Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track(s): Return Corps & Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix) (Infirium's Personal Rekick Mix)

Download:

Bron:
Infirium schreef:
FREE Track Time!! grin-emoticon
Random free track for you guys, because I don't have the time in my life, to build hype for this and shit. tongue-emoticon
So go download, enjoy and please share if you like it! (Sharing is the best support you could give me!)
Also, disclaimer:
As the original track was never digitally released, this edit was made using the vinyl version, which I did some restoration work on. This does affect the quality a tiny bit, but nothing major. It sounded perfectly fine, when played at Decibel and Loudness!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat had dus helemaal geen re-kick nodig, want die kicks zijn al ontzettend vet. Ook wel jammer dat het midintro eruit gehaald is, die gaf zo'n lekkere drive aan die plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 10:57 
 

Khadber schreef:
Deze plaat had dus helemaal geen re-kick nodig, want die kicks zijn al ontzettend vet. Ook wel jammer dat het midintro eruit gehaald is, die gaf zo'n lekkere drive aan die plaat.


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind persoonlijk niks mis met deze kick edit, zitten goede kicks onder. Leuke free :) Was ook erg vet toen HSM deze draaide op Loudness! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Deze plaat had dus helemaal geen re-kick nodig, want die kicks zijn al ontzettend vet. Ook wel jammer dat het midintro eruit gehaald is, die gaf zo'n lekkere drive aan die plaat.

Alleen kan het origineel niet "goed" gedraaid worden omdat 'ie nooit digitaal gereleased is.

Ik ben erg blij met deze free.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Khadber schreef:
Deze plaat had dus helemaal geen re-kick nodig, want die kicks zijn al ontzettend vet. Ook wel jammer dat het midintro eruit gehaald is, die gaf zo'n lekkere drive aan die plaat.

Alleen kan het origineel niet "goed" gedraaid worden omdat 'ie nooit digitaal gereleased is.


Dat is waar, blijf dat toch wel jammer vinden, want het was een geniale plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was hem zelfs vergeten tot Hardstyle Mafia hem draaide op Loudness. Geniale plaat idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou toch zweren dat ik de originele plaat gewoon in 320 kbps heb vanuit een digitale release, maar misschien ben ik wel gek. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Ik zou toch zweren dat ik de originele plaat gewoon in 320 kbps heb vanuit een digitale release, maar misschien ben ik wel gek. :D

Kwestie van bitrate veranderen, kan er ook zo .wav van maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 13:57 
 

Hij staat op Hard bass volume 08 als WEB, gewoon eruit knippen, bpm aanpassen en de intro/outro van de vinyl rip eraanplakken.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks