Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 21:30 
 
Artiest

verwijder /d/a/t/ die berichten dan gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 21:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
dan delete je hem en kijk je hier niet meer, ik snap 't hele probleem niet van jullie.

gaan we allemaal actief reageren omdat ik degene ben die m'n track post ?
.

Ik heb helemaal niks tegen jouw persoonlijk, waarom zou ik ook.
Alleen vind ik dit een erg slechte productie. Het is niet alleen niet mijn ding maar het is ook nog eens ontzettend slecht uitgewerkt. Ik heb laatst nog wat van je gehoord, dat was ook niet geheel mijn smaak maar klonk tenminste nog ergens naar. Dan ga je toch niet dingen van heel lang geleden die totaal niet op kunnen tegen hetgene wat je nu maakt als mosterd na de maaltijd meegeven? Dat was mijn punt en ik denk dat van velen anderen ook ;)

Aan opbouwende kritiek heb je vrijwel niks van een track van zo lang geleden terwijl je je skills als producer al een stuk verder hebt ontwikkeld...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dr niks aan Peter.
Zal bij die andere nummers die je vrij wil geven nog maar even goed luisteren of ze het wel echt waard zijn. ;)
Of werk gewoon even goed aan je nieuwe track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 21:45 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Aan opbouwende kritiek heb je vrijwel niks van een track van zo lang geleden terwijl je je skills als producer al een stuk verder hebt ontwikkeld...

dit was zo'n beetje waar ik op doelde ook eerst... :)

E-Stylezz schreef:
Vind dr niks aan Peter.
Zal bij die andere nummers die je vrij wil geven nog maar even goed luisteren of ze het wel echt waard zijn. ;)
Of werk gewoon even goed aan je nieuwe track.

geen zorgen! m'n nieuwere nummers werk ik piekfijn uit!

wat free tracks betreft.. binnenkort FREE 003 uploaden, trackje uit 2009 die jullie misschien nog kennen... (een collabje) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die met de insiderz ?
of zit ik verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ pithune

Respect vriend dat je nog steeds redelijk netjes blijft reageren.

En dat je gewoon zegt da je nog free releas gaat doen!! :thumbsup:

+ 1 voor pithune
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 00:11 
 
Hardtraxxer

sorry hoor... maar lijkt me eerlijk gezegd toch ook niet raar dat niemand hier heel erg positief over is?
denk dat je zelf ook wel hoort dat dit totaal niet goed ineen steekt?

no-offence ofzo.

maar met een Insiderz & Pithune - Unprepared zou het er 100% wel anders uit zien lijkt mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
@ pithune

Respect vriend dat je nog steeds redelijk netjes blijft reageren.

En dat je gewoon zegt da je nog free releas gaat doen!! :thumbsup:

+ 1 voor pithune


+1 voor rodger88, idd respect dat hij zich nog zo netjes gedraagt tegenover dit stelletje kinderachtig kut lui hier op 't forum.. jezus man, we lijken wel een stelletje kleine kinderen die allemaal 1 iemand afzeiken omdat 1 iemand een ''fout'' maakt.. nou sorry hoor, ik heb de track niet geluisterd, maar ik sta voor 100 % achter Pithune! Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, en al helemaal niet op de manier zoals een paar leden van HT het doen... En dan bedenken dat ik mezelf nog niet volwassen genoeg vind... -.- :') :/ >.< :mad: :huh: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 00:33 
 
Artiest

douwe141 schreef:
die met de insiderz ?
of zit ik verkeerd

003 word idd Unprepared. Maar die gooi ik om heel andere redenen online, ga ik niet over op in verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 01:03 
 
Donateur

Pithune, Tita bedoelde dat jij dat zei over iemand's track voor zover ik het kan begrijpen, maar goed zal zo is ff kijken of ik deze track wat vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
rodger88 schreef:
@ pithune

Respect vriend dat je nog steeds redelijk netjes blijft reageren.

En dat je gewoon zegt da je nog free releas gaat doen!! :thumbsup:

+ 1 voor pithune


+1 voor rodger88, idd respect dat hij zich nog zo netjes gedraagt tegenover dit stelletje kinderachtig kut lui hier op 't forum.. jezus man, we lijken wel een stelletje kleine kinderen die allemaal 1 iemand afzeiken omdat 1 iemand een ''fout'' maakt.. nou sorry hoor, ik heb de track niet geluisterd, maar ik sta voor 100 % achter Pithune! Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, en al helemaal niet op de manier zoals een paar leden van HT het doen... En dan bedenken dat ik mezelf nog niet volwassen genoeg vind... -.- :') :/ >.< :mad: :huh: :x


Moet ik je enigszins gelijk geven. Maar als Dakpan een opmerking maakt, gaat Pithune daar net hard op in. En als dan Noisehunterz iets zegt, zegt Pithune:

Pithune schreef:
en dat zijn de woorden van iemand die zichzelf uh.. NoiseHunterZ noemt :woot:


Tsja dan kan je naar mijn mening ook niet zo tegen kritiek, en uit je dit onterecht uit tegen anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 02:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:

En dan bedenken dat ik mezelf nog niet volwassen genoeg vind... -.- :') :/ >.< :mad: :huh: :x


Dat wordt dan nog wat als je later groooooooooooooooot bent!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 06:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
G1LL schreef:

En dan bedenken dat ik mezelf nog niet volwassen genoeg vind... -.- :') :/ >.< :mad: :huh: :x


Dat wordt dan nog wat als je later groooooooooooooooot bent!!!!


Komt wel goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
omdat er mensen zijn die dit WEL goed vonden :yes: en voor die mensen zet ik 'm neer



Wie dan? Tot nu toe nog 0 positieve reacties op het nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 12:43 
 
Artiest

Maximize schreef:
G1LL schreef:
rodger88 schreef:
@ pithune

Respect vriend dat je nog steeds redelijk netjes blijft reageren.

En dat je gewoon zegt da je nog free releas gaat doen!! :thumbsup:

+ 1 voor pithune


+1 voor rodger88, idd respect dat hij zich nog zo netjes gedraagt tegenover dit stelletje kinderachtig kut lui hier op 't forum.. jezus man, we lijken wel een stelletje kleine kinderen die allemaal 1 iemand afzeiken omdat 1 iemand een ''fout'' maakt.. nou sorry hoor, ik heb de track niet geluisterd, maar ik sta voor 100 % achter Pithune! Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, en al helemaal niet op de manier zoals een paar leden van HT het doen... En dan bedenken dat ik mezelf nog niet volwassen genoeg vind... -.- :') :/ >.< :mad: :huh: :x


Moet ik je enigszins gelijk geven. Maar als Dakpan een opmerking maakt, gaat Pithune daar net hard op in. En als dan Noisehunterz iets zegt, zegt Pithune:

Pithune schreef:
en dat zijn de woorden van iemand die zichzelf uh.. NoiseHunterZ noemt :woot:


Tsja dan kan je naar mijn mening ook niet zo tegen kritiek, en uit je dit onterecht uit tegen anderen.

Dat met dakpan had ik snel terug genomen, hij zei niet veel kwaads eerlijk gezegd ;)

wat noisehunterz betreft...

voor iemand die niet produceert/draait is 't wel opvallend dattie 1 van mijn uitspraken in 't producers en djs subforum kopieert :kiss2:
menig non-dj/producer zal daar niet snel komen. zeker niet als ze er geen verstand van hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 12:53 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Pithune schreef:
omdat er mensen zijn die dit WEL goed vonden :yes: en voor die mensen zet ik 'm neer



Wie dan? Tot nu toe nog 0 positieve reacties op het nummer.

Weet je, je hebt gelijk.

Maar ik heb toendestijds wel goede reacties op gehad :)

Alleen wilde ik 'm dan niet online gooien want ik had er mogelijk release plannen mee. (Gelukkig uiteindelijk niets van gekomen, anders zou 't me wat spijten naderhand, voornamelijk vanwege de afmix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Pithune schreef:
omdat er mensen zijn die dit WEL goed vonden :yes: en voor die mensen zet ik 'm neer



Wie dan? Tot nu toe nog 0 positieve reacties op het nummer.

Weet je, je hebt gelijk.

Maar ik heb toendestijds wel goede reacties op gehad :)

Alleen wilde ik 'm dan niet online gooien want ik had er mogelijk release plannen mee. (Gelukkig uiteindelijk niets van gekomen, anders zou 't me wat spijten naderhand, voornamelijk vanwege de afmix)


Ben blij dat je dit eindelijk in ziet, kunnen we hier ophouden met vechten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 13:35 
 
Hardtraxxer

idd. gooi Unprepared maar online :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:

Ik wilde net tijdens het lezen van de discussie gewoon niet naar de WC omdat ik het zo spannend vond dat ik mn pis inhield.

Man man man, stelletje kleuters, en dan vooral Pithune en Tita Tovenaar! Ongelooflijk hoe beperkt jullie denken. Pithune zou er ver boven moeten staan en zou deze track sowieso gewoon lekker achterwege moeten hebben gelaten, want het is gewoon niet veel. Tita Tovenaar zoekt gewoon de confrontatie, en hij krijgt hem ook nog eens. Gefeliciteerd Tita! Pithune, hap de volgende keer niet meer zo, als je een track online gooit weetje dat er zulke reacties bij kunnen zitten, let it go en sta er als producer boven en niet onder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 08:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Man man man, stelletje kleuters, en dan vooral Pithune en Tita Tovenaar! Ongelooflijk hoe beperkt jullie denken. Pithune zou er ver boven moeten staan en zou deze track sowieso gewoon lekker achterwege moeten hebben gelaten, want het is gewoon niet veel. Tita Tovenaar zoekt gewoon de confrontatie, en hij krijgt hem ook nog eens. Gefeliciteerd Tita! Pithune, hap de volgende keer niet meer zo, als je een track online gooit weetje dat er zulke reacties bij kunnen zitten, let it go en sta er als producer boven en niet onder!

Prima analyse :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

woow ik denk hee free release van een hardtraxxer, dus is ff luisteren.. Zie ik hier een of andere domme discussie dat ik al geen zin meer heb in heel die track, wat is dit jongens!

San Miquel schreef:
FRArnold schreef:
Man man man, stelletje kleuters, en dan vooral Pithune en Tita Tovenaar! Ongelooflijk hoe beperkt jullie denken. Pithune zou er ver boven moeten staan en zou deze track sowieso gewoon lekker achterwege moeten hebben gelaten, want het is gewoon niet veel. Tita Tovenaar zoekt gewoon de confrontatie, en hij krijgt hem ook nog eens. Gefeliciteerd Tita! Pithune, hap de volgende keer niet meer zo, als je een track online gooit weetje dat er zulke reacties bij kunnen zitten, let it go en sta er als producer boven en niet onder!

Prima analyse :thumbup:


+1 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 13:37 
 
Artiest

FRArnold schreef:
:corn:

Ik wilde net tijdens het lezen van de discussie gewoon niet naar de WC omdat ik het zo spannend vond dat ik mn pis inhield.

Man man man, stelletje kleuters, en dan vooral Pithune en Tita Tovenaar! Ongelooflijk hoe beperkt jullie denken. Pithune zou er ver boven moeten staan en zou deze track sowieso gewoon lekker achterwege moeten hebben gelaten, want het is gewoon niet veel. Tita Tovenaar zoekt gewoon de confrontatie, en hij krijgt hem ook nog eens. Gefeliciteerd Tita! Pithune, hap de volgende keer niet meer zo, als je een track online gooit weetje dat er zulke reacties bij kunnen zitten, let it go en sta er als producer boven en niet onder!

ik wil bij deze dan ook dat hoofdstuk afsluiten.

eerst dingen online gooien en dan gewoon voluit focussen verder op 't nieuwe spul

maar je hebt gelijk,ik had niet fel moete reageren
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks