbak...


Met shift+delete komt ie daar ook niet terecht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 21:13 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Maar ff serieus kerel, dit had je ons ook gewoon kunnen besparen. Ik geloof niet dat ook maar 1 iemand hierop zat of zit te wachten. Behalve mijn prullenbak...

dan delete je hem en kijk je hier niet meer, ik snap 't hele probleem niet van jullie.

gaan we allemaal actief reageren omdat ik degene ben die m'n track post ?

johnlienden schreef:
Tering zeg, jullie lijken met zn allen wel een stel kleine kinderen.
Doe dit getrol even in de shoutbox en anders op lsdb ( :P )
Nu weer ontopic en een beetje vriendelijk tegen elkaar :aww:
:thumbup:

dank je, dit biedt de mogelijkheid deze onzin gebabbel te eindigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
en dat zijn de woorden van iemand die zichzelf uh.. NoiseHunterZ noemt :woot:

als je dat serieus neemt blijkt maar weer wat voorn kerel jij bent ik produceer niet jij wel jij wil artiest worden muziek verkopen en als jij je zo kinderlijk blijft gedragen op een leefdtijd van 22 dan zal iedereen je uitlachen..

maar idd weer ontopic want met deze ''producer'' kun je niet praten
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks